• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання мікроскопів для кабінетів біології

згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 38510000-3 «Мікроскопи» (Придбання мікроскопів для кабінетів біології)

Завершена

341 376.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 706.88 UAH
Період оскарження: 16.06.2017 16:13 - 29.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 65d9446b06af4f1c97d8a34789647cd5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-16-001210-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі Від «14» липня 2017 р. №14/07/2017-01 ЗАЯВНИК/УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОРДКОМ» 02096, Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804 Код ЄДРПОУ: 40170269 Тел. (044) 338-39-37 ЗАМОВНИК: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35 Код ЄДРПОУ: 37393777 Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: UA-2017-06-16-001210-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОРДКОМ» (Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804, код ЄДРПОУ 40170269) відповідно до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається із вимогою щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, у ході здійснення процедури закупівель на придбання мікроскопів для кабінетів біології (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001210-a). За результатами аукціону 04.07.2017 р. замовником було визначено переможцем ФОП Петренка І.О, учасника, який запропонував найвищу ціну, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, не дивлячись на наявні порушення, які відповідальні особи замовника були зобов’язані виявити при розгляді пропозицій: Пропозиція ФОП Петренка містить недостовірні дані щодо місця здійснення підприємницької діяльності, а саме: свідоцтво платника єдиного податку, видане ДПІ у Святошинському р-ні м.Києва, визначає адресу здійснення підприємницької діяльності як м.Київ, вул.Борщагівська 154/А, оф.409, натомість документи у складі пропозиції ФОП Петренка містять іншу адресу: м.Київ, вул.Гарматна, 20, оф.185. У наданому ФОП Петренко висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, де «виробником» та «заявником» зазначений ФОП Петренко Ігор Олексійович, виробничі потужності, на яких нібито здійснюється виробництво, згідно даних заявника належать підприємствам Nanjing Jiangnan Novel Optics Co. Ltd; Opto-Edu (Beijing) Co., Ltd. та Ningbo Yaki Optical Instrument Co., Ltd. Натомість наданий у пропозиції ФОП Петренко авторизаційний лист містить дані, що протирічать інформації, зазначеній у висновку, а саме: авторизаційний лист надано на фірмовому бланку, з даними та за підписом керівника компанії Ningbo Haishu Honyu Opto-Electro Co., Ltd, яка не має жодного відношення до наданого ФОП Петренком висновка державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дані щодо цієї компанії відсутні у розділі «Виробник» висновку, тобто, або до постачання пропонуються вироби від компанії згідно авторизаційного листа, які не пройшли належної гігєнічної регаментації в Україні і не мають відповідного висновка (порушення вимог п.1.1 таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації), або постачання продукції від компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи не підтверджено авторизаційним листом виробника, що є порушенням п.1.4. таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Слід зазначити, що у будь-якому разі, за інформацією, наданою ФОП Петренком у двох вищевказаних документах встановлення фактичного походження та виробника мікроскопів, що пропонуються ним до постачання, не є можливим. Веб-сайти компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи, наданому ФОП Петренком – www.jnoec.com ; www.cnoec.com.cn ; www.yakioptics.com та сайт виробника, від якого ФОП Петренком надано авторизаційний лист - www.ningbomicroscope.com – не містять жодної інформації щодо виробництва чи постачання мікроскопів зазначеної марки «Sigeta». Мікроскоп Sigeta MB-130 розміщений тільки на сайті oz.ua, ресурсі, який належить самому ФОП Петренку та на якому може буде розміщена будь-яка інформація на його власний розсуд. Додатково, у технічних характеристиках мікроскопу, заявленому до постачання, на сайті oz.ua відсутнє підтвердження відповідності об’єктивів стандарту DIN, та наявності багатошарового антигрибкового покриття, що просвічується, як того вимагає технічне завдання (Додаток 2 до Документації). З огляду на все вищезазначене, оскільки ФОП Петренко не є фактичним виробником мікроскопів, заявлена технічна інформація щодо мікроскопів, які пропонуються їм до постачання, є суто декларативною, не відповідає вимогам Тендерної документаціії та не може бути перевіреною замовником, укладання ж договору на постачання неякісного обладнання неминуче призведе до втрат коштів державного бюджету. Також вимагаємо від замовника розпочати негайну перевірку за фактом змови між учасниками торгів: ФОП Петренко І.О. та ФОП Квасовим С.О. з метою встановлення неконкурентної ціни та наміру незаконного отримання бюджетних коштів шляхом постачання обладнання по завищеним цінам, оскільки після додаткового вивчення пропозицій цих учасників було встановлено: 1. Пропозиція, надана ФОП Квасовим, не містила основної частини документів, тому надаючи її, ФОП Квасов свідомо не міг розраховувати на перемогу. Тобто пропозиція була надана з метою скласти формальну конкуренцію ФОП Петренко та унеможливити ризики перемоги у ході аукціону інших учасників. 2. У документах пропозиції ФОП Петренка, а саме у копії паспорта громадянина, присутня відмітка відділу державної реєстрації актів цивільного стану Солом’янського районного управління юстиції у м.Київ про реєстрацію шлюбу з громадянкою Петренко О.С., дівоче прізвище якої зазначено як Квасова та яка, ймовірно, може перебувати в родинних зв'язках з другим учасником, ФОП Квасовим С.О. ФОП Квасов, виходячи з наданих їм документів, проживає та веде діяльність у тому ж Солом’янському р-ні м.Києва. Також, у ході електронного аукціону ФОП Петренком жодного разу не було знижено ціну, не дивлячись на те, що запропонована ним ціна була найвищою, що може свідчити про намір укласти договір саме за завищеною стартовою ціною шляхом відхилення інших пропозицій, а здійснення цього неможливе без змови між недобросовісним учасником та корумпованими представниками замовника. На підставі вищенаведеної інформації, керуючись нормами ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити результати торгів на закуплю мікроскопів. Також вимагаємо додаткової перевірки викладених у вимозі фактів та передання інформації про їх розгляд до правоохоронних органів. У відповідності до вимог, встановлених п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. У випадку неналежного реагування на цю вимогу та/або ненадання обгрунтованої відповіді ТОВ «ВОРДКОМ» буде змушене звернутися за захистом свої прав та інтересів до судових, правоохоронних та антикорупційних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «ВОРДКОМ» від 14.07.2017
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2017 16:04
Підтвердження вирішення: Відповідь на вимогу Тендерний комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ТОВ «ВОРДКОМ» від 14.07.2017 та за рішенням тендерного комітету від 17.07.2017 № 142 повідомляємо. Тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 38510000-3 «Мікроскопи» (Придбання мікроскопів для кабінетів біології) була складена враховуючи вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Участь в електронному аукціоні прийняло три учасника: 1) ФО-П Квасов С.О. з ціновою пропозицією 220 000,00грн., 2) ТОВ «ВОРДКОМ» з ціновою пропозицією 261 000,00грн., 3) ФО-П Петренко І.О. » з ціновою пропозицією 341 000,00грн. За результатами розгляду пропозиція ФО-П Квасов С.О. та пропозиція ТОВ «ВОРДКОМ» були відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначається у Вимозі, ТОВ «ВОРДКОМ» під час звернення до Замовника керувався положеннями ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте, учасником ТОВ «ВОРДКОМ» невірно застосовано положення вищезгаданої статті ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Так, статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначається порядок оскарження процедур закупівлі, згідно якого скарга до органу оскарження – тобто до Антимонопольного комітету України (згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі») подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель та приймається органом оскарження за умови відповідності скарги вимогам щодо її змісту, додержання строків її подання та сплати розміру плати, визначеного Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ від 23.03.2016 року № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги»). Крім того, строк для подання скарги, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, становить 10 (календарних) днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Так, Протоколом розгляду тендерних пропозиції від 05.07.2017 року, Замовником було визначено тендерну пропозицію ФО-П Петренко І.О. такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір. Враховуючи, що строк для оскарження становить 10 календарних днів з дня повідомлення про намір укласти договір (враховуючи день повідомлення), то кінцевий строк для подання учасником, який вважає, що його права та інтереси порушені діями чи бездіяльністю Замовника, скарги до Антимонопольного комітету - 14.07.2017 року. Як встановлено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі порушення строків, визначених в цій статті, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель. З наведеного вище слідує, що у випадку, якщо учасник ТОВ «ВОРДКОМ» вважає, що Замовником процедури закупівлі було порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо порядку проведення закупівлі, він мав право звернутися до органу оскарження у строк до 14.07.2017 року (включно). Натомість, учасником було подано Вимогу, яка адресована Замовнику процедури закупівлі - Управлінню освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації. З цього приводу зазначаємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника подати 2 види вимоги до Замовника процедури закупівлі: 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (ч. 3 ст. 30 Закону); 2) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону). Отже, ТОВ «ВОРДКОМ» мав право вимагати від Замовника процедури закупівлі або надання інформації щодо причини відхилення його тендерної пропозиції, або щодо надання інформації про переваги тендерної пропозиції переможця. З огляду на вищевикладене підстави для задоволення вимог ТОВ «ВОРДКОМ» відсутні.
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 44f831fdd5844324b032d1e5d121d385
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-16-001210-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі Від «14» липня 2017 р. №14/07/2017-01 ЗАЯВНИК/УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОРДКОМ» 02096, Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804 Код ЄДРПОУ: 40170269 Тел. (044) 338-39-37 ЗАМОВНИК: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35 Код ЄДРПОУ: 37393777 Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: UA-2017-06-16-001210-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОРДКОМ» (Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804, код ЄДРПОУ 40170269) відповідно до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається із вимогою щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, у ході здійснення процедури закупівель на придбання мікроскопів для кабінетів біології (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001210-a). За результатами аукціону 04.07.2017 р. замовником було визначено переможцем ФОП Петренка І.О, учасника, який запропонував найвищу ціну, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, не дивлячись на наявні порушення, які відповідальні особи замовника були зобов’язані виявити при розгляді пропозицій: Пропозиція ФОП Петренка містить недостовірні дані щодо місця здійснення підприємницької діяльності, а саме: свідоцтво платника єдиного податку, видане ДПІ у Святошинському р-ні м.Києва, визначає адресу здійснення підприємницької діяльності як м.Київ, вул.Борщагівська 154/А, оф.409, натомість документи у складі пропозиції ФОП Петренка містять іншу адресу: м.Київ, вул.Гарматна, 20, оф.185. У наданому ФОП Петренко висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, де «виробником» та «заявником» зазначений ФОП Петренко Ігор Олексійович, виробничі потужності, на яких нібито здійснюється виробництво, згідно даних заявника належать підприємствам Nanjing Jiangnan Novel Optics Co. Ltd; Opto-Edu (Beijing) Co., Ltd. та Ningbo Yaki Optical Instrument Co., Ltd. Натомість наданий у пропозиції ФОП Петренко авторизаційний лист містить дані, що протирічать інформації, зазначеній у висновку, а саме: авторизаційний лист надано на фірмовому бланку, з даними та за підписом керівника компанії Ningbo Haishu Honyu Opto-Electro Co., Ltd, яка не має жодного відношення до наданого ФОП Петренком висновка державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дані щодо цієї компанії відсутні у розділі «Виробник» висновку, тобто, або до постачання пропонуються вироби від компанії згідно авторизаційного листа, які не пройшли належної гігєнічної регаментації в Україні і не мають відповідного висновка (порушення вимог п.1.1 таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації), або постачання продукції від компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи не підтверджено авторизаційним листом виробника, що є порушенням п.1.4. таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Слід зазначити, що у будь-якому разі, за інформацією, наданою ФОП Петренком у двох вищевказаних документах встановлення фактичного походження та виробника мікроскопів, що пропонуються ним до постачання, не є можливим. Веб-сайти компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи, наданому ФОП Петренком – www.jnoec.com ; www.cnoec.com.cn ; www.yakioptics.com та сайт виробника, від якого ФОП Петренком надано авторизаційний лист - www.ningbomicroscope.com – не містять жодної інформації щодо виробництва чи постачання мікроскопів зазначеної марки «Sigeta». Мікроскоп Sigeta MB-130 розміщений тільки на сайті oz.ua, ресурсі, який належить самому ФОП Петренку та на якому може буде розміщена будь-яка інформація на його власний розсуд. Додатково, у технічних характеристиках мікроскопу, заявленому до постачання, на сайті oz.ua відсутнє підтвердження відповідності об’єктивів стандарту DIN, та наявності багатошарового антигрибкового покриття, що просвічується, як того вимагає технічне завдання (Додаток 2 до Документації). З огляду на все вищезазначене, оскільки ФОП Петренко не є фактичним виробником мікроскопів, заявлена технічна інформація щодо мікроскопів, які пропонуються їм до постачання, є суто декларативною, не відповідає вимогам Тендерної документаціії та не може бути перевіреною замовником, укладання ж договору на постачання неякісного обладнання неминуче призведе до втрат коштів державного бюджету. Також вимагаємо від замовника розпочати негайну перевірку за фактом змови між учасниками торгів: ФОП Петренко І.О. та ФОП Квасовим С.О. з метою встановлення неконкурентної ціни та наміру незаконного отримання бюджетних коштів шляхом постачання обладнання по завищеним цінам, оскільки після додаткового вивчення пропозицій цих учасників було встановлено: 1. Пропозиція, надана ФОП Квасовим, не містила основної частини документів, тому надаючи її, ФОП Квасов свідомо не міг розраховувати на перемогу. Тобто пропозиція була надана з метою скласти формальну конкуренцію ФОП Петренко та унеможливити ризики перемоги у ході аукціону інших учасників. 2. У документах пропозиції ФОП Петренка, а саме у копії паспорта громадянина, присутня відмітка відділу державної реєстрації актів цивільного стану Солом’янського районного управління юстиції у м.Київ про реєстрацію шлюбу з громадянкою Петренко О.С., дівоче прізвище якої зазначено як Квасова та яка, ймовірно, може перебувати в родинних зв'язках з другим учасником, ФОП Квасовим С.О. ФОП Квасов, виходячи з наданих їм документів, проживає та веде діяльність у тому ж Солом’янському р-ні м.Києва. Також, у ході електронного аукціону ФОП Петренком жодного разу не було знижено ціну, не дивлячись на те, що запропонована ним ціна була найвищою, що може свідчити про намір укласти договір саме за завищеною стартовою ціною шляхом відхилення інших пропозицій, а здійснення цього неможливе без змови між недобросовісним учасником та корумпованими представниками замовника. На підставі вищенаведеної інформації, керуючись нормами ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити результати торгів на закуплю мікроскопів. Також вимагаємо додаткової перевірки викладених у вимозі фактів та передання інформації про їх розгляд до правоохоронних органів. У відповідності до вимог, встановлених п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. У випадку неналежного реагування на цю вимогу та/або ненадання обгрунтованої відповіді ТОВ «ВОРДКОМ» буде змушене звернутися за захистом свої прав та інтересів до судових, правоохоронних та антикорупційних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не прикріпився долучений файл
Дата скасування: 14.07.2017 12:12