• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція Товтрівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 1 в с. Товтри Заставнівського району Чернівецької області (комплексна термомодернізація) Заміна існуючої системи опалення І поверху), згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Завершена

1 106 702.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 533.51 UAH
Період оскарження: 15.05.2021 15:30 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Невідповідність вимозі

Номер: 20baa744468343aeb1c745008784b9d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-15-000308-b.b2
Назва: Невідповідність вимозі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами визначено переможцем ПП «АЛТЕН» (згідно Протоколу №1 від 03.06.2021). Ми не погоджуємося з даним рішенням, оскільки Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Тендерної документації закупівлі, що передбачено абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.1 Тендерної документація має бути відхилена: Згідно Додатку № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасники мають надати в складі пропозиції згідно п. 2. «Інші вимоги та відповідні документи», а саме Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності) - Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. ПП «АЛТЕН» не надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, а надав копію витягу з реєстру платників ПДВ, який втратив чинність оскільки в ньому були внесені зміни в розділі «Реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість» у зв’язку з переходом в Україні на розрахунки у міжнародному форматі номера рахунку IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, з 1 січня 2014 року платники податку на додану вартість мають право за запитом до органу Державної фіскальної служби України отримувати замість свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ витяг з реєстру платників ПДВ (безоплатно, протягом 2 робочих днів). Саме право на це не викликає в учасника ніяких труднощів та фінансових витрат для отримання даної довідки. Відповідно до пункту 7.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 № 1456/26233), за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Саме тому, при внесенні будь-яких змін до даного витягу робить його не дійсним. Це і додатково вказано на самому Витягую (додається). Ніяких пояснень від учасника не було надано, що могло б пояснити відсутність дійсного витягу з реєстру платників ПДВ. Тому, даний документ вважається не поданим у даній тендерній пропозиції. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1) Відхилити тендерну пропозицію ПП «Алтен» як таку, що не відповідає вимогам Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Перейти до кваліфікації пропозиції наступного учасника торгів; 3) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені використати всі доступні способи захисту наших порушених прав та інтересів, шляхом подання Скарги до Антимонопольного комітету України, Держаудит служби та позовної заяви до суду. Додатково звертаємо вашу УВАГУ!!!!!, що неодноразово Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своїх рішеннях визнавала вимогу надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, як обов’язковою та відсутність якої є причиною для відхилення тендерних пропозицій!!!
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 044e4eb9188f48aaa2dd6c9ed63ccaf3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-15-000308-b.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом №1 уповноваженої особи від 03.06.2021р. було визначено переможцем ПП «АЛТЕН». Ми не погоджуємося з даним рішенням та вважаємо його явно незаконним, оскільки Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає Тендерній документації закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Відповідно до ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); Відповідно ч.9 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", такою інформацією є інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа. Зазначена вимога передбачена і в п.3 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Також, варта зазначити, що при подачі тендерної пропозиції кожен часник повинен був підтвердити відповідність зазначеній вище ст. 17 Закону, шляхом заповнення відповідної позначки в електронному полі. Додатково, самим Замовником було надано Додаток 3 до Тендерної документації «Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В обох випадках ПП «Алтен» підтвердило свою відповідність п.9 ч.1 ст 17 Закону, проте перевіряючи зазначену інформацію, що знаходиться у вільному доступі за допомогою Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, можна пересвідчитись, що дана інформація є НЕДОСТОВІРНОЮ. Відповідно до вимог, зазначених у Тендерній документації, у разі, якщо Учасник надає недостовірну інформацію щодо його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям або не відповідає кваліфікаційним критеріям, його тендерна пропозиція відхиляється. Також, звертаємо Вашу увагу, на помилки даного учасника в частині кошторисної документації, а саме: 1. В локальному кошторисі та дефектному акті в рядку «Умови виконання робіт» вказаний коефіцієнт 1,2, що суперечить вимогам Замовника до учасників торгів. 2. Середньомісячна заробітна плата робітників при розряді робіт 3,8 вказана 7000,00 грн. 29.01.21 року Державна служба статистики оприлюднила дані про середньомісячну заробітну плату за видами економічної діяльності за період з початку року у 2020 році. Постановою Кабінету Міністрів України №671 від 29 липня 2020 року було визначено основні прогнозні макропоказники, серед яких вказаний прогнозний індекс споживчих цін. За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначення вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче, ніж 10628,39 гривень. 3. Договірна ціна вказана твердою, що суперечить п.3.1. Проекту договору про закупівлю, в якому чітко вказано, що договірна ціна має бути динамічною. 4. Відповідно до п.14 Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в складі проекту на будівництво об’єктів невиробничого призначення повинні бути надані відомості з обсягами робіт. Учасником ПП «АЛТЕН» не було надано вищевказаний документ, а було надано дефектний акт, який відповідно до п.8.4 не може бути наданий при даному виді будівництва. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1) Відхилити тендерну пропозицію ПП «Алтен» як таку, що не відповідає вимогам Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Перейти до кваліфікації пропозиції наступного учасника торгів; 3) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку. У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені використати всі доступні способи захисту наших порушених прав та інтересів, шляхом подання Скарги до Антимонопольного комітету України, Держаудит служби та позовної заяви до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Під час розгляду Вашої вимоги Замовником розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень, а також усунення їх у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Стосовно першого питання, повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Додатково повідомляємо, що згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На підставі викладеного учасник не зобов’язаний надавати підтвердження відсутності підстав згідно п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи». Повідомляємо, що згідно Закону України від 21.05.2015 № 475-VIII«Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» передбачено процедуру надання інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Така інформація подається державному реєстратору та відображатися у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Даним Законом звільнено від обов’язкового подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників релігійні організації, політичні партії, творчі спілки, їх територіальні осередки, адвокатські об'єднання, торгово-промислові палати, державні та комунальні підприємства, юридичні особи, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. За результатами перевірки інформації розміщеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що засновниками першого учасника ПП "АЛТЕН" є фізичні особи - ГУЦУЛ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 58018, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ІВАСЮКА ВОЛОДИМИРА, будинок 17, квартира 77, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 35000,00 КАРЛОВ МИКОЛА ОЛЕКСІЙОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 58000, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ЕНТУЗІАСТІВ, будинок 8, квартира 27, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 35000,00 З огляду на зазначене вище Ваше твердження про внесення неправдивих відомостей є хибним, тому Вимога не може бути задоволена. Щодо розгляду другого питання повідомляємо, що згідно розробленої проектно-кошторисної документації визначений коефіцієнт не суперечить вимогам Замовника до учасників торгів. Стосовно наступного питання повідомляємо, про те що Замовник вважає, що Учасник має право у договірній ціні розрахувати кошторисну заробітну плату відповідно до рекомендацій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з врахуванням даних Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видам економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2020 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671. За результатами розгляду наступного питання повідомляємо, що керуючись п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Звертаємо Вашу увагу, що проект договору не містить вимог, а наводиться у складі пропозиції для ознайомлення учасників. Крім того згідно Додатку № 5 до Тендерної документації передбачений Проект договору, згідно якого встановлено що під час укладання договору його умови можуть бути скориговано за взаємною згодою сторін. Наголошуємо, що згідно умов Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Розрахунок технічного завдання та визначення Договірної ціни здійснюється згідно вимог Додатку № 1 ТД, тобто зміст Проекту договору не повинен впливати на підготовку пропозиції учасника та визначення Договірної ціни. Наприкінці повідомляємо, що Замовником розроблено проектно-кошторисну документації керуючись положенням Додатку Д (Е) довідковий до ДБН А.2.2-3:2014 затверджений Наказом Мінрегіонбуду України від 04.06.2014 № 163 згідно якого у Замовника в наявності відомість з обсягами робіт. Вимагати від учасників надання вищезазначених документів не було передбачено вимогами Тендерної документації. Згідно ч. 1 розділу 1 Тендерної документації передбачено наступне Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що згідно діючого законодавства та умов тендерної документації відсутність документів, які не вимагались згідно умов Тендерної документації, та ті що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі викладеного у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції учасника ПП "АЛТЕН", керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено