• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам*яне

Завершена

1 837 759.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 188.80 UAH
Період оскарження: 17.05.2021 11:43 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 04c4e76fa7b74cba8d90729e9cdd0d32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-004908-b.b4
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога зазначена в ТД: «На підтвердження статусу виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) надати довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Відсутність у виробника таких дозволів або дані про їх анулювання є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.» Ми, як потенційний учасник закупівлі, фактично штучно обмежені у можливості взяти у ній участь, оскільки ми співпрацюємо та маємо договірні відносини не безпосередньо з виробником вугілля, а з його постачальником. Більш того, виробником вугілля марки А (13-50) (за станом не цей час, антрацитова група вуглю не видобувається на підконтрольній Україні території), яке ми плануємо постачати Замовнику, є іноземна компанія – нерезидент України, на яку не розповсюджуються вимоги щодо отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України. Таким чином, можливість нашої участі у закупівлі, при фактичній наявності якісного товару, залежить від волі третіх осіб, які ще й є нерезидентами України. Крім того, ми також не маємо можливості надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України. Вищезазначене пов’язано з тим, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці оформлюється тими суб’єктами господарювання, які «виконують роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зокрема підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. А ні ми, а ні наш постачальник вугілля, не «виконуємо роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а отже не маємо змоги отримати відповідну Декларацію. До того ж, безпосередньо виробник вугілля, як вже вище зазначалося – є нерезидентом України і на нього не розповсюджуються вимоги національного законодавства по оформленню Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Наведені вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, який підготував та прописав ці Вимоги, а саме ( ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО) Вимога зазначена в ТД: «Сертифікати відповідності на вугілля пропонованих до постачання марок виданих на ім’я виробника згідно законодавства країни виробника» Повідомляємо щодо сертифікату відповідності, то він також не вимагається чинним законодавством України для вугілля камяного, крім того, такий документ є платним і його ціна в свою чергу буде впливати на формування ціни пропозиції та призведе до її здорожчання. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Вимога зазначена в ТД: «Сертифікати походження на пропоновані марки вугілля отримувачем згідно до яких є учасник процедури закупівлі або постачальник учасника(у разі якщо отримувачем є не учасник, у складі тендерної пропозиції надається договір постачання з отримувачем згідно сертифікату, або лист-дозвіл на використання сертифікату у даній закупівлі» Повідомляємо, що надання документів від постачальника(виробника) товару є дискримінаційною так як обмежує коло учасників, які закуповують вугілля у постачальників на території України. Зазначаємо, що виробництво вугілля марки А не здійснюється на території України так як місце видобування антрациту знаходиться на непідконтрольній Українській владі території. Учасники не можуть зобов’язувати своїх постачальників надавати документи від виробника, зокрема листи та інші документи. Вказане підтверджується позицією АМКУ (рішення № 764-р/пк-ск від 16.05.2013 року, рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 року, рішення № 217-р/пк-ск від 20.02.2014 року, рішення № 1623-р/пк-ск від 01.10.2013 року) Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги. Крім того, зазначаємо, що сертифікат походження є також дискримінаційною вимогою, адже отримати його зможуть тільки особи, які мають прями договори з виробником та самостійно експортують вугілля. Роз’яснюємо, що сертифікат походження видається відповідним органом, на території держави у якій виробляється/видобувається товар, на підставі звернення після внесення плати. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу задля додержання вимог ст. 3 ЗУ "про публічні закупівлі" та інших положень закону. Вимога ТД: «Оригінал або копія технічних умов виробника вугілля якого пропонується до постачання із наданням дозволу на використання технічних умов учасником із зазначенням ідентифікатору закупівлі» Повідомляємо що дискримінуються потенційні учасники Процедури закупівлі, які не є безпосередньо виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля в інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Також технічні умови на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно зі статтею 16 Закону України "Про стандартизацію" право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених Законом України "Про стандартизацію". Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на технічні умови належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника технічні умови дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який пропонується до постачання, позбавляє участі потенційних учасників торгів, які не мають можливості взяти копії технічних умов у виробника. Вказане підтверджується позицією АМКУ (853-р/пк-ск від 05.06.2015) В діях тендерного комітету вбачається склад злочину згідно Кримінальним кодексом України Статтями 354, 364, 365-2, 368 у разі ігнорування даної ВИМОГИ будемо звертатись до правоохоронних органів та Державної фінансової служби України та АМКУ! Такі вимоги є дискримінаційними та мають ознаки корупційної складової, тому що по перше обмежують коло постачальників, по друге заздалегідь дають зелене світло «своїм перевіреним» постачальникам. Нагадуємо, що система публічних Prozorro була створена з метою боротьби з корупцією, з метою мінімізувати витрати державних коштів, прозоро та відкрито проводити закупівлі, шляхом залучення більшої кількості вітчизняних виробників до державних закупівель. Частиною 4 Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 Статтею 22 Закону передбачено, зокрема: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вся Одеська область містить одинакові вимоги до учасників що ПІДГОТУВАЛА ( ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО) для підтвердження надсилаю ідентифікатори: UA-2021-05-25-000557-b UA-2021-05-25-006917-b UA-2021-05-21-014433-b UA-2021-05-21-001493-a UA-2021-05-21-007256-b UA-2021-05-20-010761-b Змову можна побачити також в завершеному тендері -UA-2021-03-11-010189-b виставлені ті ж самі вимоги, що і в цій процедурі, і переможець як завжди ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо надання довідки в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»(http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника, вугілля якого пропонується до постачання та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України відповіді надані раніше. Також повідомляємо, якщо Ви вважаєте вимоги дискримінаційними, Ви можете звернутися до АМКУ у порядку, визначеному статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: f83890852f4c4ac59d2687420dd0f3b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-004908-b.b3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Відповідно 1Додатку №1 до ТД "...наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Відсутність у виробника таких дозволів або дані про їх анулювання є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника." Наголошуємо. Що дана вимога є дискримінаційною, з наступних підстав: 1. Вугілля марки А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на території України. 2. Учасники можуть пропонувати на законних підставах імпортоване вугілля у ГОТОВОМУ ДЛЯ СПОЖИВАННІ ВИДІ. Це означає, що вугілля не потрібно перероблювати/сортувати/збагачувати, а отже не потрібні і Дозволи Держпаці. 3. Виробники вугілля камяного, що видобувають/виробляють вугілля за межами України (нерезиденти) НЕ ЗОБОВЯЗАНІ Отримувати Дозволи, що передбачені Українським законодавством. З огляду на викладене, дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношеню до учасників, що пропонують імпортоване вугілля, що є предметом закупівлі вже у готовому до споживанні виді. ВИМАГАЄМО включити у тендерну документацію перелік документів, для учасників які пропонують, відповідно до вимог чинного законодавства імпортоване вугілля.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику! Прохання уважно вивчати тендерну документацію, а саме: якщо Ви пропонуєте вугілля імпортного виробництва, на Вас не розповсюджуються вимоги, які вказані для вугілля вітчизняного виробництва!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 08:49
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 6d0b69f4f4a84734abb48d6763f26a90
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-004908-b.b2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Згідно додатку 1 пункту 2.8. На підтвердження якості сировини, для виробництва вугілля марок що пропонуються до постачання надати посвідчення якості або сертифікат (видані вуглехімічною лабораторією або незалежною лабораторією) на сировину, з якої виробляється сортове вугілля пропоноване до постачання, із наданням листа-дозволу від суб’єкта господарювання на ім’я якого видано відповідний документ. Зазначена вимога щодо перевірки якості сировини є необґрунтованою і дискримінаційною. Необґрунтованість цієї вимоги полягає в тому, що перевіркаякості сировини не має сенсу, оскільки сировина не є предметом закупівлі в цьому тендері і Замовником не закуповується, а закуповується вже камяне вугілля зі своїми якісними і фізикотехнічними властивостями, які доведені в процесі переробки вугілля. Дискримінація полягає в тому,що документація зроблена під ТОВ "ТПК"ОБЛПАЛИВО". Сировину закуповує виробник-переробник у видобувача вугілля і, якщо учасник не є виробником-переробником або не закуповує вугілля напряму у виробника-переробника, документи про якість сировини - посвідчення якості або сертифікат відбору проб та якості на сировину, отримати неможливо. Наше товариство не є видобувачем вугілля, та не є виробникомпереробником, і навіть не має прямих договірних відносин з ними, тому таких документів проякість сировини, з якої виробляється сортове вугілля, отримати не в змозі, що унеможливлює участь у цьому тендері. Для виконання функцій постачальника вугілля, потрібно мати документи, що підтверджують якість вже сортового вугілля, а не його сировини. А законодавство про публічні закупівлі встановлює рівні можливості для всіх учасників процедур закупівель, в не залежності від того чи він виробник-переробник, чи просто постачальник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискриінаційні вимоги в ТД

Номер: c499e8a8359148bdba37d5a5a47bec20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-17-004908-b.b1
Назва: Дискриінаційні вимоги в ТД
Вимога:
Згідно додатку 1 пункту 2.6." На підтвердження статусу виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) надати довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Відсутність у виробника таких дозволів або дані про їх анулювання є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника." Шановний Замовнику, Вами оголошено закупівлю на товар? чи на надання послуг з добування/переробки/розсортування вугілля? До чого встановлено вимогу щодо надання дозволу держпаці? на підставі якого нормативно-правового акту вами встановлено дану вимогу? Крім того, вимагаємо надати інформацію як надання чи не надання такого дозволу (за умови, що він виданий не на учасника) впливає на ціну або на суть тендерної пропоиції учасника? а якщо учасник не має прямого договору з виробником? Дана вимога є дискримінаційна по відношеню до багатьох учасників, зокрем і для нашого товариства, та є незаконною та необгрунтованою!.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику! Дана вимога встановлена задля того, щоб Замовник був впевнений у легальності виробництва та походження вугілля.
Статус вимоги: Відхилено