• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 71240000-2 (Обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд). Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.

Завершена

768 206.49 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 841.03 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 17:29 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про неправомірне визначення переможця

Номер: 53b9c65d70964133a411177a9159657a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002795-c.c5
Назва: Вимога про неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА про неправомірне визначення переможця торгів 17.05.2021 року Замовником, ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" було оголошено закупівлю: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 71240000-2 (Обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд), номер в Prozorro UA-2021-05-17-002795-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛІГОН», код ЄДРПОУ 30883726, (надалі по тексту -ТОВ "ПОЛІГОН", компанія) подало свою тендерну пропозицію на вищезазначену закупівлю. 02.09.2021 року Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-ІНЖИНІРИНГ" (далі ТОВ " СТС-ІНЖИНІРИНГ ") та визнано його переможцем відкритих торгів, протокол розгляду тендерної пропозиції №б/н від 02.09.2021 року. ТОВ "Полігон" вважає, що вищезазначене рішення Уповноваженою особою прийнято передчасно оскільки ТОВ " СТС-ІНЖИНІРИНГ ", код ЄДРПОУ 42796515, порушила вимоги тендерної документації Замовника (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.1. п.п.2, п.7 та оцінка тендерної пропозиції п.1) та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 29, п.14,), а саме: 1. Згідно з тендерною документацією (Оцінка тендерної пропозиції п.) Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі:……. не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. В Законі України "Про публічні закупівлі" (ст. 29 п.14) вказано наступне: "Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством." ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ", код ЄДРПОУ 42796515 додало до тендерної документації лист №2021/55 від 19.08.2021 щодо обгрунтування вартості пропозиції в якому не надало обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції згідно законодавству чим порушило Закон України "Про публічні закупівлі" ст. 29 п.14, та вимоги Тендерної документації замовника Розділ V, п.3, п.п.1. В листі не було зазначено жодного з пунктів: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством." 2. Учасником (ТОВ " СТС-ІНЖИНІРИНГ ", код ЄДРПОУ 42796515) були також грубо порушено вимоги Замовника щодо подачі документів про субпідрядників згідно Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.1. п.п.2, п.7 та оцінка тендерної пропозиції п.1), та Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник не надав жодного документа щодо залучення субпідрядників. Згідно Тендерної документації (Оцінка тендерної пропозиції, п.3. Відхилення тендерних пропозиції) Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо той: - 1)….не надав обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ….. - 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Кожна зі сторін має чітко дотримуватися вимог Закону. Замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання інформації та документів, які прямо передбачені тендерною документацією та Закону. З огляду на вищенаведене, вважаємо що Замовником допущені порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" при розгляді та прийнятті рішення, а саме порушення абз. 7, п.1, ч.1, ст.31. У разі не задоволення наших вимог ТОВ "Полігон" звернеться зі скаргою до Антимонопольного комітету України. На підставі зазначеного вище, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду уповноваженою особою ДП "Адміністрація морських портів України", філія "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ". 2. Забезпечити рівні умови розглядання тендерних пропозицій для всіх Учасників. 3. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ", код ЄДРПОУ 42796515. 4. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ " СТС-ІНЖИНІРИНГ ", код ЄДРПОУ 42796515 яка цілком не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо підтвердження аномально низької ціни. Відповідно до вимог частини 14 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», враховуючи, що ціна тендерної пропозиції ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ" визначена аномально низькою, учасником у встановлений Законом «Про публічні закупівлі» строк було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування в довільній формі щодо ціни відповідних послуг пропозиції (лист № 2021/55 від 19.08.2021 із додатками). В обґрунтуванні Учасник надав детальні кошториси з розрахунками та понижуючими коефіцієнтами по кожному об’єкту і зазначив, що зниження вартості надання послуг досягнуто, зокрема, завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг та сприятливим умовам, за яких Учасник може надати послуги зі знижкою за рахунок оптимізації окремих робіт, передбачених нормативними розцінками. На підтвердження зазначеного Учасник надав пояснення у самому листі та надав документальне підтвердження у додатках до нього. 2. Щодо надання інформації про субпідрядників. Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій», якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю, надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) не вимагається.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Привести ТД до норм НПА чинного законодавства України

Номер: 2104775b8fae45ecbc106bf29592cb4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002795-c.c4
Назва: Привести ТД до норм НПА чинного законодавства України
Вимога:
Просимо внести кваліфікаційні зміни в тендерну документацію, а саме: 1. учасник надає документальне підтвердження наявності працівника (експерта), що буде задіяний в наданні послуг, який має ліцензію з виду діяльності - оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) шляхом надання, чинної на дату подачі тендерної пропозиції копію витягу з електронного реєстру Державної служби України з надзвичайних ситуацій з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення та копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення. а також копії диплома/ів та/або інших відповідних документів про освіту, оскільки при обстеженні надається оцінка системам енергопостачання, блискавкозахисту та заземлення, без такого фахівця неможливо якісно надати послуги; 2. Постанова КМУ № 257 від 12.04.2017 р. вимагає наступне: П. 2. Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями. Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці). Інформація про виконавців розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції. Ця постанова гарантує проведення обстеження об’єктів, згідно усіх чинних будівельних норм кваліфікованими виконавцями, які пройшли перевірку та акредитацію у Держархбудінспекції. Учасник повинен надати довідку щодо інформації про його розміщення на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, як підтвердження своєї кваліфікації, щодо надання послуг, незалежним фаховим державним органом; 3. Послуги мають бути надані організацією, що має в своєму складі та/або орендує випробувальну лабораторію технічної діагностики та неруйнівного контролю, що атестована згідно чинного законодавства та норм України. На підтвердження чинної на дату подачі тендерної пропозиції лабораторії, у складі тендерної пропозиції надається атестаційний документ з додатками, що є гарантією якісного та достовірного надання послуг при необхідності їх виконання учасником; 4. Учасник надає довідку в довільній формі з детальним описом послуг, які будуть надаватись відповідно до вимог зазначених в тендерній документації, як гарантію якісного виконання послуг та адекватної оцінки усього обсягу послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення повідомляємо наступне: 1. Наявність ліцензії з виду діяльності - оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) та дипломів про освіту для проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва чинним законодавством не вимагається, у зв’язку з цим вважаємо внесення змін до Тендерної документації 27.05.2021 недоцільним. 2. Чинною редакцією Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 427) передбачено, що: «Рішення щодо необхідності проведення обстеження об'єктів приймається їх власниками або управителями. Проведення обстеження об'єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів пов’язаних із створенням об’єктів архітектури робіт (послуг), які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з обстеження у будівництві (далі - виконавці), або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є такі виконавці. Інформація про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об'єктів з відповідним класом наслідків, міститься у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі - Реєстр будівельної діяльності).» Вимога містить посилання на недіючі норми законодавства і не підлягає задоволенню в цій частині. 3. Планове обстеження прийнятих в експлуатацію в установленому законодавством порядку об’єктів здійснюється відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2012 № 257 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 427) та інших нормативних документів, що не суперечать даному Порядку. Обстеження здійснюється з застосуванням візуального та інструментального обстеження, без застосування руйнівних методів. Основним переліком послуг не передбачено виконання випробувань з застосуванням будівельних лабораторій та/або випробувальних лабораторій технічної діагностики та неруйнівного контролю. У зв’язку з цим вважаємо внесення змін до Тендерної документації від 27.05.2021 в цій частині недоцільним. 4. Вважаємо внесення змін до Тендерної документації 27.05.2021 від в цій частині недоцільним, оскільки умовами документації вже вимагається надання інформації в довільній формі, якою учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, визначеним в Додатку 1 до цієї Тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 20:05
Вимога
Відхилено

Щодо необхідності будівельної лабораторії

Номер: 87df684d77c9470584168d00f1abf8e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002795-c.c3
Назва: Щодо необхідності будівельної лабораторії
Вимога:
Національним стандартом України ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» не встановлено вимог щодо методів вимірювань, але встановлені вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану. Стандарт регламентує обстеження об’єктів на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості. Стандарт поширюється на проведення обстежень об’єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням. Стандартом визначені категорії технічного стану будівельних конструкцій та об’єктів, організаційні засади виконання обстежень об’єктів, вимоги для діагностування технічного стану будівельних конструкцій та об’єктів, вимоги до моніторингу технічного стану об’єктів та їх конструкції. Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» встановлено загальні вимоги та рекомендації з оцінки технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються. Цей стандарт поширюється на проведення робіт щодо огляду та обстеження сталевих конструкцій з виконанням перевірних розрахунків та оцінки технічного стану щодо можливості їх подальшої безаварійної експлуатації у встановлений термін. Також п. 6.4.2 вказаного стандарту містить вимоги щодо вимірювань сталевих конструкцій. Виходячи з вищевикладеного вважаємо та вимагаємо, щоб до тендерної документації були внесени зміни стосовно додання до кваліфікаційних критеріїв, в галузі вимірювань, наявності у учасника будівельної лабораторії або наявності договору з такою будівельною лабораторію щодо виконання робот з обстеження інженерних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану будівельних конструкцій «Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Планове обстеження прийнятих в експлуатацію в установленому законодавством порядку об’єктів здійснюється відповідно до «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2012 (із змінами згідно Постанови КМУ №427 від 28.04.2021) та інших нормативних документів що не суперечать даному Порядку. Обстеження здійснюється з застосуванням візуального та інструментального обстеження, без застосування руйнівних методів. Основним переліком послуг не передбачено виконання випробувань з застосуванням будівельних лабораторій
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо наявності висновку психофізіологічної експертизи, дотримання Охорони Праці та сертифікату ISO

Номер: 3626ea07a140480f9c6fce777c5454f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002795-c.b2
Назва: Щодо наявності висновку психофізіологічної експертизи, дотримання Охорони Праці та сертифікату ISO
Вимога:
Виконання послуг з обстеження технічного стану та паспортизації будівель та споруд пов’язано з виконанням робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті понад 1.3 м), які входять до переліку робіт підвищеної небезпеки.. Згідно ст. 5 Закону України «Про охорону праці» до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Одже вимагаємо привести у відповідність згідно вимог нормативної документації Ваші кваліфікаційні вимоги і зазначити що до обстеження технічного стану будівель та споруд допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи, та надати копії діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) НПАОП 40.1-1.32-01, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, Система стандартів безпеки праці. Додатково вимогаємо встановити Вимогу щодо наявності у потенційних учасників сертифіката системи управління якістю ІSO 9001:2015 тому що стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, виконання робіт та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Статтею 5 Закону України «Про охорону праці» встановлено права на охорону праці в цілому, у тому числі наявність висновку психофізіологічної експертизи, під час укладання трудового договору. Сфера дії Закону України «Про охорону праці» встановлена статтею 2 цього Закону - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих та не включає в себе регулювання сфери публічних закупівель. Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва встановлено статтею 21 Закону України «Про охорону праці» та «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затверджено Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 (зі змінами). Отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки статтею 21 Закону України «Про охорону праці» покладено на роботодавця. Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Статтею 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 № 2806-IV передбачено, що необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види встановлюються виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру. Психофізіологічна експертиза не визначена законами як документ дозвільного характеру, у зв’язку з цим вимога її надання/обов’язкової наявності є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації. Предметом закупівлі є обстеження технічного стану та паспортизація будівель та споруд, які не включають в себе роботу в діючих електроустановках, у зв’язку з цим вимоги щодо надання діючих посвідчень з перевірки знань вимог охорони праці згідно Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) НПАОП 40.1-1.32-01, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98, Система стандартів безпеки праці тендерною документацією не вимагається. Щодо встановлення вимог щодо наявності у потенційних учасників сертифікату системи управління якістю сертифікату ISO 9001:2015. Відповідно до п.2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами». Вимога щодо надання/завантаження учасниками сертифікатів, наявність яких згідно чинного законодавства, не є обов’язковою, є дискримінаційною і не може бути включена до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 20:05
Вимога
Вирішена

Щодо фахівців

Номер: 2372d044d39b4f6cb4fdd9744a3e5c2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002795-c.b1
Назва: Щодо фахівців
Вимога:
Відповідно до п.3 Постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. (зі змінами) "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" Для об’єктів, що прийняті в експлуатацію до 10 червня 2017 р. та щодо яких в проектній документації не визначено клас наслідків, клас наслідків (відповідальності) визначається відповідно до законодавства, будівельних норм та нормативних документів під час проведення обстеження та зазначається у паспорті об’єкта. Визначення класу наслідків (відповідальності) відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності) виконує сертифікований інженер проектувальних. Одже вимагаємо привести у відповідність згідно вимог нормативної документації в будівництві Ваші кваліфікаційні вимоги і зазначити окрім сертифікованого експерта будівельного ще сертифікованого інженера проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено