• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери 2

код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 15:18 - 26.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який є переможцем цінового аукціону

Номер: efba942d44834420b85c83945200a072
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-009538-c.a3
Назва: ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який є переможцем цінового аукціону
Скарга:
По суті скарги у прикріпленому документі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2021 12:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2021 13:19
Автор: ФОП ГРУБИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ, Грубик Олександр Олексійович +380636257224 hrubyk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ФОП Грубик О.О. переможцем процедури закупівлі

Номер: 0adb59c414c54726a155e2b6055a2a14
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-009538-c.b2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ФОП Грубик О.О. переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір. Таке твердження ґрунтується на наступному :
Дата розгляду скарги: 24.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.07.2021 17:21
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2021 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Олена Балюк +380675048383 sales@diawest.com
Вимога
Є відповідь

ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який є переможцем цінового аукціону

Номер: 84e1ff05bbfa494a831c6c7de3abb91d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-009538-c.b1
Назва: ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який є переможцем цінового аукціону
Вимога:
Шановний Замовнику , з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим тендерною документацією, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав :
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне: 1. Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації: «При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), що пропонується для постачання.» У складі пропозиції Учасника міститься файл «Пор_вняльна таблиця. pdf», в якому чітко зазначені всі назви товарів, зокрема по позиції №5. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що в назві товару «HP All-in-One 27 (14Q52EA)»: HP -скорочена назва виробника/абревіатура; All-in-One 27 – вказує на тип пристрою та його модельний ряд/лінійку, що в перекладі «все в одному», а під цифрою 27 зашифрована діагональ; (14Q52EA) – партійний номер, який відповідає конкретній моделі та дозволяє ідентифікувати пристрій з його конкретною модифікацією. 2. Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (відповідно до Додатку 3 тендерної документації)». Учасник надав всі необхідні документи, які вимагав Замовник в Додатку 3 тендерної документації, а саме: 1) У разі надання еквіваленту товару, що вимагається Замовником, учасник повинен надати порівняльну таблицю характеристик запропонованого еквіваленту товару та товару, що є предметом закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника. Всі технічні характеристики запропонованих Учасником товарів повинні бути не гірші, ніж технічні характеристики товарів, зазначених Замовником у цьому додатку до тендерної документації. – файл «Пор_вняльна таблиця. pdf». 2) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про гарантійні терміни на продукцію. – файл «Дов_дка про гарант_йний тер_мн. pdf». Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації (Додаток 3) не була встановлена вимога щодо надання будь-яких підтверджуючих документів щодо фрази: «Поставка товару Постачальником проводиться частинами, за заявками підрозділів Замовника, протягом 2021 року». Також Учасником наданий файл «Лист згода з проектом договору. pdf», у якому Учасник ФОП Грубик О.О. погоджується з усіма умовами проекту договору та у разі визнання його переможцем торгів гарантує підписання договору з Замовником на умовах визначених у проекті договору. Також Учасник ФОП Грубик О.О. додатково до цієї довідки прикріпив заповнений проект договору з боку Учасника (без ціни) та завірив кожну сторінку власноручним підписом та печаткою, в якому передбачено пунктом 7 «Строк Поставки», підпунктом 7.2 «Умови поставки Товару – протягом 60 (шістдесяти) днів з дати отримання заявки від Покупця: в телефонному режимі, в письмовій формі, електронною поштою (на вибір Покупця) за реквізитами Продавця, зазначеними в розділі 18 Договору.». 3. Учасник ФОП Грубик О.О. надав у складі своєї тендерної пропозиції документ «Виписка з ЄДР.pdf». Враховуючи діюче законодавство України про скасування видачі свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця, Учасник ФОП Грубик О.О. розпочинав свою діяльність у період скасування видачі свідоцтва про державну реєстрацію та відповідними органами не видається зазначене свідоцтво, але на його заміну видається Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка в свою чергу пришла на заміну Свідоцтва про державну реєстрацію та є рівнозначним документом. Згідно умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів». Оскільки Учасник надав рівнозначний документ який в свою чергу передбачений законодавством, то він не зобов’язаний складати та надавати у складі своєї пропозиції лист-пояснення, згідно умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено