• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частини пасажирських вагонів

запасні частини пасажирських вагонів

Торги не відбулися

269 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 539 700.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2017 18:56 - 03.07.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 4d03e4684fa9497784b5a9383881d13d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000530-a.b4
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Відповідність пунктів у розділах тендерної документації

Номер: ef36f63accde4cf499ea27ad87aae354
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000530-a.b3
Назва: Відповідність пунктів у розділах тендерної документації
Вимога:
Уважно вивчивши умови тендерної документації, бачимо, що згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Додатку № 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Таким чином, у Додатку № 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація інтересів потенційного учасника

Номер: f0fa4e33712b4a699701ccdfd7c1976e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000530-a.c1
Назва: Дискримінація інтересів потенційного учасника
Вимога:
Наше підприємство, виробляє екологічно-чисті туалети вакуумного типу (ЕЧТ) для пасажирських вагонів, є потенційним учасником торгів (номер у ЦБД UA-2017-03-30-000530-a, ID у ЦБД 2dfafb6bf0e846319908f83d17c95549). Нами розроблені та погоджені у встановленому порядку ТУ на комплекти ЕЧТ для пасажирських вагонів. Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо, що деякі пункти, які, на наш погляд, не гарантують недискримінацію, рівні права всіх учасників, та обмежують участь у торгах інших виробників. Так, п.5 «Інші вимоги», Додатку №1, містить окремі технічні вимоги, а саме: 1. Наявність погодженої (817, 841) конструкторської документації. Цей пункт суперечить Підпункту 2.3. Якщо продукція виготовляється за кресленником виробника надати: - надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця»; або лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції. Якщо на продукцію є «умовний номер» то лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниці» непотрібен. Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді: Наявність погодженої конструкторської документації. 2. Наявність чинних ТУ У 35.2-32176292-013:2010 «Система экологически чистая. Технические условия». Цей пункт суперечить Підпункту 2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами не вказаними в документації тендерних торгів, тобто запропонована продукція являється еквівалентом до предмета закупівлі, необхідно надати скановані документи : – повну копію технічних умов (ТУ)*; – лист-погодження** Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ«Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України; або: – його копія, завірена нотаріально; або: – його копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника; або: – його копія, завірена особою, на ім’я якої видано оригінал. Примітки: * Копія ТУ повинна бути завірена підписом та печаткою власника ТУ, або завірена учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на використання цих ТУ. ** Чинність листа-погодження не повинна перевищувати 12 місяців з дати його реєстрації. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно з ГОСТ 2.114-95. Пропонуємо виключити цей пункт. 5. Розташування накопичувальних баків - під вагоном з торців (на консолі). Пропонуємо доповнити цей пункт, або одного - під вагоном зсередини. 6. Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних матеріалів що не схильні до корозії. Вага бака не більше 170 кг. Об’єм бака не менше 300 л. Пропонуємо викласти цей пункт: Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних або інших матеріалів, що не схильні до корозії. Об’єм бака не менше 300 л (у разі застосування 2-х баків на вагоні), або не менше 600 л (у разі застосування 1 баку). 8. Можливість заміни всіх електричних компонентів бака, в експлуатації, без демонтажу бака. Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді: Можливість заміни всіх електричних компонентів керування та контролю бака, в експлуатації, без демонтажу бака. 10. Обігрів системи ЕЧТ: - накопичувального бака – рідинний; - труб відкачування та зливу - електричний. Пропонуємо викласти цей пункт: Обігрів накопичувального бака системи ЕЧТ – рідинний або комбінований (рідинний та електричний). Також, враховуючи великий об’єм закупівлі, та стислі терміни, згідно тендерної документації, термін поставки товарів до 31.12.2017 року пропонуємо Вам розділити увесь об’єм запропонованої закупівлі на 2 лоти. Розділення на лоти дозволить усім потенційним учасникам взяти участь в тендері, та, в разі перемоги, безумовно виконати свої зобов’язання щодо постачання в заданий термін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: a93b84b6a2434a0381df494ea7db6247
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000530-a.b5
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.07.2017 19:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.07.2017 19:59
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 8542d37bfd314d58908a019951a30bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-000530-a.c2
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2017 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 16.06.2017 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 3034-р/пк-пз від 18.05.2017 замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі.
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com