-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
2445 (24455000-8) Дезінфекційні засоби
2445 (24455000-8) Дезінфекційні засоби
Завершена
13 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 65.50 UAH
Період оскарження:
26.06.2017 16:22 - 30.06.2017 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація
Номер:
1022523435734cdbaaef7681c10c80d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-001944-b.a1
Назва:
дискримінація
Вимога:
АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!
Шановний Замовнику із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності".
Ви прописали конкретні назви засобів, їх склад та вказали майже всі діючі речовини які є не повинні входити в склад, тим самим заборонили надати еквівалент та на підтвердження останнього додали вираз « аналогів не пропонувати»! То ж дайте пояснення, яким наказом ви керувались прописуючи саме ці засоби та обмеження діючих речовин? Адже є основні показники для деззасобів, які затверджені в документації : призначення, спектр дії, токсичність та безпечність. Чи ці показники вам не є аргументацією , як еквівалент?
Отже, ви заздалегідь обрали Постачальника чим саме не залишивши можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж заявлені на торги товари та мають конкурентну ціну і вищу якість ніж товар, який ви маєте закупити. Це виключає вільну конкуренцію та ,відповідно,економію державних коштів при забезпеченні належної або вищої якості. Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями, зокрема до долей відсотка складу та речовин -складників . Отже, виходячи з наведеного вище вимоги встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Замовник
- Деззасоби,30.06..docx 30.06.2017 15:11
Дата подачі:
27.06.2017 09:29