• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Семенівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Студениківської сільської ради, за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Семенівка, вул. Центральна, 1» за кодом ДК 021:2015-71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»

Виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Семенівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Студениківської сільської ради, за адресою: Київська область, Баришівський район, с. Семенівка, вул. Центральна, 1» за кодом ДК 021:2015-71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»

Завершена

298 729.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 494.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2021 18:41 - 21.05.2021 18:46
Вимога
Залишено без розгляду

НЕЗАКОННА дискваліфікація

Номер: 421933c08b234c7799c6f2c1e0aca36f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-15-000082-a.b1
Назва: НЕЗАКОННА дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовник! Протоколом № _42_ щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Виконавчого комітету Студениківської сільської ради від 01.006.2021р. (далі – Протокол) було відхилено пропозицію ПП «САБІ» (далі – Учасник). Причиною відхилення зазначено - Відповідно до вимог пп. 3 та 3.1 Додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2021-05-15-000082-a, на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі пропозиції учасника мають бути наявні, зокрема, договір (договора) аналогічний (аналогічні) предмету закупівлі, який зазначено в документації Замовника. У складі Учасника надано два договори: 1. № 1132/КТМ-31-20 від 25.09.20р. ДК 021:2015:45220000-5 2. № 120 від 29.04.20р. ДК 021:2015:71320000-7 Але в Протоколі не зазначено який саме Договір не відповідає вимогам предмету закупівлі, що є порушенням об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Щодо визначення поняття аналогічності договору слід зазначити про таке. Так Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, тому під час визначення аналогічності договору слід почати з того, яким видом договору Замовник передбачає закріпити зобов’язання сторін за результатами тендеру. Законом України «Про публічні закупівлі» перелік істотних умов договору про закупівлю не визначається, відповідно до ст.. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Тому, колегія юристів України вважає, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, вне залежності від того, зазначено це Замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші надумані критерії які Замовник мав «на увазі», можуть вважатися аналогічними лише у випадку якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. У Вашій закупівлі чітко зазначено - за предметом закупівлі Якщо уважно розглянути оголошення про спрощену закупівлю UA-2021-05-15-000082-a, то там чітко вказано, що предметом закупівлі є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації за кодом ДК 021:2015-71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», відповідно до примітки додатку 1 Кваліфікаційних критеріїв Замовник дав роз’яснення **Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з позитивним висновком державної експертизи (додається у сканованому вигляді). Тож на підставі вимог віз Замовника чітко вказано, яким вимогам відповідає аналогічний договір, таким чином договір № 120 від 29.04.20р. ДК 021:2015:71320000-7 є таким, що відповідає вимогам закупівлі. Також слід звернути увагу, що обидва договори які надані Учасником у складі пропозиції не тільки відповідають вимогам закупівлі, а також мають позитивний експертний звід від державної експертизи, як того вимагається умовами закупівлі та чітко зазначено у примітках додатку 1 до тендерної документації. На підставі викладеного прошу Уповноважену особу роз’яснити більш детально причину відхилення нашої пропозиції. Для чіткого визначення та уникнення двоякого тлумачення прошу надати посилання на законодавчу базу та нормативи на яких приймалося Вами рішення щодо принципів визначення аналогічності договорів та навести конкретні приклади у нашому випадку про невідповідность наших аналогічних договорів. Прошу Замовника детально ознайомитись з сучасною практикою АМКУ та Кримінальним кодексом України, усунути порушення які допущені його уповноваженою особою, для уникнення майбутніх скарг та вимог. Відповідно до п. 20 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. Відповідь на наше звернення прошу надати у строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.