• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (утримання мереж зливової каналізації (прочистка гідродинамічним методом))

Згідно тендерної документації

Завершена

1 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 840.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2017 16:00 - 19.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 063abfbbb6c7444098228c83924f996d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-07-002150-b.b2
Назва: Щодо порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до протоколу №29/06/17 від 29/06/2017 тендерним комітетом Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва була відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОСОЮЗБУД" – учасника аукціону, яким було запропоновано найнижчу ціну, а саме 1 700 000 грн. За рішенням тендерного комітету пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме – відсутність електронного цифрового підпису. В той же час, відповідно до протоколу 04/07/17/1 від 04.07.2017, тендерним комітетом приймається пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" із запропонованою ціною 1 801 998 грн, що вважається найбільш економічно вигідною. При прийнятті тендерної пропозиції тендерним комітетом не було враховано, що у даного Учасника також відсутній електронний цифровий підпис, що свідчить про його невідповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, тендерний комітет Замовника, своїм рішенням грубо порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” прийнявши пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону не є найменшою, а сам Учасник також не відповідає (кваліфікаційному) критеріям. Сам факт признання переможцем Учасника - ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ", який також не відповідає за одному і тому же кваліфікаційному критерію, за яким було відхилено пропозицію Учасника -ТОВ "ГІДРОСОЮЗБУД" , що запропонував значно нижчу ціну, свідчать не про що інше, як про наявність попередньої змови посадових осіб Замовника з ТОВ "РОНА ІНЖИНІРИНГ". З огляду на викладене, вимагаємо відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. В разі відмови Замовника від дотримання Закону України “Про публічні закупівлі”, нами буде направлена скарга до Антимонопольного Комітету Україна, та проінформовані відповідні правоохоронні органи, щодо ознак корупційних діянь з боку посадових осіб Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу Учасника ТОВ «Гідросоюзбуд» про усунення порушення при визначенні переможцем ТОВ «Рона Інжиніринг», повідомляємо наступне. По-перше, Учасник невірно тлумачить терміни, які вживаються Законом України «Про публічні закупівлі», плутаючи вимоги тендерної документації з кваліфікаційними критеріями. По-друге, Замовником було перевірено наявність електронного цифрового підпису кожного документу Учасника ТОВ «Рона Інжиніринг» за допомогою сайту https://czo.gov.ua/, що підтвердило його наявність та чинність. Таким чином, вважаємо вимоги та обвинувачення ТОВ «Гідросоюзбуд» безпідставними, неправомірними та такими, що не мають законодавчого підґрунтя.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення формального порушення проведення закупівлі і визначення переможця

Номер: 7be839cd1f4940ba80b8412f76a8bf01
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-07-002150-b.b1
Назва: Вимога про усунення формального порушення проведення закупівлі і визначення переможця
Вимога:
Голові тендерного комітету Комунального підприємства ‘ШЕУ по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району” м. Києва Головному інженеру КП ШЕУ БОЙКУ С.М. ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) про усунення формального порушення у процесі проведення закупівлю за кодом:«90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (утримання мереж зливової каналізації (прочистка гідродинамічним методом))» Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва Шановний Голова та члени тендерного комітету Відповідно до протоколу №29/06/17 від 29/06/2017 відхилення переможця Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва (далі- Замовник) тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОСОЮЗБУД" (далі - Учасник), яке запропонувало найнижчу ціну 1 700 000 грн. Згідно із статтею 30: Закону України “Про публічні закупівлі” відхиленнями тендерних пропозицій можуть бути нищенаведене: Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Участник торгів формально не порушив жодної пункту статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. По суті звернення повідомляємо, що Замовник не виконав, затверджені Інструкцією з проведення торгів (далі - Інструкція), яка затверджена Рішенням тендерного комітету від 7 черня 2017 року, основні умови для прийняття рішення щодо визначення переможця торгів з найнижчою ціною, та відповідно статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” формально відхилив тендерну пропозицію Учасника. 1.Участник подав тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких була інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантажені файли у сканованому вигляді, але без електронного цифрового підпису уповноваженої на підпис документів особи Учасника, що не передбачено Законом України “Про публічні закупівлі”. Пропозиція була складена з наступних файлів: 1.1.1. Реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника. 1.1.2. Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 4 до Документації; 1.1.3. Довідка про уповноважену особу та документів, яка підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі з копією протоколу зборів засновників про призначення директора та копією наказу про його призначення. Крім цього, були надані документи та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17 Закону, та в Додатку 1 до Документації. Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, а також відповідну технічну специфікацію була подана згідно Додатку 2 до Документації. Також був надісланий лист-згода Учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3 до Документації. До тендерної пропозиції, була надано: - забезпечення тендерної пропозиції. - лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією; - скан-копія Статуту. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі були пронумеровані та містили підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки. Відповідно до вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника та її умов проведення вищезазначеного тендеру, Тендерна пропозиція Учасника не повинна була відхиленою у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції. З поданням тендерної пропозиції Учасник надав забезпечення виконання своїх зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді такого забезпечення як електронна банківська гарантія у розмірі 9 500,00 грн. Гарантія обов’язково свідчила про обов’язок установи банку, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, передбачених у статті 24 Закону. Форма та зміст банківської гарантії відповідали вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становила не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист про строк дії пропозиції відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації. При цьому, ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” було надано документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (розрахунок вартості послуг). 2. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стала доступною для перегляду усім користувачам Системи після закінчення Аукціону. Замовнику пропонується більш уважно переглянути, які документи, дати їх редакцій (уточнень), і в якій послідовності вони були внесені Учасником. Вищезазначені документи, які вказані в протоколі №29/06/17 від 29/06/2017 є в наявності у вищезазначеній Системі. 3. Замовником були зазначені вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Головними критеріями та оцінкою тендерної пропозиції Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва визначало відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону на основі критерію «Ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією для визначення Переможця мало вважатись пропозиція Учасників із найнижчою ціною із урахуванням усіх податків та зборів. Після оголошення закінчення тендеру результати стали наступними: 1.Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" - 1 914 727,20 грн. 2.ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС"- 1 803 322,22 грн. 3.Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" - 1 801 998,00 грн. 4.ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” запропонувало мінімальну ціну - 1 700 000,00 грн. 4.Таким чином, ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” вважає, що відповідно до протоколу №29/06/17 Замовника від 29/06/2017 тендерну пропозицію ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” дискваліфіковано формально з порушенням Закону України “Про публічні закупівлі”. 5.Вважаємо за доцільне, запропонувати тендерній комісії Замовника відмінити рішення протоколу №29/06/17 від 29/06/2017 та визнати ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” переможцем в закупівлі за кодом: «90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (утримання мереж зливової каналізації (прочистка гідродинамічним методом))» Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва за ціною 1 700 000,00 грн. 6. У разі неприйняття позитивного рішення щодо вищезазначеного питання визнання переможцем тендеру ТОВ “ГІДРОСОЮЗБУД” за ціною 1 700 000,00 грн., вважаємо за доцільне звернутись до Комісії із розгляду звернень та Антимонопольного комітету України. Керівник підприємства – Учасник процедури закупівлі _____________________Півоваров В.І. М.П. (Підпис)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вимогу щодо усунення порушення під час розгляду документів Учасника та відхилення його пропозиції, повідомляємо наступне. Тендерний комітет проводить свою діяльність та приймає рішення виключно в межах чинного законодавства України. Радимо Учаснику ретельно вивчати вимоги Тендерної документації закупівлі разом із додатками до документації та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" . Вважаємо рішення щодо відхилення пропозиції Учасника обґрунтованим та законним.
Статус вимоги: Не задоволено