• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі адмінбудинку Очаківської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Старофортечна, 27"

Строк виконання Робіт становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту затвердження Завдання на проєктування. Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.

Завершена

203 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 018.75 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 15:39 - 21.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 16a806841f8349ba98d91641a5113e47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002423-a.b4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо видалити вимогу щодо надання нотаріально завіреної копії Статуту, замінивши її на завірену печаткою учасника. Чому учасник має витрачати кошти на нотаріуса? Чому недостатньо звіреної учасником копії або сканкопії з оригіналу? Дякуємо наперед.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 8 п. 17 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає надання нотаріально посвідчену копію Статуту з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншого установчого документа (із змінами у разі наявності) або довідку із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг (реєстрації статуту) у сфері державної реєстрації через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за яким у Замовника є можливість переглянути електронну версію документу. Тобто, Учасникам надано право самостійно обирати подання якого саме документу, на виконання даної вимоги, є найбільш прийнятним для такого Учасника. В свою чергу, згідно Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів. Згідно ст. 45 Закону України «Про нотаріат», при посвідченні правочинів і вчиненні інших нотаріальних дій у випадках, передбачених законодавством, нотаріусом перевіряється справжність підписів учасників правочинів та інших осіб, які звернулися за вчиненням нотаріальної дії. Оскільки у Учасника може бути відсутня інформація про код доступу до результатів надання адміністративних послуг (реєстрації статуту) у сфері державної реєстрації через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, для Замовника вкрай важливо бути впевненим в тому, що відомості надані ним є об’єктивними, достатніми та повними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо строків виконання робіт

Номер: 786475efb03c47d7b626906aa4f9b7b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002423-a.b3
Назва: Щодо строків виконання робіт
Вимога:
Відповідно до п.5 Оголошення про проведення закупівлі замовник пропонує виконати обстеження, проектування по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудинку Очаківської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Старофортечна, 27» та проходження Державної будівельної експертизи протягом 30 календарних днів . В зазначений строк виконати весь обсяг робіт не можливо оскільки тільки експертиза проектної документації відповідно до п.14 Постанови КМУ № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» складе 30 календарних днів . Тому вимагаємо внести до п.5 Оголошення про проведення закупівлі коригування та зазначити розумний терміни виконання всього комплексу робіт наприклад 90 календарних днів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Згідно з п. 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560, строк проведення експертизи не повинен перевищувати 30 календарних днів. Тобто, експертиза проводиться в термін до 30 днів. ГУ ДПС у Миколаївській області є бюджетною організацією та, відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, вправі брати зобов’язання за укладеними договорами за наявності відповідного бюджетного призначення в межах бюджетного року. Зважаючи на тривалий термін проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, оскільки ремонтні роботи мають бути здійсненні за сприятливих погодних умов, Замовник має на меті якнайшвидше отримати проектно-кошторисну документацію, яка буде основою для проведення закупівель робіт з капітального ремонту по даному об’єкту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2021 16:35
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 2f019110158b44b5bdf90268c5a15a7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002423-a.b2
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
В п.1.2 додатку №2 до тендерної документац ії Замовник закупівлі вимагає наявність у потенційнго виконавця саме Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Вбачаємо в цьому відверті дискримінаційні обмеження до учасників закупівлі та порушують п.4 ст.22 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того відповідно до Ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність» проектування здійснює інженер проектувальник який відповідно до Постанови КМУ № 554 від 23 травня 2011 року пройшов професійну атестацію та отримав відповідний сертифікат інженера проектувальника за напрямками :забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки , забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії, технології будівельного виробництва, кошторисної документації. Тобто будь хто з вище перерахованих сертифікованих інженерів проектувальників має право розробляти проект . Тому вимагаємо виключити з п.1.2 додатку №2 Тендерної документації відверто дискримінаційну вимогу щодо наявності Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Натомість зазначити, що потенційний виконавець повинен надати кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника в частини забезпечення механічного опору та стійкості, або дотримання вимог пожежної безпеки, або забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, або забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, або забезпечення економії енергії, або технології будівельного виробництва, або , кошторисної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.06.2011 за №651/19389, у разі призначення інженера-проектувальника ГАПом/ГІПом, останній повинен мати кваліфікаційний сертифікат та зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм. Головний архітектор/інженер проекту (ГАП/ГІП) – архітектор/інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного/інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Зважаючи на те, що чинним законодавством не регламентовано якої саме має бути спеціалізації інженер-проектувальник, призначений ГАПом/ГІПом, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено та не вимагається Замовником кваліфікаційного сертифікату за якимось конкретним напрямом професійної діяльності для ГАПа/ГІПа. Відповідно до п.п. 1.2 п. 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником вимагається надання копії кваліфікаційного сертифікату саме для інженера-кошторисника. Відповідно до абз. 14 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначати іншу інформацію в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Так, оскільки, Замовник є бюджетною організацією, та враховуючи, те, що виконання проектної документації на капітальний ремонт передбачається здійснити за рахунок державних коштів, керуючись листом Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифікату є обов’язковою умовою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2021 16:29
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо експерта будівельного

Номер: 438d444c456d4f4aa57cfe25846994fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-002423-a.b1
Назва: Щодо експерта будівельного
Вимога:
В додатку №2 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає наявність у учасника закупівлі експрета будівельного. Відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" пунктом 2 затвердженого Порядку визначено,що інформація про відповідальних виконавців проведення обстеження розміщується на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції. Для унеможливлення в майбутньому оскаржень та судових розглядів Ваших рішень щодо визнання переможцем певного учасника процедури закупівлі Вимагаємо зазначити цю вимогу в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Згідно з абз. 3 п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 №257, інформація про виконавців, що можуть залучатися до обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків міститься у Реєстрі будівельної діяльності, який є у вільному доступі. Замовник має можливість самостійно перевірити вищевказану інформацію, а, отже, підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2021 16:29