-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 – Добровільне страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) та добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів ; лот 2 – Добровільне медичне страхування та добровільного страхування від нещасних випадків
Торги відмінено
1 770 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2021 21:06 - 28.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
f12201f702ce421f97ae68152c4bce5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-16-000373-b.b2
Назва:
Невідповідність ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Невідповідність ТД ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля - ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги
лот 1 – Добровільне страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) та добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів; лот 2 – Добровільне медичне страхування та добровільного страхування від нещасних випадків.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.docx 25.05.2021 11:59
- Скарга до АМКУ.pdf 25.05.2021 11:59
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 25.05.2021 11:59
- рішення від 27.05.2021 №11726+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 28.05.2021 20:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2021 №12762.pdf 08.06.2021 18:38
- рішення від 07.06.2021 №12762.pdf 10.06.2021 20:18
- відповідь на Скаргу 02.06.2021 17:53
- відповідь на Скаргу 02.06.2021 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2021 14:32
Дата розгляду скарги:
07.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 20:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.06.2021 20:18
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2021 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням № 12762-р/пк-пз від 07.06.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
Вимога
Вирішена
Привести ТД до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3336c92fd65e41c6a0119d3f3d785cb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-16-000373-b.b1
Назва:
Привести ТД до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Заовник! Вами надана наступна відповідь на запитання від 17.05.21, 12:32 - оскільки не передбачено залучення субпідпядників, тому немає необхідності й надавати інформацію про них. Оскільки п.18 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко зазначає - 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Статею 22 не передбачено можливість Замовником обмежити учасників щодо залучення співвиконавців/субпідрядників. ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко передбачено ПРАВО Учасника залучити співвиконавця/субпідрядника. Тому, просимо привести ТД у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 13:00
Вирішення:
до тендерної документації буде внесено зміни найближчим часом
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так