код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі - згідно документації. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді специфікації та вимог до предмета закупівлі, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Не вимагається
Завершена
120 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:17.05.2021 14:39 - 21.05.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність тендерної процедури Закону України "Про Державні закупівлі"
Номер:ab490ffd59ac43e78abfa4dac6774720
Пов'язана кваліфікація:ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", UA-EDR 24389020
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-17-001813-c.b1
Назва:невідповідність тендерної процедури Закону України "Про Державні закупівлі"
Вимога:
Згідно рішення Замовника процедури закупівлі переможцем було визнано ТОВ "Юліс". В документах ТОВ "Юліс". що надані в пропозиції інформації про відповідність товару Додатку №1((технічна специфікація) не надано. Це є порушення статті 5 Закону України "Про публічні Закупівлі"п.3 -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Згідно статті 14 Закону України обов"язкове інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Просимо Замовника закупівлі переглянути своє рішення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.06.2021 12:18
Вирішення:Доброго дня, шановний учаснику!
Уповноваженою особою було уважно розглянуто Вашу вимогу «Невідповідність тендерної процедури Закону України "Про Державні закупівлі"» за ідентифікатором UA-2021-05-17-001813-c.b1 від 03.06.2021р. щодо перегляду рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-17-001813-c «Канцелярські товари» ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", та по суті викладених вимог повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те, що порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 р. (зі змінами).
В розумінні даного Закону, (згідно ч. 1 ст. 13), процедурами закупівель є: конкурентні процедури, відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та переговорна процедура як виняток.
Згідно до пункту 28 ч. 1 ст. 1 Закону - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п.п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, здійснюється за умовами проведення спрощених закупівель. Порядок та етапи проведення спрощених закупівель визначено ст. 14 Закону.
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), та інформація, яка повинна бути обов’язково зазначена замовником, встановлені в ч. 3 ст. 14 Закону.
Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається безпосередньо і інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Так, пункт 3 Оголошення, затвердженого протоколом уповноваженої особи від №17 від 17.05.2021р., передбачає, що учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених безпосередньо в Оголошенні, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді специфікації та вимог до предмета закупівлі, зазначені в Додатку № 1 до Оголошення.
Так, підпунктом 8 пункту 14.2 Оголошення встановлено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в Оголошенні, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-погодження на фірмовому бланку учасника, в якому зазначено, що учасник погоджується з технічною специфікацією та вимогами до предмету закупівлі, викладеними в Додатку № 1 даного оголошення.
Вимоги щодо надання учасником у складі пропозиції безпосередньо Додатку №1 на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі замовником в Оголошенні не встановлено.
Разом з цим, підпунктом 9 пункту 14.2 Оголошення передбачено надання учасником у складі пропозиції листа-згоди, складеного учасником на фірмовому бланку, довільної форми з обов’язковим зазначенням, що учасник надає попередню згоду на укладання договору про закупівлю на: «Канцелярські товари, ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне», на умовах викладених у проєкті договору - Додаток № 2 до Оголошення. За умовами Проєкту Договору, (Додаток №2 до Оголошення), замовник передбачає істотні умови договору та специфікацію, що є невід'ємною частиною договору.
Також зауважуємо на тому, що згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Пунктом 8 Оголошення замовником зазначено період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): по 21.05.2021 по 09:00 годину.
За період з дня оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме з 17.05.2021р. включно до 21.05.2021 р., питань та/або вимог до предмета закупівлі та/або звернень з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі від учасників замовнику не надходило.
Відповідно до пункту 14.4. Оголошення - відсутність будь-яких запитань, уточнень або роз’яснень стосовно змісту та викладення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі з боку учасників, які отримали це оголошення у встановленому порядку, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь в цій спрощеній закупівлі, повністю усвідомлюють умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, згідно ч 14. ст. 14 Закону, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі може учасник, пропозиція якого відхилена. За результатами проведеної закупівлі пропозиція безпосередньо учасника ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА" замовником не розглядалась.
Таким чином, з огляду на норми Закону України «Про публічні закупівлі», підстави для перегляду рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-17-001813-c «Канцелярські товари» відсутні.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.06.2021 17:03