-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Рахівського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області, за адресою м.Рахів, вул.Шевченка, 3.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
149 873.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 498.73 UAH
мін. крок: 1% або 1 498.73 UAH
Період оскарження:
17.05.2021 16:45 - 21.05.2021 16:36
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
5b3980c810704f97974976eeb5d81ec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-013703-b.b1
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРИКАРПАТТЯ ЕЛІТ-БУД»
Код ЄДРПОУ 43148828
Місто Тлумач, вулиця Кармелюка, 8А, Івано-Франківська область
р/р 633366770000026002052544364, МФО 336677,
тел. (095) – 387 – 31 – 01
вих. №__6._______від «__06___» ______06___________ 202_1_ р.
Уповноваженій особі:
Котляр Яна Василівна
Шановна Яна Василівна,
Скарга уповноваженій особі, на визначення переможцем ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ у звязку з наявними порушеннями законодавства України.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Закарпатській області,, щодо розгляду пропозиції учасника у закупівлі: Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Рахівського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області, за адресою м.Рахів, вул.Шевченка, 3.
Класифікатор код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації.
І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників:
• Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника.
Розрахунок договірної ціни здійснюється Переможцем у будь-якому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України, в якому враховані останні зміни в стандартах з ціноутворення.
Договірна ціна надається Замовнику у паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Договірна ціна - це ціна за результатами аукціону. Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати роботи розраховується виходячи з обсягів та видів робіт, передбачених додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них. До договірної ціни надаються розрахунки, а саме:
-зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У Вас в проекті записано код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Значить розрахунок договірної ціни повинен здійснюватись згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), згідно розрахунку – повинні подати повний пакет розрахунків, тобто до перечислених розрахунків потрібно було подати пояснюючу записку, розрахунок прибутку , адмінвитрат , дефектний акт, а також розрахунок заробітної плати.
- наданий Локальний кошторис на будівельні роботи не відповідає не наданим розрахунком на заробітню плату.
- Учасник переможець зробив грубе порушення не надавши пояснюючу де відображається прийнята заробітня плата і не надав сам розрахунок по заробітній платі , тому Ви не змогли оприділити порушення, а воно досить вагоме.
ЛИСТ
від 31 січня 2019 року N 78
Директорам філій
ДП "Укрдержбудекспертиза"
(за списком)
ДП "Укрдержбудекспертиза" надсилає інформацію щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності "Будівництво" за період з початку року у 2019 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019року №555 розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954.78 грн. (де: 9356.00 гривень середньо місячна зарплата в будівництві за 2019рік- дані Держстату, 106.4 відсотків - індекс споживчих цін).
- Учасник переможець повинен прийнята заробітня плата не нижчу 9954,78грн. у звязку з тим , що Ви не бачите яку саме примінив заробітню плату повинні були його дискваліфікувати , а Ви цього не зробили.
- Тепер ми Вам вирахуємо , яку саме приняв до розрахунку учасник переможець, а це робиться просто звичайно якщо Ви будівельник , або бухгалтер.
- У Вас буде відповідь такого змісту , що ми не зобовязані вникати в дані розрахунки, але це не так бо це все є договірна ціна і Вам кошторис робив кошторисник , тоді потрібно було до нього і звернутись для перевірки основного розрахунку договірної ціни.
- Тепер сам розрахунок як перевірити у Вашому кошторисі (ми візьмемо для розрахунку із свого кошториу дані, так як Вашого не маємо).
- Беремо декілька робіт наприклад,,:
- п.1. РН6-13-1 Демонтаж дверей заробітна плата =521грн, --- наша 667грн
- п.20. РН7-31-4 Улаштування плінтусів з/плата =165грн. --- наша 212грн і.т.д. Розвяжемо далі наша прийнята заробітна плата мінімальна відповідає постанові і становить 9954,78грн. 667:521=1,28 212 : 165 = 1,2848 Учасника заробітня плата менша від мінімальної у 1, 28раз , тобто становить 9954,78: 1,26= 7765грн. Значить для нас двох наступних учасників діє постанова , а для учасника переможця ні. Ви задасте запитання і що із цього випливає, а те випливає , що учасник переможець на очах Головного управління Національної поліції в Закарпатській області, тирить у пенсійного фонду кошти які не доплачує із заробітньої плати, а потім ставить ціну в рахунок з економлених коштів високу ціну дверей. Тому ми рахуємо , що такі речі Національна поліції повинна присікати , а не визнавати переможцем.
- Ми вважаємо , що для Вас аргументів більше як достаньо щоб зробити висновки на рахунок переможця.
-
- З ПОВАГОЮ …
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 06.06.2021 03:22
Дата подачі:
06.06.2021 03:22
Вирішення:
Шановний Учасник, на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 7.1. Додатку 6 Учасник подає договірну ціну, локальний кошторис, відомість ресурсів, зазначені документи містяться в пропозиції ТОВ «ІНТЕГРА ЛЬВІВ»
2) щодо визначення коду Єдиного державного класифікатора повідомляємо наступне, згідно Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 пункту 3 розділу І визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також зазначаємо, що поточний ремонт в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» частина 21 стаття 1 це послуга, в оголошенні про спрощену закупівлю зазначено «кількість 1 послуга», тому норми ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 саме в цьому випадку не застосовуються.
Дякуємо за Вашу уважність, зазначена інформація буде досліджена в ході надання Учасником документів в паперовому вигляді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні