• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного залу КЗ «Костопільський ліцей – інтернат спортивного профілю ІІ – ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради по вул. Дерев’яна, 7а у м. Костопіль Рівненської області (заміна підлоги)

Завершена

1 447 642.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 476.43 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 15:28 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-14-004761-b

Номер: 8b3f0edf374f492abaac7d7f784bd04d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-004761-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-14-004761-b
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – ТОВ-фірма «Кортакоз») є учасником спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт спортивного залу КЗ «Костопільський ліцей – інтернат спортивного профілю ІІ – ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради по вул. Дерев’яна, 7а у м. Костопіль Рівненської області (заміна підлоги)», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-14-004761-b. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.06.2021 визначено переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельний комбінат «Україна». Вважаємо вказане рішення безпідставним та таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст.5 та 14). У зв’язку з цим Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, що призвело до порушення прав та інтересів ТОВ-фірма «Кортакоз», як учасника спрощеної закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, шляхом скасування прийнятого незаконного рішення, з огляду на наступне: Відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Пропозиція учасника ТОВ «Дорожньо-будівельний комбінат «Україна» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. Відповідно до п.3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Учасник закупівлі повинен надати в пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Документальне підтвердження відповідності робіт (кошторисна документація) у складі:  договірна ціна;  зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;  пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;  локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);  підсумкова відомість ресурсів;  підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасник у складі пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надав: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, прямі витрати і загальновиробничі витрати на будову, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів. При цьому, у складі пропозиції відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», з огляду на наступне: Відповідно до пункту 5.5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правил визначення вартості будівництва при визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень встановлених ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. В свою чергу в пункті 6.2.6 зазначеного вище ДСТУ вказано, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). В порушення наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.02.2017 № 33 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2017 р. за № 273/30141 та листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.04.2017 № 7/15-3463 «Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» в складі пропозиції ТОВ «Дорожньо-будівельний комбінат «Україна» відсутні розрахунки кошторисної заробітної плати. 2. Відповідно до п.12 Додатку 1 до Оголошення Учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопії оригіналів документів/копій документів, завірених підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності) у форматі PDF або JPEG, а саме: Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції Учасника (витяг із Статуту, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення тощо). В порушення зазначеного вище Учасник, на підтвердження повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції, не надав витягу із Статуту. Крім того, у наданому у складі пропозиції Положення про виконавчий орган Товариства містяться пункти, що роблять відсилання до положень Статуту, зі змістом яких немає можливості ознайомитися. На підставі викладеного вбачається, пропозиція ТОВ «Дорожньо-будівельний комбінат «Україна» не відповідає вимогам Оголошення, та в порядку встановленому п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню. Звертаємо увагу Замовника, що підстави для відхилення пропозиції наведені у ч.13 с.14 цього Закону є обов’язком Замовника, а не його правом. У зв’язку з цим, з метою захисту порушених прав ТОВ-фірма «Кортакоз» та охоронюваних законом інтересів, просимо вжити заходів спрямованих на приведення рішень Замовника у даній спрощеній закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Дорожньо-будівельний комбінат «Україна» з наступним відхиленням такої пропозиції та перейти до розгляду наступної пропозиції спрощеної закупівлі. В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Уповноваженою особою Комунального закладу «Костопільський ліцей-інтернат спортивного профілю ІІ-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради вимоги UA-2021-05-14-004761-b.c1, повідомляю наступне. Абз. 2 ч. 14. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" не розглядалась. Відповідно відсутні підстави звернення з такою вимогою. 1. В п.3 Додатка 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-14-004761-b за предметом: Капітальний ремонт спортивного залу КЗ «Костопільський ліцей – інтернат спортивного профілю ІІ – ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради по вул. Дерев’яна, 7а у м. Костопіль Рівненської області (заміна підлоги) код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація вимагалося документальне підтвердження відповідності робіт (кошторисна документація) у складі:  договірна ціна;  зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;  пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;  локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);  підсумкова відомість ресурсів;  підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» всі необхідні розрахунки учасником були надані. Замовник окремо розрахунок розміру кошторисної заробітної плати не вимагав. 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожньо-будівельний комбінат "Україна" діє на підставі Модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 367, про що внесено відповідну відмітку до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним. Відповідно, якщо ТОВ діє на підставі Модельного статуту, то повноваження його директора прописані в положенні, затвердженому загальними зборами учасників ТОВ. Учасник оприлюднив у складі пропозиції Положення про виконавчий орган ТОВ та наказ про прийняття на роботу директора, чим підтвердив повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції, які вимагались у п. 12 Додатка 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі викладеного пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорожньо-будівельний комбінат "Україна" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Уповноваженою особою Комунального закладу «Костопільський ліцей-інтернат спортивного профілю ІІ-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради прийняте рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожньо-будівельний комбінат "Україна" та намір укласти договір з переможцем відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на основі оголошення про проведення спрощеної закупівлі та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, насамперед, максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Статус вимоги: Відхилено