• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Корнинський опорний освітній заклад І-ІІІ ступенів Корнинської селищної ради в смт. Корнин Попільнянського району Житомирської області

Роботи з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Корнинський опорний освітній заклад І-ІІІ ступенів Корнинської селищної ради в смт. Корнин Попільнянського району Житомирської області

Завершена

478 575.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 392.88 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 16:22 - 21.05.2021 18:00
Вимога
Відхилено

неправомірне визначення переможця процедури

Номер: 775b8daca93c442989a72fbe04e032c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-012960-b.b2
Назва: неправомірне визначення переможця процедури
Вимога:
прийняте рішення щодо визначення переможцем процедури ПП "СТРАЖ-В" є неправомірним, незаконним, та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Надаємо обгрунтування у прикріпленому файлі "Вимога"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/ пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо незаконного визначення переможця

Номер: aa94de252eb64f209cec3dbe8bb94a33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-012960-b.b1
Назва: Щодо незаконного визначення переможця
Вимога:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 червня 2021 р. було прийнято пропозицію учасника ПП «СТРАЖ-В» згідно закупівлі «Роботи з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Корнинський опорний освітній заклад І-ІІІ ступенів Корнинської селищної ради в смт. Корнин Попільнянського району Житомирської області» (UA-2021-05-17-012960-b). Вважаємо дане рішення незаконним, та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель. 1. Пунктом 6 документів, що Додатково надаються Учасником у складі пропозиції Пункту 14.2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося надання: «Дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи.» ПП «СТРАЖ-В» не надало дозвільного документа на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме наверхолазні роботи, що не відповідає умовам документації. 2. Підпунктом 2.1. пункту 2 Пункту 14.2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося надання: «Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням Замовника, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, дати та номеру договору та предмету договору.» Надана ПП «СТРАЖ-В» «Довідка аналогічного договору» не містить місцезнаходження Замовника, з яким було укладено договір, що не відповідає умовам документації. 3. Пунктом 12 документів, що Додатково надаються Учасником у складі пропозиції Пункту 14.2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося надання: «Довідку, яка повинна містити контактні данні учасника (із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, поштової адреси, електронної адреси, відомостей про контактну особу та керівника (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон)». Надана ПП «СТРАЖ-В» «Довідка-інформація ЄДР» не містить електронної адреси, що не відповідає умовам документації. 4. Пунктом 8 документів, що Додатково надаються Учасником у складі пропозиції Пункту 14.2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося надання: «Довідка з інформацією про осіб, що будуть залучатися до виконання робіт, а саме: ПІБ, посада, стаж роботи на займаній посаді;». Надана ПП «СТРАЖ-В» «Довідка особи» не містить інформацію, щодо посади Голованова Володимира Володимировича, згідно з записом наданій трудовій книжці, що не відповідає умовам документації. 5. Пунктом 1 додатку 1 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося: «Надати документацію, яка виготовлена з дотриманням ДСТУ, ДБН (пропечатана (у разі наявності печатки) та підписана організацією)…» Надана ПП «СТРАЖ-В» кошторисна документація не відповідає умовам технічного завдання. 6. Пунктом 7 додатку 1 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачалося: «Учасник у складі пропозиції повинен надати копії технічних паспортів (за наявності) та Сертифікати відповідності з додатками на обладнання, яке планується встановити при виконанні Договору про закупівлю за результатами даної спрощеної закупівлі.». ПП «СТРАЖ-В» не наддало сертифікатів відповідності на акумулятори, короби та блок безперебійного живлення, що не відповідає умовам документації. Таким чином, пропозиція ПП «СТРАЖ-В» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає віхиленню. Отже, враховуючи вищевищезазанчене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У свою чергу хочемо звернути увагу, що згідно ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.». В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми, як учасник процедури закупівлі, будемо вимушені звернутись до органів Держаудитслужби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Звернення з вимогами до Замовника Учасників, пропозиція яких не розглядалася, в межах проведення спрощеної процедури закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена. Разом з тим, посилання на те, що пропозиція ПП «СТРАЖ-В» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є безпідставними та такими що не відповідають дійсності. Пропозиція ПП «СТРАЖ-В» та додані до неї документи відповідають кваліфікаційним критеріям та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отже, визначення ПП «СТРАЖ-В» переможцем процедури спрощеної закупівлі є правомірним та відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». В зв’язку із викладеним ми вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Відхилено