-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні хронометри
Завершена
91 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 455.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 455.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 18:48 - 26.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ПРОСИМО задовольнити вимоги, викладені у нашій скарзі шлязом внесення змін до «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Тендерної документації) з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Номер:
89a40df76305458f8ecd4270c092e944
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-007135-b.b1
Назва:
ПРОСИМО задовольнити вимоги, викладені у нашій скарзі шлязом внесення змін до «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Тендерної документації) з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Вимога:
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам та уклінно просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність до вимог чинного законодавства
Звертаємо Вашу увагу, що в ЗУ «Про публічні закупівлі» Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України (надалі Замовник) намагається підлаштувати тендерну документацію під КОНСТРУКЦІЇ конкретних моделей годинників конкретного постачальника з метою закупівлі зазначеного товару за ЗАВИЩЕНИМИ ЦІНАМИ, що повністю підтверджують наступні факти
1. «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 2 до Тендерної документації) прописаний Замовником виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» та під його годинники “Клейнод” (KLEYNOD) конкретних моделей викладених нижче:
- годинник наручний чоловічий «KLEYNOD» K 114-510 (10 шт.)
- годинник наручний жіночий «KLEYNOD» K134-620 (10 шт.)
Замовник планує закупити всього 20 годинників на загальну суму 91 000 гривень, що складає, в середньому, близько 4 550 грн. (!) за ОДИН годинник посередньої комплектації з найпростішим механізмом Ronda! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники інших торгових марок (навіть швейцарського виробництва!) з заявленими Замовником характеристиками!
2. Замовник вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ, властиві виключно зазначеним моделям годинників «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620 ТОВ «Київський годинниковий завод», зокрема щодо конкретних конструкцій та розмірів корпусів, обмеження щодо конкретної ТМ механізму - Ronda, обмеження щодо специфічного «гільошированого» циферблату чоловічого годинника, ЯКИЙ ВІДСУТНІЙ у заявленій моделі K 114-510, а також обмеження щодо конструкції та інших параметрів подарункових футлярів для чоловічих та жіночих годинників
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає певну конструкцію корпусу та дизайн циферблата, властиві ЛИШЕ моделі “KLEYNOD” K 114-510, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- круглу форма корпусу ДІАМЕТРОМ 42 мм та більше (при цьому чоловічі годинники з корпусом понад 41мм не є дуже розповсюдженими)
- колір циферблату, тип, дизайн та колір значків, колір стрілок («ГІЛЬОШИРОВАНИЙ» циферблат чорного кольору з накладними значками сріблястого кольору, цифри не передбачаються), три стрілки сріблястого кольору
ВАЖЛИВО ВІДМІТИТИ, що у заявленій моделі K 114-510 (як видно з розміщеної у тендерній документації, Додатку 2, світлини) «ГІЛЬОШИРОВАНИЙ» циферблат відсутній!
А для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає певну конструкцію корпусу та дизайн циферблата, властиві ЛИШЕ моделі “KLEYNOD” K134-620, встановлюючи наступні обмеження, які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- круглу форма корпусу ДІАМЕТРОМ 36мм та більше
- колір циферблату, тип, дизайн та колір значків (циферблат світлого кольору з накладними значками золотистого кольору, цифри не передбачаються), три стрілки золотистого кольору
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda, чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів аналогічної якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda
Вимога так званого «гільошированого» циферблату, як мінімум, викликає величезний подив, оскільки «гільоширований» циферблат* в моделі “Клейнод” К 114-510, яку вимагає Замовник, ВІДСУТНІЙ - це чітко видно з наведеного Замовником у Додатку 2 до тендерної документації зображання.
(*Довідка: «гільоширований» циферблат – це циферблат виконаний з використанням мистецтва «гільоше» (з фр. quilloche – візерунок ліній, які переплітаються) - декоративної обробки поверхні циферблата, корпуса, інших деталей шляхом вирізання на них складних візерунків. Методом гільошировання за допомогою спеціального обладнання (як правило зробленого на початку XXст.) на циферблат, корпус або частини годинникового механізму наноситься орнамент, який візуально здається динамічним: метал немов оживає на очах, пропонуючи чарівну гру тіней та об’ємів. Це витончена ювелірна робота - товщина ліній становить не більше десятої частини міліметра, переплітаючись між собою, вони складають дивовижний візерунок – «гравюру». Для вирізки одного циферблата методом гільошировання необхідно декілька днів. Зазначений метод притаманний переважно швейцарським годинникам «Breguet», який використовується у самих дорогих ювелірних годинниках цього бренду, виконаних з золота та срібла»)
Виникає питання, чому шляхом подібної вимоги Замовник намагається обмежити конкуренцію для інших учасників і на якій підставі розміщує у якості предмета закупівлі модель “Клейнод” К 114-510,яка НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до предмета закупівлі через відсутність «гільошированого» циферблату?
Додатково просимо звернути увагу, що моделі «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620 також НЕ відповідають встановленим вимогам Замовника до шкіри ремінців (цільна, не пресована), у чому можна легко пересвідчитися здійснив розріз відповідного ременя.
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції та дизайн циферблатів годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» «KLEYNOD» - K 114-510 (чоловічий) та K134-620 (жіночий), для того щоб унеможливити відповідність годинників ІНШИХ постачальників ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів предмету закупівлі
Встановлюючи протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620 ТОВ «Київський годинниковий завод» параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати годинники, діаметром 41мм або 40мм, тощо (для чоловічих) та, наприклад, 34мм, 35мм, тощо (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм, а також з циферблатами з іншою індикацією (наприклад, класичні арабські або римські цифри) - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної торгової марки, моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусів, механізму конкретного виробника (Ronda), підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо так званого «гільошированого» циферблату, який відсітній у заявленій моделі K 114-510, а також обмеження щодо конструкції, кольору, типу індикації та інших параметрів циферблатів для чоловічих та жіночих годинників
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
3. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат, безпідставно вимагаючи нанесення зображення методом тамподруку який використовується ТОВ «Київський годинниковий завод», хоча існує багато інших методів нанесення зображення, у т.ч. набагато якісніших, наприклад, ШОВКОТРАФЕРЕТНИЙ ДРУК (шовкодрук), який надає при зазначеній партії набагато вищу якість зображення та не забруднює повітря
Викликає величезний подив той факт, що Замовник не ставить завдання щодо необхідної йому якості зображення, нанесеного на циферблат. Але, без жодних обґрунтувань, вимагає лише один із методів нанесення зображення в інтересах конкретного постачальника, який наносить зображення на циферблати виключно методом тамподруку, без можливості надання альтернативи, тим самим дискримінуючи інших учасників та обмежуючи конкуренцію
Наприклад, нанесене зображення шовкодруком набагато довше зберігає яскравість та стійке до стирання, чого не можна сказати про нанесення зображення шляхом тамподруку. Крім того, шовкодрук має високу покривну здатність, що дозволяє друкувати будь-які зображення, феномен «рельєфа фарби» (багато робіт із застосуванням шовкотрафаретного друку відрізняються недосяжною для решти видів друку властивістю — високим фарбовим шаром, який можна відчути буквально на дотик), крім стандартних фарб для шовкодруку є величезна кількість спеціальних видів фарб: флуоресцентні, які світяться у певному спектрі, ароматизовані, термофарби, тощо, а головне шовкодрук не забруднює повітря. Нанесення різних кольорів фарби щовкодруком проводиться послідовно, кожен шар фарби ретельно просушується. Така технологія дає можливість нанесення зображення з тонкою обробкою деталей на «складні» поверхні. Крім того, шовкодрук відрізняє ручна робота (завжди актуальна і цінна, особливо для друку циферблатів годинників), відсутність обмежень в видах зображень, яскравість, точність і барвистість малюнка, низька собівартість, простота технології, тощо
Підкреслюємо, що шовкодрук – це далеко не єдиний метод, який дозволяє якісно задруковувати циферблати годинників та приведений у якості прикладу.
Таким чином, вимагаючи виключно єдиний метод нанесення зображення на циферблат годинників шляхом тамподруку, без надання альтернативи, Замовник порушує ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також Замовник порушує ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
4. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована), при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначе ним вимогам. Існують загальноприйняті технології виробництва ременів з НАТУРАЛЬНОЇ ШКІРИ, але здається, Замовник або не розуміє, що саме він прописує у тендерній документації, або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод».
Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Тендерної документації: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)., а саме:
- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Таким чином, вимога щодо певних конструкцій зазначених моделей даної торгової марки абсолютно нічим необґрунтована та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиве конкретним переліченим моделям годинників “KLEYNOD” та обмеження методу нанесення зображення тамподруком в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Більш того, незрозуміло чому Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України, яке має захищати національні інтереси на національному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», ЗАСНОВАНЕ ОСОБАМИ З КРАЇНИ-АГРЕСОРА, які до недавнього часу перебували у складі його засновників і вихід яких може мати формальні кон’юктурні ознаки!
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним конструкціям конкретних моделей годинників «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620 конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод». Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат методом тамподруку в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні альтернативних більш якісних методів.
Внаслідок, через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до тендерної документації), участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Замовник також в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», закладає до вимог до предмета закупівлі характеристики, які не відповідають дійсності, зокрема вимагає гільоширований циферблат, відсутній у моделі «KLEYNOD» K 114-510, світлина якої розмішена в тендерній документації та ремені з «натуральної шкіри природної структури (цільна, не пресована), відсутні в моделях «KLEYNOD» K 114-510 та K134-620, які вимагаються у якості предмета закупівлі
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Оскільки відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, ПРОСИМО задовольнити вимоги, викладені у нашій скарзі шлязом внесення змін до «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Тендерної документації) з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправну вимогу щодо будь-яких конкретних конструкцій та розмірів корпусів, властивих моделям ТМ «KLEYNOD» та моделі K 114-510 та K 134-620, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод», які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. Усунути невідповідність вимоги щодо специфічного «гільошированого» циферблату чоловічого годинника, ЯКИЙ ВІДСУТНІЙ у моделі K 114-510, світлина якої у якості предмета закупівлі розміщена у Додатку 2 до Тендерної документації
3. Прибрати протиправне обмеження щодо конструкції, конкретних кольорів, типу індикації та інших параметрів циферблатів для чоловічих та жіночих годинників
4. Прибрати протиправну вимогу щодо обмеження методу нанесення зображення тамподруком або надати можливість альтернативних методів
5. Чітко прописати технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри» (цільної, не пресованої)
6. В подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 114-510 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 134-620 у ТОВ «Київський годинниковий завод»?
2. Надати НАЛЕЖНЕ обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 та більше мм та жіночого - 33мм та більше, яким чином подібні вимоги, зокрема, зазначення розмірів корпусів до долі мм) можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
3. Надати НАЛЕЖНЕ обґрунтування встановлення вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, тощо та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі
4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме торгової марки Ronda
5. Надати обґрунтування вимоги «гільошированого» циферблату для чоловічого годинника
6. Надати відповідь на запитання, чому Замовник намагається обмежити конкуренцію для інших учасників, при тому що розміщує у якості предмета закупівлі модель “Клейнод” К 114-510, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до предмета закупівлі через відсутність «гільошированого» циферблату?
7. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 91 000 грн. за 20 годинників та порядку її формування
8. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 2 до Тендерної документації
9. Надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 2 Тендерної документації: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме:
- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Заздалегідь вдячні за об’єктивний та всебічний розгляд й задоволення нашої скарги у повному обсязі, а також на надання детальних роз’яснень по кожному пункту окремо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2021 20:15
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Разом з тим, повідомляю, ст. 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля № UA-2021-05-14-007135-b проводиться шляхом проведення конкурентної процедури закупівлі на підставі статей 3, 4, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до ст. 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав та може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою забезпечення соціального захисту військовослужбовців – функції держави спрямовані на встановлення системи правових і соціальних гарантій, що забезпечують реалізацію конституційних прав і свобод, задоволення матеріальних і духовних потреб військовослужбовців відповідно до особливого виду їх службової діяльності, статусу в суспільстві, підтримання соціальної стабільності у військовому середовищі.
Кожний командир у межах прав, наданих йому, зобов’язаний заохочувати підлеглих військовослужбовців за старанність, розумну ініціативу та сумлінне виконання службових обов’язків, відповідно до Дисциплінарного статуту Збройних Сил України затвердженого Законом України.
Заохочення є важливим засобом виховання військовослужбовців і зміцнення військової дисципліни. До військовослужбовців застосовуються заохочення в матеріальній та нематеріальній формах.
Підбираючи варіанти цінних подарунків неодмінно враховується їх цінність та візуальна відповідність образу військовослужбовців.
Одним із таких варіантів на нашу думку є наручний годинник.
Наручний годинник сьогодні – це не просто пристрій для визначення точного часу та дати, а один з найпопулярніших аксесуарів, який відмінно носиться як чоловіками, так і жінками та є завершальною деталлю образу, яка здатна підкреслити імідж. Він чудово підкреслює статус власника. Крім того, це невід’ємний практичний повсякденний аксесуар, за допомогою якого можна розкрити себе та підкреслити свою індивідуальність.
Класичний годинник - ідеальний варіант для ділового стилю, випробуваний часом. Найчастіше він доповнений браслетом з натуральної шкіри та круглим циферблатом. Подібна стриманість створює враження зібраної і впевненої в собі людини. Непоказний годинник, дешевий, позбавлений смаку, здатен зіпсувати все враження про зовнішній вигляд і ділові якості людини.
Під час підготовки тендерної документації, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та на веб-порталі “Prozorro.gov.ua”, без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів.
Маніпулятивним шляхом Ви завідомо виставляєте Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України (далі – Замовник) у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями.
У відповідь на Вимогу повідомляємо, що в одній із частин тексту вимоги вимагаючи надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Тендерної документації, яка в нашій тендерній документації має назву “ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ”, в той час як технічні характеристики описані в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ” може свідчити про шаблонний систематичний характер вимоги по відношенню до інших торгів.
Враховуючи вимоги: 1. Прибрати протиправну вимогу щодо будь-яких конкретних конструкцій та розмірів корпусів, властивих моделям ТМ «KLEYNOD» та моделі K 114-510 та K 134-620, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод», які належать ТОВ «Київський годинниковий завод» 2. Усунути невідповідність вимоги щодо специфічного «гільошированого» циферблату чоловічого годинника, ЯКИЙ ВІДСУТНІЙ у моделі K 114-510, світлина якої у якості предмета закупівлі розміщена у Додатку 2 до Тендерної документації 3. Прибрати протиправне обмеження щодо конструкції, конкретних кольорів, типу індикації та інших параметрів циферблатів для чоловічих та жіночих годинників 4. Прибрати протиправну вимогу щодо обмеження методу нанесення зображення тамподруком або надати можливість альтернативних методів 5. Чітко прописати технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри» (цільної, не пресованої). 6. В подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами Закону.
Пояснюємо наступне:
1. В орієнтовному описі зазначено: механізм – швейцарський кварцовий механізм Ronda 705 (Swiss Made) з функцією дати календаря, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки або їх еквіваленти*. Відповідно до ст. 23 Закону технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики та до таких посилань додається вираз "або еквівалент".
2. Щодо опису та фото годинника прошу врахувати, що зображення має орієнтовний вигляд годинника.
3. Вивчивши ринок звернули увагу, що існують декілька моделей із зазначеними (бажаними) параметрами щодо подібних конструкцій, кольорів, типу індикації та параметрів циферблатів для чоловічих та жіночих годинників.
4. Хочемо зазначити, що метод нанесення логотипу на циферблат методом тамподруком є найбільш розповсюдженим, тому не бачимо проблеми в заводських умовах виконати наші технічні характеристики.
5. На рахунок ремінця, зазначимо, що хочемо щоб ремінець був міцним та якісним, тому ми і зазначаємо, що це має бути натуральна шкіра (цільна не пресована).
6. Замовник, з метою максимально ефективного та економного використання бюджетни коштів, ефективного охоплення якнайбільшого кола потенційних постачальників і створення вільної конкуренції, виключенням будь-яких зловживань або корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів, не зазначав посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а лише розмістив опис бажаного предмету закупівлі.
Формулювання претензії щодо наміру Замовника здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 2 до Тендерної документації є абсурдним, виходячи з принципу відкритих торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор вимоги нівелює процедуру закупівлі через електронну систему закупівлі.
Окрім того, Замовник не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених ст.5 Закону України «Про санкції» та Указом Президента України від 14 травня 2020 року №184/2020. Враховуючи викладене, згадана процедура закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Статус вимоги:
Відхилено