Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-22 Кодима – Слобідка – Подільськ на ділянці км 27+966 – км 49+520
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
8 700 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 000.00 UAH
Період оскарження:17.05.2021 19:00 - 30.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Номер:e92d5af0ebd548e9ae28cd9f1ce30e29
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-17-002874-c.b1
Назва:Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію (далі ТД) в розділ І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ у п. 1.2. Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі наведеної нижче таблиці та прибрати дискримінаційні вимоги про наявність -Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований, сертифікат має дозволяти виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа.
Ця вимога суперечить технічному завданню яке наведено у додатку 5 ТД, а також замовником не доведено, що територіальна дорога Т-16-22 яка знаходиться всього лише у 6 бальній зоні сейсмічності відноситься до класу наслідків СС3.
Також вимагаємо внести зміни у тендерну документацію в розділ І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ у п 1.3. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Де вимагається, що аналогічними вважаються завершені договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування класу наслідків не нижче СС3.
Ця вимога також суперечить технічному завданню, яке наведено у додатку 5 ТД, а також замовником не доведено, що територіальна дорога Т-16-22 яка знаходиться всього лише у 6 бальній зоні сейсмічності відноситься до класу наслідків СС3.
Вимагаємо прибрати ці дискримінаційні вимоги, що обмежують права та можливість прийняти участь інших учасників, які спроможні виконати дані роботи та внести зміни у ТД з наступними вимоги:
- сертифікати які дозволяють виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС2;
- підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) класу наслідків не нижче СС2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.05.2021 10:50
Вирішення:Подана Вами вимога не може бути задоволена з огляду на наступне:
Згідно з ст. 8 Закону України «Про автомобільні дороги»:
Автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні.
До територіальних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з адміністративними центрами районів, містами обласного значення, міста обласного значення між собою, адміністративні центри районів між собою, а також автомобільні дороги, що з'єднують з дорогами державного значення основні аеропорти, морські та річкові порти, залізничні вузли, об'єкти національно-культурного надбання та курортного і природно-заповідного фонду, автомобільні пункти пропуску міжнародного та міждержавного значення через державний кордон.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»:
1. Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта.
2. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм і правил, затверджених згідно із законодавством.
3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
Відповідно до п. 4.4 ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ)» (далі – ДСТУ 8855:2019), Класи наслідків (відповідальності) об’єктів установлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків.
Згідно з п. 4.5 ДСТУ 8855:2019 Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об’єктів за трьома класами наслідків (відповідальності):
— незначні наслідки — СС1;
— середні наслідки — СС2;
— значні наслідки — СС3.
Характеристики є загальними та обов’язковими для об’єктів і не залежать від їхнього функціонального призначення.
До значних наслідків СС3 відносять об'єкти зокрема якщо можлива небезпека для здоров’я
і життя людей, які постійно перебувають на об’єкті перебільшує 400 осіб.
За вищевказаним показником, враховуючи відповідні аналогічні розрахунки, Службою попередньо віднесено ділянки територіальних автомобільних доріг Т-16-32 та Т-16-38 до обєктів зі значними наслідками, враховуючи перспективну інтенсивність автомобілів на добу.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4.1 ДСТУ 8855:2019, проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації.