-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт адмінприміщення Пристромського старостинського округу за адресою: вул. Незалежності, 1, с. Пристроми, Бориспільський район, Київська область» за кодом ДК 021:2015-71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт адмінприміщення Пристромського старостинського округу за адресою: вул. Незалежності, 1, с. Пристроми, Бориспільський район, Київська область» за кодом ДК 021:2015-71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Завершена
350 005.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 751.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 751.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2021 17:26 - 21.05.2021 17:31
Вимога
Залишено без розгляду
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Номер:
cf08a7b40b92485d8a97cf3ef3683398
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-15-000340-b.b1
Назва:
НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановний замовник!
Протоколом № _43_ щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Виконавчого комітету Студениківської сільської ради від 02.06.2021р. (далі – Протокол) було визнано переможцем ФОП «КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ».
ПП «САБІ» як учасник не погоджуємося з Вашим рішенням, та маємо намір оскаржите дане рішення у суді.
З метою дотримання порядку процедури оскарження та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати пояснення щодо дій Уповноваженої особи.
Відповідно до вимог додатку 1 до кваліфікаційних критерії закупівлі UA-2021-05-15-000340-b зазначено, що Учасник на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції наступні документи:
1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, та технологій учасником надається інформація, що підтверджує наявність електронно-обчислювальної, копіювальної техніки.
1.1. У довідці, учасник вказує також інформацію щодо наявності в нього програмного забезпечення (САПР БудКАД, ЛИРА, АВК-5, або аналогічні), що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. На програмні комплекси учасник надає документи, що дають право користуватися такими. Програмне забезпечення для виконання проектних робі повинно бути ліцензійним. На підтвердження чого, Учасник надає копії ліцензії або договорів на придбання, завірені належним чином.
1.2. На підтвердження інформації щодо права власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою Учасник у складі пропозиції має надати завірену уповноваженою особою Учасника та скріпленою печаткою* копію договору купівлі-продажу, або договору оренди, або договору про надання послуг, або бухгалтерський документ (облік основних засобів).
Переможцем ФОП «КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надано довідку вих.. 21/9/05-21 від 21.05.21р. у якій зазначено перелік матеріально технічної бази, зокрема ноутбук з програмним забезпеченням, яке орендується згідно договору 07.01.21 від 04.01.21р.
Відповідно до даних договору оренди програмного комплексу орендодавцем виступає ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТОНІКА" ЄДРПОУ 32384362. Переглянувши відкриті дані про це підприємство за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result (Міністерство юстиції України), з’ясувалося, що директором там є КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, та відповідно до зареєстрованих видів діяльності за кодом КВЕД підприємство займається:
71.11 Діяльність у сфері архітектури (основний);
18.13 Виготовлення друкарських форм і надання інших поліграфічних послуг;
46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту;
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.;
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель
Інформація про надання в оренду ліцензований програмних комплексів –ВІДСУТНЯ, а отже є сумніви у його легітимності, тобто щодо офіційно ліцензованого програмного комплексу та його наявності взагалі.
Також у складі документів які надав ФОП Козак О.В. відсутні копії ліцензій на програмні комплекси, а отже це є невідповідністю вимогам закупівлі та порушенням умов закупівлі.
Також ФОП Козак О.В. надав у складі своєї пропозиції аналогічний договір 4983/2 від 06.04.20р. з предметом закупівлі – «виготовлення проекту підсилення фундаментів на стадії робочий проект….»
Відповідно до вимог Замовника п. 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**.
Згідно роз’яснення примітки ** Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з позитивним висновком державної експертизи (додається у сканованому вигляді).( додаток 1 до оголошення).
Тож з огляду на вимоги Замовника та наданим договором ФОП Козак О.В. – цей договір не може вважатися аналогічним, а отже не відповідає вимогам закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що у протоколі № 43 від 02.06.2021р. п. 1 зазначено, що сума цінової пропозиції 250 900, 00 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ. Також це зазначено у Додатку до Протоколу № 43 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «02» червня 2021 р. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю п. 5. Ціна пропозиції: 250 900,00 грн., з урахуванням ПДВ.
Відповідно даних ФОП Козак О.В. які зазначені у довідці вих.. 21-18/05-21 від 21.05.21р. ФОП Козак О.В. є платником єдиного податку – 3 група, та не є платником ПДВ.
На підставі викладеного прошу Уповноважену особу роз’яснити більш детально мотиви та законі підстави для обрання переможцем закупівлі ФОП Козак О.В.
Для чіткого визначення та уникнення двоякого тлумачення прошу надати посилання на законодавчу базу та нормативи на яких приймалося Вами таке рішення.
На підставі викладеного з метою не допущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі з’ясованих фактів невідповідності пропозиції ФОП Козак О.В. щодо вимог закупівлі UA-2021-05-15-000340-b прошу Замовника та Уповноважену особу скасувати прийняте раніше рішення, та переглянути пропозиції усіх учасників закупівлі.
Відповідь на наше звернення прошу надати у строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 13:18