• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Коди за ДК номенклатурних позицій: 30197321-2 Антистеплери (Антистеплер); 30193800-6 Затискачі для папірців-записок (Біндер); 30192800-9 Самоклейні етикетки (Етикетка самоклеюча (100 арк); 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка (Закладка стікер пластикова); 30192125-3 Маркери (Маркер текстовий); 30192130-1 Олівці (Олівець графітовий НB); 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (Папка – куток А4, Папка А4, Папка швидкозшивач А4, Шило, Голка); 30192121-5 Кулькові ручки (Ручка кулькова, чорнила синє, Ручка кулькова, чорнила червоне), 30197110-0 – Скоби (Скоби для степлера №24); 30192700-8 - Канцелярські товари (Скотч пакувальний, Файли для документів, Зволожувач для пальців); 30197320-5 Степлери (Степлер №24); 30199760-5 – Етикетки (Термоетикетка); 30197621-5 Паперові блоки для фліпчартів (Папір для нотаток); 30192133-2 - Точила для олівців (Чинка для олівців з контейнером); 30197630-1 – Папір для друку (Папір (папір кольоровий формату А4)).

Торги не відбулися

767 905.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 840.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 18:40 - 07.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо усунення та виключення дискримінаційних вимог із тендерній документації на закупівлю UA-2021-05-17-014952-b (Тендерна документація відкриті торги на закупівлю «Канцелярське приладдя» (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне) (нова редакція)), затверджена на засіданні тендерного комітету Протокол № 112 від 04.06.2021, Головою тендерного комітету В. В. Саєнко)

Номер: 0e1f93db6d9746e1927993b2b7078e11
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-014952-b.a3
Назва: Скарга щодо усунення та виключення дискримінаційних вимог із тендерній документації на закупівлю UA-2021-05-17-014952-b (Тендерна документація відкриті торги на закупівлю «Канцелярське приладдя» (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне) (нова редакція)), затверджена на засіданні тендерного комітету Протокол № 112 від 04.06.2021, Головою тендерного комітету В. В. Саєнко)
Скарга:
Відповідно до абзацу 1 частини 8 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі– Закон) – «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Пунктом 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - Антимонопольний комітет України». Пунктом 30 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що «суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи». На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro: UA-2021-05-17-014952-b; ID у Prozorro: ffb5b3bb2956474bb96312924b280596 з тендерною документацією, у відповідності до якої Верховний Суд (далі – Замовник) оголосило про проведення торгів на закупівлю «(Канцелярське приладдя (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне). Stationery (code to NC 021:2015 – 30190000-7 Office equipment and accessories are different)». Кінцевий строк для подання скарг, визначено до 00 год. 00 хв., 13.06.2021 року. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на умови Тендерної документації не порушено. Відповідно до ст. 5 Закону, закупівля здійснюється на таких принципах: як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено Тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника, чим порушив право Скаржника і унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі та суперечить положенням Закону. Більш детальна інформація наведена у Скарзі вих.№ 666/667 від 11.06.2021 року, що додається у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2021 12:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.06.2021 21:42
Автор: ФОП СЛОБОДЯН Д.О., Слободян Дар`я 380934182465 SLOB_SPD@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо усунення та виключення дискримінаційних вимог із тендерній документації на закупівлю UA-2021-05-17-014952-b (Тендерна документація відкриті торги на закупівлю «Канцелярське приладдя» (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне) (нова редакція)), затверджена на засіданні тендерного комітету Протокол № 112 від 04.06.2021, Головою тендерного комітету В. В. Саєнко)

Номер: 194d9f62914e412bb15311ee425df563
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-014952-b.a2
Назва: Скарга щодо усунення та виключення дискримінаційних вимог із тендерній документації на закупівлю UA-2021-05-17-014952-b (Тендерна документація відкриті торги на закупівлю «Канцелярське приладдя» (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне) (нова редакція)), затверджена на засіданні тендерного комітету Протокол № 112 від 04.06.2021, Головою тендерного комітету В. В. Саєнко)
Скарга:
Відповідно до абзацу 1 частини 8 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі– Закон) – «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.». Пунктом 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - Антимонопольний комітет України». Пунктом 30 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що «суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи». На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro: UA-2021-05-17-014952-b; ID у Prozorro: ffb5b3bb2956474bb96312924b280596 з тендерною документацією, у відповідності до якої Верховний Суд (далі – Замовник) оголосило про проведення торгів на закупівлю «(Канцелярське приладдя (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне). Stationery (code to NC 021:2015 – 30190000-7 Office equipment and accessories are different)». Кінцевий строк для подання скарг, визначено до 00 год. 00 хв., 13.06.2021 року. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на умови Тендерної документації не порушено. Відповідно до ст. 5 Закону, закупівля здійснюється на таких принципах: як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено Тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Скаржника, чим порушив право Скаржника і унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі та суперечить положенням Закону. Більш детальна інформація наведена у Скарзі вих.№ 666/666 від 11.06.2021 року, що додається у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2021 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2021 22:39
Дата виконання рішення Замовником: 02.07.2021 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2021 № 14325-р/пк-пз (копія додається) тендерним комітетом Верховного Суду (протокол від 02.07.2021 № 148) вирішено внести зміни до тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «Канцелярське приладдя» код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне, затвердженої на засіданні тендерного комітету 04.06.2021 (Протокол № 112) (із змінами, внесеними протоколом засідання тендерного комітету від 17.06.2021 № 128)
Автор: ФОП СЛОБОДЯН Д.О., Слободян Дар`я 380934182465 SLOB_SPD@UKR.NET
Вимога
Вирішена

Виключення дискримінаційних умов від вимог тендерної документації

Номер: d605a54a007e4a709df416f92e43bd6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-014952-b.c1
Назва: Виключення дискримінаційних умов від вимог тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник, не може подати свою тендерну пропозицію в даній процедурі закупівлі, тому що в тендерній документації «Канцелярське приладдя (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне)» (далі – тендерна документація) наявні дискримінаційні умови, які унеможливлюють подачу тендерної пропозиції нашим підприємством з наступних підстав: 1.) Пунктом 3.2 Додатку №2 тендерної документації передбачено надання наступних документів: «3.2. Копії не менше чим по одному договору за останні два роки (2019-2020 роки), що минули, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію не менше 1 накладної до кожного наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та лист-відгук від іншої юридичної особи-замовника про співпрацю із Учасником щодо поставки товару за аналогічним до предмету закупівлі договором. Відгук повинен мати посилання на відповідний договір, який укладався, виконувався (з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів), та бути належно оформлений: містити вихідний номер та дату видачі такого документу, містити інформацію про своєчасність поставки товарів та про те, що такі товари були поставлені Учасником у повному обсязі». Порушення Верховного суду Україна (далі – Замовник): Наше підприємство вважає, що умова пункту 3.2 Додатку №2 тендерної документації є дискримінаційною та обмежує коло учасників, та свої тендерні пропозиції зможуть подати учасники у якого є в наявності аналогічні договору по одному договору за 2019 рік та 2020 рік. У нашого підприємства є в наявності аналогічні договори до предмету закупівлі які укладені до 2019 року та, враховуючи умови пункту 3.2 Додатку №2 тендерної документації. Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у пункті 3.2 Додатку №2 тендерної документації порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до пункту 3.2 Додатку №2 тендерної документації та викласти вимоги пункту 3.2 Додатку №2 тендерної документації в наступній редакції: «3.2. Копії договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію не менше 1 накладної до кожного наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та лист-відгук від іншої юридичної особи-замовника про співпрацю із Учасником щодо поставки товару за аналогічним до предмету закупівлі договором. Відгук повинен мати посилання на відповідний договір, який укладався, виконувався (з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів), та бути належно оформлений: містити вихідний номер та дату видачі такого документу, містити інформацію про своєчасність поставки товарів та про те, що такі товари були поставлені Учасником у повному обсязі». Антимонопольний комітет України має в наявності практику розгляду справ у відповідності до статті 18 Закону щодо умови тендерної документації щодо обмеження строків укладених аналогічних договорів по процедурі закупівлі UA-2021-04-12-002203-c. В такому рішенні Антимонопольного комітету України визначено, що Замовник не має право обмежувати строки укладених аналогічних договорів. 2.) Розділом «Документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару:» Додатку №3 тендерної документації передбачено: «Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен обов’язково надати зразки канцелярських товарів (по одній одиниці кожного найменування) за вказаним у таблиці 1 цього Додатку переліком, для здійснення перевірки його на відповідність технічним характеристикам. Учасник зобов’язаний надати зразки саме тих канцелярських товарів , що зазначені у тендерній пропозиції. Відповідність запропонованого учасником канцелярського приладдя на предмет відповідності технічним характеристикам визначеним умовами тендерної документації буде визначатись Замовником. Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника, якщо зразки не відповідатимуть вимогам та характеристикам визначеним умовами тендерної документації. Зразки наданих товарів (продукції) залишаються у Замовника для порівняння з продукцією, яка має постачатись.» Пунктом 1.1. розділу 3 тендерної документації передбачено: «Гарантійним листом Учасника, в якому він, зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати Замовнику зразки канцелярського приладдя, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі», Пункт 6.3.3. Додатку №5 тендерної документації: «6.3.3. Після дати укладення Договору та до фактичної поставки Учасник зобов’язаний надати Замовнику для погодження зразки канцелярського приладдя (по одній одиниці кожного найменування), що є предметом цієї закупівлі, для вивчення їх на відповідність технічним та іншим характеристикам, що вимагаються» Порушення Замовника: Відповідно до статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону;2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, зразок товару, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданого зразку чи його ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи викладене, наведена вище умова у розділі «Документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару:» Додатку №3 тендерної документації не узгоджується з вимогами статті 31 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Нашого підприємства. Антимонопольний комітет України має в наявності практику розгляду справ у відповідності до статті 18 Закону щодо умови тендерної документації щодо щодо надання зразків по процедурі закупівлі UA-2021-03-11-000501-a. В такому рішенні Антимонопольного комітету України визначено, що Замовник не має право вимагати у учасників зразки товару. На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до тендерної документації: - Виключити із розділу «Документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару:» Додатку №3 тендерної документації умову тендерної документації в наступній редакції: «Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен обов’язково надати зразки канцелярських товарів (по одній одиниці кожного найменування) за вказаним у таблиці 1 цього Додатку переліком, для здійснення перевірки його на відповідність технічним характеристикам. Учасник зобов’язаний надати зразки саме тих канцелярських товарів , що зазначені у тендерній пропозиції. Відповідність запропонованого учасником канцелярського приладдя на предмет відповідності технічним характеристикам визначеним умовами тендерної документації буде визначатись Замовником. Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника, якщо зразки не відповідатимуть вимогам та характеристикам визначеним умовами тендерної документації. Зразки наданих товарів (продукції) залишаються у Замовника для порівняння з продукцією, яка має постачатись.» - Виключити із пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації умову тендерної документації в наступній редакції: «Гарантійним листом Учасника, в якому він, зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати Замовнику зразки канцелярського приладдя, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі» Виключити із пункту 6.3.3. Додатку №5 тендерної документації умову тендерної документації в наступній редакції: «6.3.3. Після дати укладення Договору та до фактичної поставки Учасник зобов’язаний надати Замовнику для погодження зразки канцелярського приладдя (по одній одиниці кожного найменування), що є предметом цієї закупівлі, для вивчення їх на відповідність технічним та іншим характеристикам, що вимагаються»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора! До тендерної документації внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено