-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості)
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості) згідно техніченого завдання)
Завершена
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2021 16:03 - 05.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
feef33da42894b1ea5508a02feeaa7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-012308-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_25_06.docx 25.06.2021 15:32
- Скарга_25_06.pdf 25.06.2021 15:32
- Скарга_25_06.pdf.p7s 25.06.2021 15:32
- рішення від 01.07.2021 № 14777.pdf 02.07.2021 01:11
- інформація про перенесення розгляду скарги від 07.07.2021 №13687.pdf 08.07.2021 11:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16431.pdf 20.07.2021 17:02
- рішення від 19.07.2021 №16431.pdf 22.07.2021 17:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 16:51
Дата розгляду скарги:
07.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 01:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2021 17:41
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
ba1bd94b347f4caeb00a7ec71019a0ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-012308-b.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва ” ( далі – Замовник ) було розпочато процедуру закупівлі ( відкриті торги ) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-17-012308-b.
Фізична особа – підприємець Циганок Іван Олександрович ( надалі – Скаржник ) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подав тендерну пропозицію.
15.06.2021 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій за № 15/06, Тендерним комітетом Комунального підприємства “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва ” (далі – Замовник), переможцем закупівлі за №UA-2021-05-17-012308-b визнано Учасника ТОВ “СОДЕЛЬ”.
Ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника закупівлі та подані для участі у закупівлі документи ТОВ “СОДЕЛЬ”., ми прийшли до висновку про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам закупівлі з наступних підстав:
- Згідно Розділу ІІІ, пункту 2 тендерної документації, Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія) від Учасників закупівлі. У банківській гарантії учасника ТОВ “Содель” ( файл 9.ебг тов тов содель ua-2021-05-17-012308-b (1), що знаходиться у архіві 9.ЕБГ ТОВ ТОВ СОДЕЛЬ UA-2021-05-17-012308-b.zip) відсутні посилання на норми, яким вона повинна відповідати, а саме “Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», наказам Мінекономрозвитку, тощо.”, що є порушенням вимог тендерної документації.
- В ціновій пропозиції ТОВ “Содель” ( файл - 1 Цінова пропозиція.PDF) зазначено, що вона діє 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, а Банківська гарантія ( файл - 9.ебг тов тов содель ua-2021-05-17-012308-b (1), що знаходиться у архіві - 9.ЕБГ ТОВ ТОВ СОДЕЛЬ UA-2021-05-17-012308-b.zip), що надана ТОВ “Содель”, діє з 09.06.2021 по 15.09.2021 р.р., що складає лише 98 днів. Тобто Банківська гарантія діє не весь термін цінової пропозиції ТОВ “Содель”, що є порушенням вимог тендерної документації.
- Згідно Додатку 2, п.4, Замовник вимагав наявність в тендерній пропозиції наступних документів “Оригінал (або завірена (-і) Учасником копія (-ії)) довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.”. Учасник ТОВ “СОДЕЛЬ” не надав довідку з Банку АТ ”УБІБ”, хоча він також є обслуговуючим банком в частині надання банківських гарантій і не зазначив інформацію про Банк “УБІБ” в довідці “Відомості про Учасника” (файл - 2 Відомості про учасника.PDF), що є порушенням вимог тендерної документації.
- Згідно Розділу ІІІ, п.7 Тендерної документації, Замовник вимагав наявність в тендерній пропозиції Учасників Гарантійний лист про те, що “Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля (оригінал гарантійного листа).” У документах тендерної пропозиції ТОВ “Содель” відсутній вище зазначений Гарантійний лист, що є порушенням вимог тендерної документації.
- Згідно вимог Додатку №3 (Технічне завдання) Тендерної документації, Учасник ТОВ “Содель” не надав Свідоцтво про повірку (атестація, калібрування) на інструменти, що застосовуються під час обстеження будівель і споруд, що є порушенням вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст.. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та ст.. 7 Закону України “Про антимонопольний комітет України”, -
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 23.06.2021 15:48
- рішення від 25.06.2021 №14337 лист Замовнику.pdf 29.06.2021 12:13
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 07.07.2021 №13682.pdf 09.07.2021 09:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16401.pdf 20.07.2021 16:17
- рішення від 19.07.2021 №16401.pdf 22.07.2021 17:57
- Пояснення АМКУ.pdf 30.06.2021 16:32
- Пояснення АМКУ.doc 30.06.2021 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 15:52
Дата розгляду скарги:
07.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.06.2021 12:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2021 17:57
Вимога
Без відповіді
Оскарження переможця
Номер:
b64cc0432e714241aba04784f89f603d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-012308-b.a1
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
15.06.2021 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій за № 15/06, Тендерним комітетом Комунального підприємства “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва ” (далі – Замовник), переможцем закупівлі за №UA-2021-05-17-012308-b визнано ТОВ “СОДЕЛЬ”.
Ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника закупівлі та подані для участі у закупівлі документи ТОВ “СОДЕЛЬ”., ми прийшли до висновку про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам закупівлі з наступних підстав:
- Згідно Розділу ІІІ, пункту 2 тендерної документації, Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія) від Учасників закупівлі. У банківській гарантії учасника ТОВ “Содель” відсутні посилання на норми, яким вона повинна відповідати, а саме “Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», наказам Мінекономрозвитку, тощо.”, що є порушенням вимог тендерної документації.
- В цінової пропозиції ТОВ “Содель” зазначено, що вона діє 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, а Банківська гарантія, що надана ТОВ “Содель”, діє з 09.06.2021 по 15.09.2021 р.р., що складає лише 98 днів. Тобто Банківська гарантія діє не весь термін цінової пропозиції ТОВ “Содель”, що є порушенням вимог тендерної документації.
- Згідно Додатку 2, п.4, Замовник вимагав наявність в тендерній пропозиції наступних документів “Оригінал (або завірена (-і) Учасником копія (-ії)) довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.”. Учасник ТОВ “СОДЕЛЬ” не надав довідку з Банку АТ ”УБІБ”, хоча він також являється обслуговуючим банком в частині надання банківських гарантій, що є порушенням вимог тендерної документації.
- Згідно Розділу ІІІ, п.7, у тендерній документації ТОВ “Содель” відсутній Гарантійний лист про те, що “Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля (оригінал гарантійного листа).” що є порушенням вимог тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ “Содель” не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, а значить повинна бути відхилена Замовником.
Таким чином, на підставі вищевказаного, керуючись чинним законодавством України про публічні закупівлі, вимагаємо:
Скасувати Протоколом розгляду тендерних пропозицій за № 15/06 від 15.06.2021 про визначення переможцем закупівлі за № UA-2021-05-17-012308-b ТОВ “СОДЕЛЬ” та перейти до оцінки тендерної документації наступного Учасника.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_.PDF 17.06.2021 13:11
Дата подачі:
17.06.2021 13:11