-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дрова хвойних порід
Торги відмінено
386 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 932.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 932.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2021 14:15 - 01.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
621bc310118c497eb98e2c9249786695
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-008533-b.b4
Назва:
вимога
Вимога:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ
18 червня 2021 року Державним навчальним закладом Канівське вище професійне училище (код 05538033), далі Замовник, в системі державних закупівель, було опубліковано відповідь на вимогу Учасника відкритих торгів UA-2021-05-17-008533-b на закупівлю ДК 021:2015 –03410000-7 Деревина (Дрова хвойних порід).
Тому, я як учасник торгів, повідомляю Вам наступне:
1. З ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2965113034, жодним способом не пов’язані особи, та співпрацюємо з метою спотворити результатів закупівлі.
2. За результатами отриманого автоматичного звіт ЄДР, Учасник ФОП Бойко Ілля Степанович (код ЄДРПОУ:2410717856) далі Учасник, не має права здійснювати даний вид діяльності.
І ОСНОВЕ Вами, як Замовником було допущено суттєву помилку підчас розміщення Оголошення в електронній системі закупівель, а саме вказано не правильно місце поставки: 19031, Україна, Хмельницька область, Степанці, Плисюка, 50, а в тендерній документації: 19031, Черкаська область, Канівський район, с. Степанці, вул. Плисюка, 50;
Стаття 21. Інформування про проведення відкритих торгів, Пунктом 2. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ (зі змінами та доповненням), оскільки дана норма Закону не дотримана і не може бути виправленою, Замовник повинен прийняти рішення про відміну торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- лист на закупівлю 18 червня 2021.docx 18.06.2021 15:51
- UA-2021-05-17-008533-b-open.pdf 18.06.2021 15:51
Дата подачі:
18.06.2021 15:51
Вирішення:
Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» (далі – ТК) уважно розглянув Вашу Вимогу, яка була оприлюднена в системі закупівель «18 червня 2021 року об 15:51:52 год.» (далі – Вимога).
1. Щодо здійснення даного виду діяльності ФОП Бойко І.С.: відповідно до автоматичного звіту ЄДР, ФОП Бойко І. С. має здійснювати наступні види діяльності:
16.23. Виробництво інших дерев’яних будівельних конструкцій і столярних виробів.
43.39. Інші роботи із завершення будівництва.
47.99. Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами.
49,41. Вантажний автомобільний транспорт.
16.10. Лісопильне та стругальне виробництво.
68.20. Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
КВЕД. 47.99. Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами.
Цей клас включає:
• інші види роздрібної торгівлі будь-якими товарами, не віднесеної до попередніх класів:
o пряму торгівлю або торгівлю за допомогою рознощиків (комівояжерів) шляхом обходу клієнтів
o торгівлю з використанням торговельних автоматів тощо.
• пряму торгівлю паливом (пічним паливом, дровами тощо), що його доставляють безпосередньо споживачеві
• діяльність позамагазинних аукціонів з роздрібної торгівлі (крім подібної діяльності в мережі Інтернет)
• діяльність комісіонерів з роздрібної торгівлі поза магазинами
Враховуючи вищевикладене, ФОП Бойко І.С. має право здійснювати даний вид діяльності.
Роздрібна торгівля відноситься до діяльності з продажу товарів або послуг безпосередньо споживачам або кінцевим споживачам.
Споживач - це той, хто купує товари для споживання, а не для перепродажу чи комерційних цілей.
Оптова торгівля - це продаж товарів будь-якій особі або організації, крім кінцевого споживача цього товару.
ДНЗ «Канівське ВПУ» являється кінцевим споживачем, так як дрова закупляються для власних потреб.
16 16.23 Виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів (основний);
2. Щодо помилки під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів: Замовником дійсно була допущена технічна помилка. Помилково вказано іншу область поставки, хоча населений пункт та вулиця збігається з фактичною. Враховуючи п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, згідно якого у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
В зв’язку з вищевикладеним, Замовником буде прийнято рішення про відміну закупівлі та буде оприлюднено відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення
Номер:
b0312b50af1a4cb58c869f6b6f4b3f34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-008533-b.b3
Назва:
Вимога на рішення
Вимога:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ
17 травня 2021 року Державним навчальним закладом Канівське вище професійне училище (код 05538033), далі Замовник, в системі державних закупівель, було опубліковано Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-17-008533-b на закупівлю ДК 021:2015 –03410000-7 Деревина (Дрова хвойних порід).
Аукціон відбувся 07 червня 2021 року о 13:19 про, що свідчить Реєстр пропозицій в електронній системі закупівель:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ (зі змінами та доповненням) Статтею 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, Пунктом 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Дана норма прописана також в Тендерній документації замовника.
Так Замовником було виявлено не відповідності про що свідчить протокол розкриття:
Учасник фізична особа-підприємець Бойко Ілля Степанович (код 2410717856) далі Учасник, в свою чергу завантажив в електронні системі закупівль документи 09.06.2021 року раніше прийняття рішення Замовником.
Чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ (зі змінами та доповненням) Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій, 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В ході аналізу поданих документів Учасником в складі тендерної пропозиції також свідчить про неповноту їх подання, а саме:
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність;
- суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
- учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Також іншим учасником закупівлі, було вказано на недоліки та опублікована вимога, яку не задовільнили:
Оскільки як зауважив у відповіді тендерний комітет:
Даний факт може свідчити, проте, що між Замовником та Учасником є певні домовленості, що порушують вимоги закупівлі.
Тому на основі вище викладеного, звертаюся до Вас про перегляд та повернення на кваліфікацію Учасника ФОП Бойко І.С. та прийняття рішення про дискваліфікацію тому, що його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Вимогам вашої Тендерної документації, особливо враховуючи те, що тендерний комітет ДНЗ Канівське вище професійне училище, керується лише «принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти».
Також дана вимога направлена до органів державного фінансового контролю для проведення моніторингу даної закупівлі.
У разі невиконання даних вимог, буду вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист на закупівлю.docx 16.06.2021 11:51
Дата подачі:
16.06.2021 11:51
Вирішення:
Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» (далі – ТК) уважно розглянув Вашу Вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. , яка була оприлюднена в системі закупівель «16 червня 2021 року об 11:51:02 год.» (далі – Вимога).
При проведенні закупівлі за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина №UA-2021-05-17-008533-b, Тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції чинній станом на 23.01.2021 року (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні.
Зауваження, викладені у Вимозі щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного.
1. Щодо завантаження Учасником ФОП Бойко І.С. документів 09.06.2021 року до прийняття рішення Замовником, являється повністю безпідставним, адже Замовником було надіслано повідомлення з Вимогою усунути невідповідності Учасником ФОП Бойко І.С. протягом 24 годин. Дане повідомлення було надіслане 09 червня 2021 року о 15:28 год. Учасник ФОП Бойко І.С. завантажив документи 09.06.2021 року о 22:00 год., аж ніяк не раніше прийнятого Замовником рішення про усунення невідповідностей.
2. Щодо неподання документів що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі в закупівлі, передбачені п.3, 4, 11 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: в ч.1 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі” є 13 критеріїв. Якщо учасник не відповідає хоча б одному з них – його пропозиція підлягає відхиленню. З 4 грудня 2020 року таке підтвердження потрібно робити шляхом заповнення електронних полів під час подачі пропозиції до закупівлі. “Електронна тендерна документація” містить 9 критеріїв (в них входять 13 підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до ч.1 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”), а також “Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції”: Під час подання пропозиції зробити це можна одним із трьох способів: просто поставити позначки у відповідних полях; заповнити електронне поле текстом, який вимагає замовник; завантажити документ (наприклад, заяву у довільній формі). Закон не містить вимог щодо обов’язкового завантаження документів учасниками (не плутати з переможцем) на підтвердження пунктів по статті 17. Якщо Замовник обирає “Документ”, то це означає, що постачальник для підтвердження інформації, зазначеної у даному полі, повинен буде прикріпити файл. Якщо Замовник обирає “Заява”, то це означає, що постачальник для підтвердження інформації, зазначеної у даному полі, повинен буде заповнити текстове поле. Під час публікації оголошення про проведення закупівлі Замовником було обрано способи підтвердження пунктів по ст.17 Закону: п.п.5,6 – Документ; п. 4 Заява; п. 2,3 – Заява; п.12 – Документ; п.13 – Документ; п.8 –Заява; п.9,10,11 Заява. Учасник ФОП Бойко під час подання пропозиції та заповнення електронних полів дотримався даних вимог. Тому твердження про неповноту подання документів – необґрунтоване та надумане.
Тендерний комітет в своїй роботі дотримується вимог законодавства та принципів здійснення закупівель, адже пріорітетом є якісне проведення процедур закупівель з метою отримати бажаний товар чи послуги, і не має ніякого значення який саме Постачальник стане переможцем, головне, щоб відповідально поставився до виконання умов договору.
Тож, якщо Ви вважаєте, що в діях тендерного комітету наявні порушення, Ви можете оскаржити наші дії до органу оскарження. За результатами розгляду Вашої скарги органом оскарження ми будемо усувати наявні недоліки(в разі їх виявлення).
На даний час тендерний комітет вважає Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І.
Номер:
35dde549dc914ae5a95e2d2e0f79e587
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-008533-b.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І.
Вимога:
Звертаємось, ще раз до Вас!!! Даючи можливість адекватно оцінити пропозицію ВАШОГО постачальника у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні Закупівлі»
Ви закриваєте очі на невідповідність його кваліфікаційним критеріям по ст.16:
- Має місце невідповідність поданих тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника в частині кваліфікаційних технічних вимог: - не підтверджено належним чином: виконання аналогічних договорів, у спосіб, визначений тендерною документацією (розділ ІІІ п.5.2. частина 2)
- Не підвердження наявності матеріальної бази на момент подання пропозиції
ВАМ НА ЦЕ ВСЕ БАЙДУЖЕ!!!!!!!! ГОЛОВНЕ ЩОБ ПЕРЕМІГ «СВІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ПОСТАВЩИК» який умудрився в день укладення договору його виконати НА 100% за один День поставити 176,4 м.куб. деревини ЦЕ ФЕНОМЕН…… ЗВІСНО ТАКОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ПОТРІБНО ПРОТЯГУВАТИ, інших же аналогічних договорів окрім співпраці з ВАМИ з Замовником закупівлі даний УЧАСНИК не надав.
Також пропозиція Учасника ФОП Бойко І.С. Не відповідає вимогам установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Порушені звичаї ділового обороту та правила діловодства під час розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу підтверджень відповідності кваліфікаційним вимогам. Чи щоб протягнути свого постачальника ви ладні закривати очі і трактувати на його користь прошення всіх норм закону
Всі копії/скан-копії документів а зокрема витяг з ЄДР, копія паспорта та і всі інші подані скан/копії, не завірені належним чином, відповідно до п.5.27 Правил завірення копій документів викладених та затверджених наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003г. N 55. «НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163-2003. Чинний від 01.09.2003. Оскільки у складі тендерної пропозиції надані скан-копії з копій документів, не завірені печаткою учасника, що унеможливлює ідентифікацію дійсності наданих документів.
Також всі надані довідки ФОП Бойко І.С. , що складаються в довільній формі, щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації відсутні вихідний номер/ посада підписанта, що суперечить приписам ділового обороту в цілому та правилам діловодства зокрема.
НА ЦЕ ТЕЖ ЗАКРИЄТЕ ОЧІ БО ЛЮБИЙ УЧАСНИК ПЕРЕМІГ
Чи адекватно і згідно чинного законодавства проведете оцінку документів
А те що ви апелюєте: «було запропоновано найнижчу ціну серед всіх тендерних пропозицій, зважаючи на ту обставину, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна, а також з огляду на те, що ФОП Бойко І.С. подано всі необхідні документи для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям,» є необ’єктивною, дискримінаційною по відношенню до інших учасників, упередженою і необґрунтованою
І дане рішення наштовхує інших учасників вбачати в таких рішеннях корупційні дії і лобіювання інтересів певного ПОСТАЧАЛЬНИКА. Тим більш що наступна пропозиція більша лише на 640,0 грн.
Ми Вимагаємо від Вас скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І.
А також нами в установлені законом терміни буде подано Скаргу за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України. І там з’ясуємо як трактуються норми ЗУ «Про публічні Закупівлі» і на чию користь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2021 10:58
Вирішення:
Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» (далі – ТК) уважно розглянув Вашу Вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І., яка була оприлюднена в системі закупівель «16.06.2021 року об 10:58:44 год» (далі – Вимога).
Зауваження, можна навіть сказати звинувачення, викладені у Вимозі щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного.
1. Щодо наявності матеріальної бази – відповідь на дане питання була надана 15.06.2021 року.
2. Щодо виконання аналогічних договорів: Згідно умов тендерної документації Замовником вимагалось надати: «сканований оригінал/належним чином завірену копію аналогічного договору та копії документів, що підтверджують його виконання». З цього випливає, що достатньо було подати хоча б один аналогічний договір, що Учасник ФОП Бойко І.С. і зробив. Те, що інші Учасники можливо подали два і більше договори – це їхнє особисте право, і не було б порушенням та підставою для відхилення, але тендерною документацією цього не вимагалось.
3. Щодо завірення належним чином копій документів:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме ч. 1 таблиці, Замовником вимагалось подати: «сканований оригінал/належним чином завірена копія аналогічного договору поставки дров; - копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником дров), копія якого надана у складі тендерної пропозиції: видаткова накладна, акти приймання-передачі дров (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу дров – видаткові накладні, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи)». З даної вимоги слідує, що Учасник закупівлі міг подати сканований оригінал документу, який засвідчувати не потрібно(так як це технічно зробити неможливо), або належним чином завірену копію. ФОП Бойко І.С. подав сканований оригінал договору, який не потрібно було завіряти. Щодо інших документів, то згідно ч. 4 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) - відноситься до формальних помилок.
Якщо певні вимоги тендерної документації Вам були не зрозумілі, то законодавством визначено терміни, в які Ви могли звертатися за роз’ясненнями, та отримали б чітку відповідь.
4. Щодо довідок, які не містять вихідного номеру. згідно ч. 7 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера відноситься до формальних помилок.
Ваші твердження: «ВАМ ГОЛОВНЕ ЩОБ ПЕРЕМІГ СВІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ПОСТАВЩИК», «ЗАКРИВАЄТЕ ОЧІ БО ЛЮИЙ УЧАСНИК ПЕРЕМІГ» «Лобіювання інтересів», являються наклепом та моральним тиском на тендерний комітет. Адже, якби тендерному комітету було важливо, щоб переміг саме той учасник, визнання переможцем якого на разі оскаржується, то і під час проведення закупівлі деревини за № UA-2020-05-05-000952-a, переміг би він теж, а не ФОП Соловйов Є.Ю., який став переможцем закупівлі та добросовісно виконав умови укладеного договору.
Крім того, відображена у Ваших Вимогах манера спілкування в електронній системі закупівель, доступ до якої мають не лише контролюючі органи, а й кожен громадянин нашої країни може свідчити про те, що це Ви порушуєте етику ділового спілкування, адже етика ділового спілкування базується на таких правилах і нормах поведінки партнерів, які сприяють розвитку співпраці. Рівень Вашого ділового мовлення, як потенційного Постачальника, наштовхує на думку співставити його(рівень спілкування) з якістю виконання умов договору, в разі укладання.
Ваше твердження, про те, що наше Рішення наштовхує інших учасників вбачати корупційні дії, то інші учасники вимог щодо прийнятого нами рішення не надсилали. Вимога від ФОП Концевий В.І. була надіслана через годину після Вашої другої вимоги, що в свою чергу наштовхує нас до думки, що Ви пов’язані особи, та співпрацюєте з метою спотворити результати закупівлі.
Тендерний комітет вважає, що діяв відповідно до вимог чинного законодавства. Якщо Ви вважаєте інакше, можете скористатися своїм правом оскаржити наше Рішення про визнання переможцем ФОП Бойко І. С. до Антимонопольного комітету України. В разі виявлення в діях тендерного комітету порушення вимог законодавства, ми обов’язково їх усунемо та виконаємо всі вимоги зазначені у Рішенні органу оскарження.
В зв’язку з вищевикладеним Тендерний комітет вважає Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І.
Номер:
113a29085d2e456fa58ad9511649a768
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-008533-b.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І.
Вимога:
Звертаємось до Вас про повернення на кваліфікацію та прийняття рішення про дискваліфікацію Учасника «ФОП Бойко І.С. тому що його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Вимогам вашої Тендерної документації, а саме Додатку 2:
Частиною 1 вимагалося:
«сканований оригінал/належним чином завірена копія аналогічного договору поставки дров;
- копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником дров), копія якого надана у складі тендерної пропозиції:видаткова накладна, акти приймання-передачі дров (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу дров
– видаткові накладні, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи)..»
Учасник Бойко С.І. не підтвердив свою відповідність даній вимозі, оскільки подані ним підтверджуючі документи, а саме (накладна № 2 від 16.03.2020 року) не містит інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи. Інших підтверджуючих документів про виконання саме наданого аналогічного договору, Учасник Бойко І.С. не надав
Щодо застосування ч. 16 ст. 29 Закону то згідно практики в більшості випадків суд зазначає, що спірним постає питання щодо тлумачення терміну «невідповідність» в інформації та/або документах, що подані учасником у ТП та/або подання яких вимагалося ТД.
Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Системний аналіз положень ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону дає підстави дійти висновку, що невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та невиправлення виявлених замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення ТП учасника. Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Оскільки на момент подання і розкриття тендерних пропозицій Учасник не надав належним чином оформлених договорів оренди на автотранспорт, чим не підтвердив наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору.
Тому у цьому випадку мала місце саме наявність обставин, що свідчили про невідповідність учасника процедури закупівель кваліфікаційним критеріям. Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав.
По-перше, невідповідності можна виправляти лише в інформації/документах, поданих у складі ТП учасника. По-друге, Законом не передбачено право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів та розкриття ТП, тобто надавати нові документи, які не було подано у складі пропозиції, не можна. По-третє, враховуючи наявність в ч. 1 ст. 31 Закону окремої підстави для відхилення, а саме учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону, замовники зобов’язані відхиляти ТП учасників саме на цій підставі, коли інформація/документи у складі пропозиції учасника подані не у відповідності до вимог ТД.
ФОБ Бойко С.І. завантажив документи згідно яких він набуває права володіння автотранспортом уже в період кваліфікації Учаника, оскільки довантажені документи зареєстровані/датовані 09.06.2021 року, а термін подання пропозиції буд до 05.06.2021 року.
А також зазначаємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» за невідхилення тендерної пропозиції, які підлягали відхилинню відповідно до закону – тягне за собою адміністритавну відповідальність на кожного з членів тендерного комітету хто прийняв дане рішення в розмірі від 25500 до 51 000 грн.
Тож чи варто лобіювати інтереси свого Учасника!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ми Вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. Принагідно зазначаємо, що у випадку не скасування незаконного рішення ми будему змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, а також шляхом залучення громадських об'єднань, із заявами до органів державного фінансового контролю для проведення мониторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 11.06.2021 15:19
Дата подачі:
11.06.2021 15:19
Вирішення:
Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» (далі – ТК) уважно розглянув Вашу Вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. , яка була оприлюднена в системі закупівель «11 червня 2021 року об 15:19:26 год.» (далі – Вимога).
При проведенні закупівлі за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина №UA-2021-05-17-008533-b, Тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції чинній станом на 23.01.2021 року (далі — Закон), а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють здійснення закупівель в Україні.
Зауваження, викладені у Вимозі щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного.
1. Щодо документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 1 таблиці Додатку 2 Тендерної документації:
Учасник має надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- сканований оригінал/належним чином завірена копія аналогічного договору поставки дров;
- копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником дров), копія якого надана у складі тендерної пропозиції: видаткова накладна, акти приймання-передачі дров (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу дров – видаткові накладні, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи).
26.05.2021 року, відповідно до інформації електронної системи закупівель, Учасником, ФОП Бойко І.С., було завантажено наступні документи:
- сканований оригінал Договору купівлі-продажу від 16.03.2020 року;
- Накладна №2 від 16.03.2020 року;
Вказаний вище договір було укладено між ФОП Бойко І.С. та ДНЗ «Канівське вище професійне училище» предметом якого є поставка деревини хвойних порід, в загальній кількості 176,4 куб.м., на загальну суму 149 900,00 грн.
З інформації відображеної в поданій Накладній вбачається, що ФОП Бойко І.С. поставив, а ДНЗ «Канівське вище професійне училище» отримало деревину хвойних порід, в загальній кількості 176,4 куб.м., на загальну суму 149 900,00 грн.
Слід зазначити, що бланк накладної – обов’язковий первинний документ для підтвердження господарської операції. Він актуальний для будь-якого підприємця: ФОП, ТОВ чи будь-якої іншої організаційної форми юридичної особи, незалежно від системи оподаткування. Накладна – документ, що підтверджує господарську операцію із купівлі-продажу товару на території України.
В свою чергу, відповідно до п. 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 28.05.1995 року №88, в редакції із змінами внесеними Наказом від 20.06.2018 року №565, первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у постанові по справі № 904/887/18 від 22.01.2019, вважає, що видаткова накладна, складена відповідно до вимог Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, засвідчує факт здійснення господарської операції та договірних відносин.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства у ФОП Бойко І.С. було надано всі необхідні документи, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
2.Щодо документів поданих Учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання умов договору.
04.06.2021 року Учасником було завантажено до електронної системи документи: Договір №55-1 про оренду транспортного засобу від 03.05.2021 року, у якості підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання умов договору, без його нотаріального посвідчення, що не відповідало вимогам зазначеним в частині 2 статті 799 Цивільного кодексу України.
В свою чергу, відповідно до абз. 1 ст. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тому разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, керуючись абз. 1 ч. 16 ст. 29 Закону, Тендерним комітетом було прийнято рішення, що відображене в Протоколі засідання Тендерного комітету від 09 червня 2021 № 13/2021 надати учаснику, Бойко І.С., можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою усунути помилки опубліковано 09.06.2021 року 15:28:09 год.
Так, 09.06.2021 року о 22:00 годині, Учасник ФОП Бойко І.С., завантажив через електронну систему закупівель наступні документи:
1. Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання умов договору від 09.06.2021 року;
2. Нотаріальну довіреність від 09 червня 2021 року, посвідчену приватним нотаріусом Канівського міського нотаріального округу Черкаської області Лагутінською Є.В. за реєстровим № 441;
чим виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Таким чином, зазначеним учасником було виконано вимогу Замовника у встановлені строки.
Крім того, Станом на січень 2021 року позиція Колегій АМКУ одноголосна: якщо учасник відповідно до вимог ТД подав інформацію та/або документи, що стосуються права підпису ТП/договору про закупівлю та/або кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст. 16 Закону, або не подав у складі пропозиції такої інформації/документів взагалі, замовник зобов’язаний надавати час на усунення невідповідностей, а учасник має право завантажити будь-які, навіть тільки-но зроблені чи отримані, документи/інформацію.
Позиція суду кардинально відрізняється від позиції АМКУ та ДАСУ. На його думку, жодна норма Закону не передбачає право учасника закупівлі подати документи, які вимагались ТД, після розкриття ТП. При цьому в Україні не діє прецедентне право, а отже, позиції судів різних інстанцій можуть різнитися залежно від усіх обставин справи. Також зауважимо, що спеціалізованих судів щодо розгляду порушень у публічних закупівлях в Україні немає, проте є спеціалізований Орган оскарження, позиція якого у цьому випадку, вважаємо, є більш вагомою.
З урахуванням вищевикладеного та враховуючи те, що ФОП Бойко І.С. було запропоновано найнижчу ціну серед всіх тендерних пропозицій, зважаючи на ту обставину, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна, а також з огляду на те, що ФОП Бойко І.С. подано всі необхідні документи для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» вважає, що Вимога ФОП «ГОРОБЧУКА ОЛЕГА ВАСИЛЬОВИЧА» щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Крім того, повідомляємо, що Тендерний комітет під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах колегіальності та неупередженості та керується чинним законодавством та принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти.
Статус вимоги:
Відхилено