• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Веб-камери

Веб-камери Microsoft LifeСam HD-3000 (ТЗН-00013)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 16:36 - 21.05.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення необґрунтованих вимог, що призводять до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.

Номер: 699bab4e7c63453e8d496c2786a05315
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-013417-b.b2
Назва: Щодо усунення необґрунтованих вимог, що призводять до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповіді на попередню вимогу ви відповідаєте, "що Замовник не вимагає надання Учасником реквізитів власного сервісного центру у м. Одесі, а лише реквізити наявних сервісних центрів (зокрема сервісного центру виробника товару – компанії «Microsoft»). Дана вимога передбачає підтвердження придбання легального товару, офіційно ввезеного в Україну, наявність гарантійного талону та можливість виконання гарантійних зобов’язань." Повідомляємо, що компанія Microsoft не має сервісного центру у м. Одесі, отже цю вимогу неможливо виконати. Сервісні центри, які декларують можливість ремонту веб-камер Microsoft, не є авторизованими виробником, отже обслуговування веб-камер у цих сервісних центрах протягом гарантійного терміну призведе до втрати гарантії. Сервісний центр компанія Microsoft знаходиться в м. Київ, гарантійний ремонт, а також послуги з доставки Товару кур’єрськими службами у сервісний центр та з сервісного центру, виконуються за рахунок виробника Товару. Щодо підтвердження придбання легального товару, офіційно ввезеного в Україну, наявності гарантійного талону та можливості виконання гарантійних зобов’язань, то пропонуємо Вам сформувати вимогу саме в такому вигляді, тому що надання Учасником реквізитів наявних сервісних центрів (зокрема сервісного центру виробника товару – компанії «Microsoft») у м. Одесі ніяким чином не підтверджує придбання легального товару, офіційно ввезеного в Україну, та наявність гарантійних зобов’язань від виробника. Підтвердженням легальності товару та можливості виконання гарантійних зобов’язань може бути авторизаційний лист виробника або офіційного постачальника виробника. Повторно просимо Вас прибрати вказані вище вимоги про наявність сервісного центру або договору з сервісним центром у м. Одесі, та у разі потреби підтвердження придбання легального товару, офіційно ввезеного в Україну, наявності гарантійного талону та можливості виконання гарантійних зобов’язань, замінити цю вимогу іншою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник не вимагає надання Учасником реквізитів власного сервісного центру у м. Одесі, а лише реквізити наявних сервісних центрів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення необґрунтованих вимог, що призводять до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.

Номер: fcad5764850c4a8fbc16d90e049fdc6d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-013417-b.a1
Назва: Щодо усунення необґрунтованих вимог, що призводять до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний замовнику! У Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі між інших вказано таку вимогу: «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань, Учасник повинен надати реквізити (адреси, номери телефонів) сервісного центру (центрів) у м. Одесі або копію угоди щодо надання відповідних послуг іншою спеціалізованою сервісною організацією, розташованою в м. Одесі.» Вважаємо цю вимогу не обґрунтованою та такою, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, з таких причин: Гарантійні зобов’язання та правила надання гарантійних послуг компанії Microsoft на апаратне забезпечення, до якого відносяться веб-камери, що є предметом закупівлі, вказані у документі «ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ ВИРОБНИКА НА АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УГОДА», надалі Документ, що знаходиться на офіційному сайті компанії Microsoft за посиланням https://download.microsoft.com/download/d/3/4/d343e7c6-94b0-4320-8bca-99adcdb017e3/Standard_Limited_Warranty_UK-MEA_RU_UA.pdf (копію документу додаємо до вимоги). Згідно цього Документу: 1. ця Гарантія є єдиною гарантією, запевненням або умовою, яку компанія «Microsoft» надає щодо Вашого Продукту Microsoft. Жодна інша особа не має права надавати жодні гарантії, запевнення або умови від імені компанії «Microsoft». (п.4 (b); 2. щоб отримати гарантійне обслуговування апаратного забезпечення, його слід відправити до компанії Microsoft (п. 5 Документу). Інструкції щодо отримання гарантійних послуг, телефони для зв’язку з компанією або її агентами та адреса, за якою слід відправили продукт, вказані у гарантійному талоні, що входить до комплекту поставки; 3. пошкодження, спричинені ремонтом або модифікаціями, зробленими кимось іншим, ніж компанія «Microsoft» або авторизований постачальник послуг компанії «Microsoft» призводить до втрати гарантії (п. 7 (f) Документу). Таким чином, вимога надання Учасником реквізитів власного сервісного центру у м. Одесі є дискримінаційною і такою що обмежує коло потенційних учасників, оскільки такий Учасник, згідно п. 7 (f) Документу, має бути авторизованим постачальником послуг компанії «Microsoft». Альтернативна вимога надання Учасником копії угоди щодо надання відповідних послуг іншою спеціалізованою сервісною організацією, розташованою в м. Одесі є необґрунтованою, оскільки згідно п.4 (b) Документу, жодна інша особа не має права надавати жодні гарантії, запевнення або умови від імені компанії «Microsoft», а згідно п. 7 (f) Документу, ремонт, зроблений кимось іншим, ніж компанія «Microsoft» або авторизований постачальник послуг компанії «Microsoft», призводить до втрати гарантії. З метою запобігання оскарження та затягування процедури закупівлі, просимо Вас прибрати вказані вище вимоги про наявність сервісного центру у м. Одесі, оскільки гарантійне обслуговування здійснюється компанією Microsoft на території України без обмежень за умови придбання продукту у компанії «Microsoft» або в авторизованому магазині роздрібної торгівлі чи в торгового посередника (п.7 (a) Документу). Звертаємо Вашу увагу, що у ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 3. зазначені принципи здійснення закупівель. - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , доводимо до Вашого відома, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник не вимагає надання Учасником реквізитів власного сервісного центру у м. Одесі, а лише реквізити наявних сервісних центрів (зокрема сервісного центру виробника товару – компанії «Microsoft»). Дана вимога передбачає підтвердження придбання легального товару, офіційно ввезеного в Україну, наявність гарантійного талону та можливість виконання гарантійних зобов’язань.
Статус вимоги: Відхилено