-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ШКІЛЬНІ АВТОБУСИ
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
39 501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 197 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 197 505.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2021 11:45 - 22.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови ТД
Номер:
83a51a4249c5419bbb48f5f1adf79aa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-004982-b.a5
Назва:
Скарга на умови ТД
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 11.06.2021 14:06
- Пояснення до скарги 23.06.2021 10:38
- сертифікат типу 23.06.2021 10:38
- сертифікат відповідності 23.06.2021 10:38
- рішення від 15.06.2021 № 13481 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf 16.06.2021 19:14
- інформація про перенесення розгляду скарги від 25.06.2021 №12246.pdf 29.06.2021 18:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15641.pdf 12.07.2021 14:25
- рішення від 09.07.2021 №15641.pdf 14.07.2021 18:12
- 3. Настанова з експлуатування БОГДАН.pdf 22.06.2021 17:19
- 9. ДСТУ 7013_2009.pdf 22.06.2021 17:19
- Пояснення АМКУ.pdf 22.06.2021 17:19
- 7.ФОТО шкільного автобуса БОГДАН А224 12.pdf 22.06.2021 17:19
- 1.Сертифiкат вiдповiдностiна шкільний автобус БОГДАН.pdf 22.06.2021 17:20
- 10.Висновок експерта щодо двигуна більше 5500 см куб.pdf 22.06.2021 17:20
- 2. Сертифікат типу на шкільний автобус ЕТАЛОН.pdf 22.06.2021 17:20
- 4. Настанова з експлуатування ЕТАЛОН.pdf 22.06.2021 17:20
- 6. Сервісна книжка ЕТАЛОН.pdf 22.06.2021 17:20
- 5. Сервісна книжка БОГДАН.pdf 22.06.2021 17:20
- 8.ФОТО шкільного автобуса ЕТАЛОН А08116ш 0000020.pdf 22.06.2021 17:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2021 15:35
Дата розгляду скарги:
25.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.06.2021 19:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:12
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2021 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено
Дискримінація!!!
Номер:
b02258e31695443780bcbeedd2b9817b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-004982-b.a4
Назва:
Дискримінація!!!
Вимога:
Шановний Замовнику. Внесенням змін в Додаток 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» в пункти 3. Двигун – дизель (турбодизель). Об’єм двигуна не менше 5500 см³. та в пункт 9.Підвіска: передня – ресорна; задня - пневматична або ресорна, Ви порушили Закон України «Про публічні закупівлі».
Данні технічні характеристики відповідають лише одному виробнику шкільних автобусів, а саме ТОВ «Чернігівський автозавод», шкільному автобусу марки Еталон, відповідно ці характеристики є дискримінаційними і взагалі унеможливлюють участь в закупівлі інших виробників шкільних автобусів та їх дилерів, та виключають будь яку конкуренцію між учасниками, що в свою чергу призведе не до економії, а до розтрати бюджетних коштів, які зібрані за рахунок платників податків. Ви як орган місцевого самоврядування повинні витрачати бюджетні кошти, які виділені на придбання шкільних автобусів, розумно, заощадливо і економічно вигідно, а це можливо лише за умови участі у закупівлі якомога більшої кількості учасників. Ось наприклад закупівля десяти шкільних автобусів номер у Prozorro UA-2021-02-11-005698-c, організатор Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, де завдяки конкуренції між учасниками, які представляли автобуси різних торгових марок, вдалося суттєво зекономити бюджетні кошти (економія склала майже ТРИ мільйони гривень!!!). Таким чином, внесенням даних технічних вимог в тендерну документацію, Ви свідомо порушуєте принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкрита і чесна конкуренція, ефективність, пропорційність та економія бюджетних коштів. Обмеження участі у закупівлі інших виробників шкільних автобусів призведе до багатомільйонних збитків.
Вимагаємо внести зміни до пунктів 3 та 9 «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» Додатку 1 тендерної документації, а саме змінити вимоги про Об’єм двигуна та Підвіску, виклавши їх в наступній редакції: «Двигун – дизель (турбодизель). Об’єм двигуна не менше 2900 см³.» та «Підвіска: передня – ресорна або пневморесорна; задня – пневматична, ресорна або пневморесорна». В іншому випадку будемо звертатись зі скаргою до АМКУ та звертати увагу суспільства шляхом розголосу в медіа просторі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 22:24
Вирішення:
Тендерний комітет Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Згідно з п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону.
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Згідно з ч. 4 ст.23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз "або еквівалент".
Технічні вимоги Тендерної документації розроблені Замовником на підставі потреби замовника, з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 „Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги” та законодавства України.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, а також враховуючи дослідження ринку виробників шкільних автобусів, повідомляємо Вам, що технічним вимогам зазначеним у Додатку 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» в т. ч. вимогам щодо об’єму двигуна та підвіски, які на Вашу думку є дискримінаційними, відповідає продукція декількох сертифікованих в Україні шкільних автобусів.
Отже, тендерний комітет не має підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінацій потенційний учасників предмету закупівлі
Номер:
c97c0b00f9c14d2ba0a1c7c0326c72d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-004982-b.a3
Назва:
Дискримінацій потенційний учасників предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. У відповідь на вимогу номер UA-2021-05-17-004982-b.b1 від 27.05.2021 про внесення змін в технічні вимоги тендерної документації, які б суттєво розширили коло потенційних учасників закупівлі, Ви внесли зміни які навпаки зменшили коло учасників до одного, а саме під данні технічні вимоги підпадає лише продукція ТОВ «Чернігівський автозавод», що є виробником шкільних автобусів під маркою «Еталон». Внесенням даних змін Ви порушили Закон України «Про публічні закупівлі». Частиною 4 статті 5 та частиною 4 статті 22 того ж Закону, встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаємо усунути порушення, які обмежують коло учасників, в іншому випадку ми будем змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 18:23
Вирішення:
Тендерний комітет Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу від 01.06.2021 № UA-2021-05-17-004982-b.a3 та повідомляє наступне.
Згідно з п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону.
Технічні вимоги Тендерної документації розроблені Замовником на підставі потреби замовника, з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 „Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги” та законодавства України.
Повідомляємо Вам, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Ваші твердження щодо відповідності технічним вимогам тільки одного виробника є необґрунтованими, оскілки Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Також зі змісту вимоги не зрозуміло які на Вашу думку технічні вимоги до предмета закупівлі є дискримінаційними. Керуючись викладеним вище тендерний комітет не має підстав для задоволення Вашої вимоги .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискимінаційні потенційних учасників до предмету закупівлі
Номер:
4a3632dd672742138e50021edbe1e234
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-004982-b.a2
Назва:
Дискимінаційні потенційних учасників до предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. У відповідь на вимогу номер UA-2021-05-17-004982-b.b1 від 27.05.2021 про внесення змін в технічні вимоги тендерної документації, які б суттєво розширили коло потенційних учасників закупівлі, Ви внесли зміни які навпаки зменшили коло учасників до одного, а саме під данні технічні вимоги підпадає лише продукція ТОВ «Чернігівський автозавод», що є виробником шкільних автобусів під маркою «Еталон». Внесенням даних змін Ви порушили Закон України «Про публічні закупівлі». Частиною 4 статті 5 та частиною 4 статті 22 того ж Закону, встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаємо усунути порушення, які обмежують коло учасників, в іншому випадку ми будем змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 17:25
Опис причини скасування:
зміна теми
Дата скасування:
01.06.2021 18:19
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ed50addea6f740aba8af1a5d9c95b2d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-17-004982-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію до оголошеної вами закупівлі, нами було встановлено наявність технічних вимог, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. В Додатку 1 до тендерної документації, що має назву «Вимоги щодо предмету закупівлі (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та визначає технічні вимоги до шкільного автобуса, що є предметом закупівлі зазначено:
3. Двигун – дизель (турбодизель). Об’єм двигуна не менше 5000 см³.
9. Колісна база – не менше 4300 мм.
10.Підвіска: передня – ресорна або пневморесорна; задня - пневматична або пневморесорна.
12. Оснащення: Набір пристроїв освітлення відповідає ДСТУ UN/ECE R 48-03. «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів стосовно встановлення пристроїв освітлення і світлової сигналізації ».
Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- Копію сертифікату типу дійсного на дату подання тендерної пропозиції або зразок сертифікату відповідності на запропонований товар.
- Копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб'єкта, що здійснює торгівлю транспортними засобами та їx складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух».
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та викласти вказані вище технічні вимоги до предмета таким чином, щоб прийняти участь у закупівлі могло ширше коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 09:37
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Замовником, на засіданні тендерного комітету, буде розглянуто питання щодо можливого внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено