-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт по об"єкту: Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка в с. Озера Бородянського району
Завершена
1 073 236.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 366.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 366.18 UAH
Період оскарження:
17.05.2021 16:17 - 29.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Номер:
8a71b8f213c4447ba0ef4cb5e4479a1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-012791-b.b2
Назва:
відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Вимога:
Шановний Замовнику!
Керуючись правом викладеним у частині третій статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ФОП Шахматенко С.І., як учасник процедури закупівлі ДК 021:2015 45230000-8– Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка в с. Озера (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) вважає недостатньою аргументацію щодо відхилення тендерної пропозиції та звертається з вимогою щодо перегляду рішення.
Учасником було повністю дотримано умови тендерної документації зазначені Замовником, а саме :
• У додатку №2 тендерної документації Замовником вимагалось надання «Оригінал чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку.». Учасником, ФОП Шахматенко, у складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – Витяг), який підтверджує обрану Учасником систему оподаткування, отже виконано вимогу Замовника в повному обсязі. Витяг є чинним оскільки Учасником не вносилися зміни щодо обраної системи оподаткування або інші зміни до реєстру платників єдиного податку. Відображення видів діяльності Учасника у паперовому Витягу не суперечить зазначеним видам діяльності в електронному варіанті як в самому реєстрі платників єдиного податку так і в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ця позиція також підтверджується судовою практикою.
Крім того, реєстр платників єдиного податку знаходиться у відкритому доступі та відноситься до відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним, отже Замовник відповідно до частини п’ятої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі не мав права вимагати від Учасників документального підтвердження цієї інформації, натомість Учасником було задоволено вимогу Замовника в повній мірі шляхом надання всіх можливих документів, що підтверджують і обрану Учасником систему оподаткування та перелік можливих видів діяльності.
Більш того звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації визначено приклади формальних помилок, серед яких зазначено «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції», отже доходимо висновку що види діяльності які нібито не зазначено у паперовому Витягу з реєстру платників єдиного податку Учасника, наявні в іншому наданому документі у складі тендерної пропозиції ( Витяг з ЄДР) та є суто формальної помилкою в розумінні вимог тендерної документації та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Наголошуємо що відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель допущення формальних помилок учасниками не може призводити до відхилення їх тендерних пропозицій! Що в черговий раз доводить порушення законодавства в частини прийнятих рішень з боку Замовника.
• Щодо відсутності «у складі тендерної пропозиції заповненого проєкту договору»:
По-перше, Замовником в тендерній документації вимагалось надати «Підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (згідно Додатку 3 до тендерної документації)» а не «заповнений».
По-друге, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, який містить печатку та підпис посадової особи на кожній сторінці та окремо Дефектний акт (файл з назвою r_55_ДЦ_ДФ_2-1-1), Договірну ціну (файл з назвою r_55_ДЦ_ДЦ), Зведений кошторисний розрахунок (файл з назвою r_55_ДЦ_ССР) які і є Додатками відповідно до ч. 13 проекту Договору, отже Учасником виконано вимогу Замовника в повному обсязі в цій частині.
З огляду на все вищезазначене, доходимо висновку що підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Шахматенко не було, і Замовником прийнято неправомірне рішення - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - що передбачає адміністративну відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Посилаючись на вищевикладене ФОП Шахматенко С.І., як учасник процедури закупівлі вважає, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням .Вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Шахматенко С.І. повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Виходячи з вищевикладеного та з метою захисту власних прав та інтересів, а також керуючись частиною третю статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, та враховуючи реалізовану технічну можливість виправити Замовником власні неправомірні дії на даному етапі – скасувати рішення уповноваженої особи від 08 червня 2021року № 355 задля запобігання виявлення порушення законодавства про закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2021 16:35
Вирішення:
Шановний учасник!
Нами було розглянуто Вашу вимогу до закупівлі UA-2021-05-17-012791-b - Виконання робіт по об’єкту: Поточний ремонт тротуару по вул. Шевченка в с. Озера Бородянського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за результатами розгляду повідомляємо Вам, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі- Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
Ураховуючи вимоги статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і може містити перелік складових, визначених частиною 3 статті 22 Закону, зокрема іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо першої частини вимоги Учасника відносно наданого Витягу з реєстру платників єдиного податку. Дійсно, замовником у Додатку 2 було визначено, що Учасник має надати у складі пропозиції «Оригінал чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку». Тендерна документація, розроблена відповідно до Закону, не містить вичерпних вимог чинного законодавства України щодо форм та способів підтвердження інформації Учасником, але такі вимоги передбачені іншими нормами чинного законодавства України. Усі документи, що надаються Учасником, мають відповідати чинному законодавству України. Державна Податкова Інспекція формою витягу передбачає втрату його чинності у разі зміни будь-яких відомостей, що внесені до реєстру платників єдиного податку. Документ, що втратив чинність, не може бути підтвердженням жодних відомостей в ньому. Отже, Учасник не виконав вимогу замовника, у зв’язку з чим і була відхилена його пропозиція, відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Щодо посилання Учасника в п. 2 Вимоги на повне виконання Учасником вимоги щодо надання проекту договору. Хочу звернути Вашу увагу на те що в Додатку 2 до Тендерної документації є вимога «Підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (згідно Додатку 3 до тендерної документації). Інструкціями з документування, затвердженими Кабінетом Міністрів України, визначені форми належного оформлення документообігу та ключові поняття у разі підписання документів. Для того, щоб посадова особа мала можливість підписати договір, мають бути зазначені реквізити юридичної особи, а саме найменування, місцезнаходження, банківські реквізити, прізвище, ініціали посадової особи, уповноваженої на підпис договору. Підписуючи проект договору без заповнення реквізитів, учасником було зроблено помилку, що не відповідає вимогам Замовника. Також замовником було висунуто конкретну вимогу у Додатку 2 до Тендерної документації: проект договору разом з додатками, що означає, що після розділу «Місцезнаходження та реквізити сторін» має слідувати додаток № 1 до Договору, і наступні додатки, про що має свідчити напис у верхній частині додатка, а саме: «Додаток № 1 до Договору…». Надані Дефектний акт, Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок не було визначено Учасником як Додатки до Договору, а проект договору було надано окремо від додатків, що не відповідає вимогам замовника.
Ураховуючи викладене, Учасником було порушено вимоги Тендерної документації саме в тих обсягах які зазначені в Протоколі уповноваженої особи, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника.
Зважаючи на все вище викладене Замовником ні яким чином не було порушено принципів Закону України “Про публічні закупівлі”, обмежено Ваші права на участь в закупівлі, не порушено принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економічності та ефективності і тим паче запобігання корупції діями і зловживанням.
Отже Вимога Учасника є необґрунтованою, не законною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА в процедурі закупівлі з приводу неправомірного відхилення
Номер:
1630e991615b41d58ef812d4d3f3d936
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-012791-b.b1
Назва:
ВИМОГА в процедурі закупівлі з приводу неправомірного відхилення
Вимога:
Протокольним рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника № 355 від 08.06.2021 року пропозиція ТОВ «ШРБУ № 1» відхилена. Однак, з аналізу протокольного рішення є очевидним, що причини дискваліфікації ТОВ «ШРБУ № 1» є надуманими та упередженими, а саме:
1. «На підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасників Замовник вимагав подання у складі тендерної пропозиції Довідки у довільній формі з підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подана учасником довідка не містить відомостей про досвід та кваліфікацію працівників».
Наголошуємо, що в Тендерній документації Замовника відсутні будь-які вимоги до змісту та інформаційного навантаження Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а отже ТОВ «ШРБУ № 1» ВИКОНАЛО дану вимогу в повному обсязі, так як до пропозиції додана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1162 від 27.05.2021 року, а також зазначено достатню кількість кваліфікованих працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт по об’єкту.
2. «Лист-згада на обробку персональних даних не відповідає формі 5 до тендерної документації, оскільки не зазначене повне прізвище, ім’я та по-батькові особи підписанта».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 5 до тендерної пропозиції відсутня чітка вимога, що має бути повністю зазначено прізвище, ім’я та по-батькові уповноваженої особи. Крім того повне прізвище, ім'я, по-батькові зазначено в паспорті уповноваженої особи, установчих документах
ТОВ «ШРБУ №1» та довідках, що додані до пропозиції. До пропозиції додано Лист-згоду № 1145 від 27.05.2021 року.
Виходячи з вище викладеного, пропозиція ТОВ «ШРБУ № 1» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Отже Замовник порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про запобігання корупції» та іншим нормативно-правовим актами, звертаємося до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати протокольне рішення № 355 від 08.06.2021 року.
3. Повернути на кваліфікацію ТОВ «ШРБУ № 1».
4. У разі подальшого порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «ШРБУ № 1» буде змушене звернутися до контролюючих та правоохоронних органів з метою уникнення корупційних схем, що чітко проглядаються в даній закупівлі.
5. Повідомити ТОВ «ШРБУ № 1» у встановлений законодавством термін про результати звернення та прийняті рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021-06-08.pdf 08.06.2021 16:02
Дата подачі:
08.06.2021 16:02
Вирішення:
Шановний учасник!
Нами було розглянуто Вашу вимогу до закупівлі UA – 2021-05-17-012791 — Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області", за результатами розгляду повідомляємо Вам, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі- Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідне технічне завдання ( у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та кваліфікаційні вимоги до учасників ( досвід виконання аналогічних договорів, наявність кваліфікованих співробітників з досвідом роботи, машин та устаткування необхідних для виконання зазначених робіт) та інш. При цьому технічне завдання повинне містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; кваліфікаційні вимоги щодо учасників закупівлі повинні містити: чіткий перелік вимог які передбачені законодавством щодо кваліфікації робітників учасника, наявності в нього досвіду роботи, необхідних машин та устаткування характерних предмету закупівлі.
Як Ви самі зазначили в п. 1 Вашої вимоги Замовником в Тендерній документації зазначена наступна вимога: “На підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасників Замовник вимагає подання у складі тендерної пропозиції Довідки у довільній формі з підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”.
Подана учасником довідка не містить відомостей про досвід та кваліфікацію працівників учасника, в Довідці наданій Учасником міститься тільки прізвище ім'я та по-батькові співробітника підприємства, на жаль, наявність у співробітника учасника прізвища ім'я та по-батькові ніяким чином не підтверджує досвід його роботи та кваліфікацію. Визначення довільної форми Довідки надає змогу учаснику написати довідку в любій зручній для нього формі (загальним текстом, таблиця, в стовпчик) інформацію, яка має розкривати суть поставленого перед Довідкою питання, тобто в Довідці Учасник має зазначити наступну інформацію: ПІБ співробітника, посада та/або професія, стаж роботи. Форма та склад Довідки даного характеру є чітко визначені Інструкціями про документування. Замовник не мусить тлумачити в Тендерній документації поняття та обсяги складу документа, склад якого є визначним діючим законодавством. Таким чином учасником було допущено грубу помилку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Щодо посилання Учасника в п. 2 Вимоги на невизначеність в формі заповнення Листа-згоди на обробку персональних даних, хочу звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації надана форма Листа-згоди, яку мав заповнити учасник закупівлі. Інструкціями з документування затвердженими Кабінетом Міністрв України є визначені форми належного оформлення документообігу та ключові поняття, у разі використання в підстрочнику документу скорочення “ П.І.Б.” - заповнювач має зазначити своє прізвище ім'я по-батькові повністю, у разі використання скорочення “Прізвище та ініціали” заповнювач зазначає своє прізвище та ініціали (перші літери свого ім'я та по — батькові). Заповнюючи Лист-згоду учасником дійсно було зроблено помилку, що не відповідає вимогам Замовника.
Ураховуючи викладене, Учасником було порушено вимоги Тендерної документації саме в тих обсягах які зазначені в Протоколі уповноваженої особи, що тягне за собою відхилення пропозиції Учасника.
Зважаючи на все вище викладене Замовником ніяким чином не було порушено принципів Закону України “Про публічні закупівлі”, обмежено Ваші права на участь в закупівлі, не порушено принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економічності та ефективності і, тим паче, запобігання корупції діями і зловживанням.
Отже Ваша вимога є необґрунтованою, не законною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено