• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт будівлі Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 (заміна вікон) за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка)

Робіти здійснюються в межах реалізації проекту «Гуманітарна допомога Авдіївці» між Посольством Республіки Польща та Відділом освіти військово-цивільної адміністрації м. Авдіївка за рахунок Посольства республіки Польща

Завершена

25 500.00 EUR з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127.50 EUR
Період оскарження: 15.06.2017 16:47 - 26.06.2017 09:00
Вимога
Відхилено

Оскарження щодо визначення переможця

Номер: 36ceb68768db4c0d8dd819062e8b19a2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-15-001714-b.b2
Назва: Оскарження щодо визначення переможця
Вимога:
Номер закупівлі UA-2017-06-15-001714-b 03.07.2017 року о 11:31 відбулося розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією, пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ", 22101, 93 Євро Згідно протоколу (рішення) Замовника про визначення Переможця від 05.07. 2017 року З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ", з ціною 22101, 93 Євро Протокол (рішення) Замовника про визначення переможця від 05.07.2017 року був підписаний уповноваженою особою Стародубцевою Н.А. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Хочемо зазначити, в ваших кваліфікаційних вимогах було зазначено в п 5. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ надавати окремо, а не в «стиснутих» папках (zip, rar тощо). 5.1. Розрахункову кошторисну документацію (договірна ціна з пояснювальною запискою, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, інше). 5.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. 5.6. Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на будівельні матеріали до робіт, що будуть виконуватись. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; копії документів належним чином завірені (підпис керівника підприємства та печатка). 5.8. Інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками. Хочемо зазначити - ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ, але 1) не надано, в кошторисній документації або в окремому документі технічний опис товару (тип віконного блоку з ПВХ профілю та технічні характеристики). 2) в переліку виду діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ" відсутній пункт щодо виготовлення металопластикових вікон. 3) не надані, протоколи випробувань та сертифікати якості. 4) не виконана вимога п.4.7. Виконавець робіт.... ...- складає проектно-кошторисну документацію, з розрахунком витрат технагляду (1,87%), який входить в загальну суму пропозиції. Хочемо зазначити, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ" не врахувало витрати на технагляд, чим грубо порушила ваші вимоги. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо. Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції. Проте, в порушення вище вказаної норми Закону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ 04.07.2017 та 05.07.2017 року продовжувала завантажувати тендерну документацію, внаслідок чого грубо порушила діюче законодавство про публічні закупівлі, а Замовник в супереч діючому законодавству після проведення тендеру прийняли рішення про визначення переможця. З огляду на вище викладене, вважаємо за доцільне повідомити Замовника про існування практики оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. 1. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі N UA-2016-04-13-000033-a), у яких прийняло участь два учасники – ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визначений переможцем, через декілька днів після його завершення почав неодноразово "дозавантажувати" скореговану інформацію, вже у відповідності до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі було подано скаргу до органу оскарження. 03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця. 2. Так є приклад роботи вашої комісії. Вами проводився тендер № UA-2017-04-05-002113-b.b3 капітальний ремонт по заміні вікон Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5, за адресою: м. Авдіївка, вул. Менделеєва, 6, де вами були допущені такі самі порушення. РІШЕННЯМ КОМІСІЇ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ від 20.05.2017 р. (копія додається) було визнано порушення вами тендерного законодавства та прийнято рішення: 1. Звернення задовольнити. 2. Рекомендувати Замовнику переглянути рішення про визначення ФОП «Єгоріної Лариси Олександрівни» переможцем, оформлене протоколом (рішення) Замовника про визначення переможця від 21.04.2017 року. 3. Рекомендувати Замовнику при проведенні закупівель дотримуватися умов закупівель, які встановлюються Замовником. На підставі вище викладеного, вважаємо, що рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ від 05.07. 2017 року є незаконним та таким, що грубо порушує ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Повідомляємо, що у вчинених замовником діях вбачається склад адміністративного правопорушення відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. На підставі вище викладеного ПП “Екіпаж” вимагає: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ керуючись ст 30 ч 4 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь на офіційну бланку Замовника зареєстрованому в журналі вихідної документації у встановлені Законом України строки. 3. Надати обґрунтовану відповідь на дану ВИМОГУ. У випадку, якщо рішення Замовника не буде правомірним до визначення переможця торгів, Приватне підприємство “Екіпаж” буде змушене звернутися до Посольства республіки ПОЛЬЩА (що може привести до Міжнародного скандалу), Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, також повідомляємо, що спеціальним суб’єктом у сфері протидії корупції відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу: Замовник розглядає учасника ,який надав за результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію в закупівлі: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт будівлі Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 (заміна вікон) за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка) ідентифікація закупівлі : (UA -2017-06-15-001714-b),таким учасником визначено ТОВ «Ідеал» з сумою 22 101,93 євро ,що складає економію в 3 398,07 євро. Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» ст.2 Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Оскільки закупівля «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт будівлі Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 (заміна вікон) за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка) є роботою ,що складає менше 1,5 мільйона гривень - підпадає під дію Наказу № 35 від 13.04.2016"ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" «Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель» ст. 1.1 Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону « Про публічні закупівлі». Згідно нашого положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо провадження системи електронних закупівель:Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі не раніше 3-х днів ,і приймає рішення про визначення переможця закупівлі. В вимогах оголошених в даній закупівлі п.5 5. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження:зазначені документи необхідні для участі в закупівлі,але в п.6.3 зазначено: Замовник після закінчення аукціону на періоді «Кваліфікація» - «Визначення переможця», розглянувши найбільш економічно вигідну пропозицію, надає «Учаснику» можливість протягом трьох робочих днів оприлюднювати документи, які Замовник вважає за доцільним надати для прозорості проведення закупівлі. Тобто ми надаємо можливість протягом 3-х днів учасникам надати усі необхідні документи та об’єктивно все розглянувши ,визначити переможця(після збігу 3-х днів.) Учасник ТОВ « Ідеал» за перебігом цього часу надав необхідні документи,які є чинні на даний момент. Також в їхній пропозиції враховані технічні вимоги щодо фурнітури виробником Roto( чого немає в учасника «Єкіпаж») В документі Витяг з ЄРДПОУ вказаний вид діяльності ТОВ «Ідеал»: виробництво металевих дверей і вікон. В Документах учасника ТОВ « Ідеал» є лист-пояснення проектно- кошторисної документації,в якій зазначено оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись при проведенні аукціону, що призведе до необхідності перерахунку договірної ціни , погодження договірної ціни буде здійснюватись безпосередньо при укладанні договору, з урахування того що умови не повинні будуть відрізнятись від умов тендерної пропозиції.(тобто вимога про внесення тех.нагляду буде виконана перед укладання договору) В рішенні комісії з розгляду звернення у справі з закупівлі UA-2017-04-05-0021113-b.b3 Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт по заміні вікон Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5 за адресою: м.Авдіївка, вул.Менделеєва,6) від 20.05.2017 р. зазначено: Системою передбачено довантаження/подання документів після кінцевого строку їх подання, визначеного Замовником, однак, Замовник в умовах закупівлі повинен чітко передбачити таке право із обов’язковим визначенням переліку документів, які подаються на етапі «кваліфікація» та строків їх подання. В наших діях не вбачається порушення з боку відкритості та прозорості на всіх стадіях ,та принципу об’єктивної оцінки і неупередженої оцінки ,максимальної економії і ефективності, не дискримінуємо учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга щодо визначення переможця

Номер: 89a9a6095ed94cf3baf53855d6354f38
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-15-001714-b.b1
Назва: Скарга щодо визначення переможця
Вимога:
Номер закупівлі UA-2017-06-15-001714-b 03.07.2017 року о 11:31 відбулося розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією, пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ", 22101, 93 Євро Згідно протоколу (рішення) Замовника про визначення Переможця від 05.07. 2017 року З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ", з ціною 22101, 93 Євро Протокол (рішення) Замовника про визначення переможця від 05.07.2017 року був підписаний уповноваженою особою Стародубцевою Н.А. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Хочемо зазначити, в ваших кваліфікаційних вимогах було зазначено в п 5. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ надавати окремо, а не в «стиснутих» папках (zip, rar тощо). 5.1. Розрахункову кошторисну документацію (договірна ціна з пояснювальною запискою, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, інше). 5.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. 5.6. Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на будівельні матеріали до робіт, що будуть виконуватись. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; копії документів належним чином завірені (підпис керівника підприємства та печатка). 5.8. Інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками. Хочемо зазначити - ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ, але 1) не надано, в кошторисній документації або в окремому документі технічний опис товару (тип віконного блоку з ПВХ профілю та технічні характеристики). 2) в переліку виду діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ" відсутній пункт щодо виготовлення металопластикових вікон. 3) не надані, протоколи випробувань та сертифікати якості. 4) не виконана вимога п.4.7. Виконавець робіт.... ...- складає проектно-кошторисну документацію, з розрахунком витрат технагляду (1,87%), який входить в загальну суму пропозиції. Хочемо зазначити, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ" не врахувало витрати на технагляд, чим грубо порушила ваші вимоги. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо. Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції. Проте, в порушення вище вказаної норми Закону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ 04.07.2017 та 05.07.2017 року продовжувала завантажувати тендерну документацію, внаслідок чого грубо порушила діюче законодавство про публічні закупівлі, а Замовник в супереч діючому законодавству після проведення тендеру прийняли рішення про визначення переможця. З огляду на вище викладене, вважаємо за доцільне повідомити Замовника про існування практики оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. 1. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі N UA-2016-04-13-000033-a), у яких прийняло участь два учасники – ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визначений переможцем, через декілька днів після його завершення почав неодноразово "дозавантажувати" скореговану інформацію, вже у відповідності до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі було подано скаргу до органу оскарження. 03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця. 2. Так є приклад роботи вашої комісії. Вами проводився тендер № UA-2017-04-05-002113-b.b3 капітальний ремонт по заміні вікон Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5, за адресою: м. Авдіївка, вул. Менделеєва, 6, де вами були допущені такі самі порушення. РІШЕННЯМ КОМІСІЇ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ від 20.05.2017 р. (копія додається) було визнано порушення вами тендерного законодавства та прийнято рішення: 1. Звернення задовольнити. 2. Рекомендувати Замовнику переглянути рішення про визначення ФОП «Єгоріної Лариси Олександрівни» переможцем, оформлене протоколом (рішення) Замовника про визначення переможця від 21.04.2017 року. 3. Рекомендувати Замовнику при проведенні закупівель дотримуватися умов закупівель, які встановлюються Замовником. На підставі вище викладеного, вважаємо, що рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ від 05.07. 2017 року є незаконним та таким, що грубо порушує ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Повідомляємо, що у вчинених замовником діях вбачається склад адміністративного правопорушення відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. На підставі вище викладеного ПП “Екіпаж” вимагає: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИДЕАЛ керуючись ст 30 ч 4 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь на офіційну бланку Замовника зареєстрованому в журналі вихідної документації у встановлені Законом України строки. 3. Надати обґрунтовану відповідь на дану ВИМОГУ. У випадку, якщо рішення Замовника не буде правомірним до визначення переможця торгів, Приватне підприємство “Екіпаж” буде змушене звернутися до Посольства республіки ПОЛЬЩА (що може привести до Міжнародного скандалу), Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, також повідомляємо, що спеціальним суб’єктом у сфері протидії корупції відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу: Замовник розглядає учасника ,який надав за результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію в закупівлі: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт будівлі Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 (заміна вікон) за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка) ідентифікація закупівлі : (UA -2017-06-15-001714-b),таким учасником визначено ТОВ «Ідеал» з сумою 22 101,93 євро ,що складає економію в 3 398,07 євро. Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» ст.2 Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Оскільки закупівля «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт будівлі Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 (заміна вікон) за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка) є роботою ,що складає менше 1,5 мільйона гривень - підпадає під дію Наказу № 35 від 13.04.2016"ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" «Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель» ст. 1.1 Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону « Про публічні закупівлі». Згідно нашого положення про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту щодо провадження системи електронних закупівель:Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі не раніше 3-х днів ,і приймає рішення про визначення переможця закупівлі. В вимогах оголошених в даній закупівлі п.5 5. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження:зазначені документи необхідні для участі в закупівлі,але в п.6.3 зазначено: Замовник після закінчення аукціону на періоді «Кваліфікація» - «Визначення переможця», розглянувши найбільш економічно вигідну пропозицію, надає «Учаснику» можливість протягом трьох робочих днів оприлюднювати документи, які Замовник вважає за доцільним надати для прозорості проведення закупівлі. Тобто ми надаємо можливість протягом 3-х днів учасникам надати усі необхідні документи та об’єктивно все розглянувши ,визначити переможця(після збігу 3-х днів.) Учасник ТОВ « Ідеал» за перебігом цього часу надав необхідні документи,які є чинні на даний момент. Також в їхній пропозиції враховані технічні вимоги щодо фурнітури виробником Roto( чого немає в учасника «Єкіпаж») В документі Витяг з ЄРДПОУ вказаний вид діяльності ТОВ «Ідеал»: виробництво металевих дверей і вікон. В Документах учасника ТОВ « Ідеал» є лист-пояснення проектно- кошторисної документації,в якій зазначено оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись при проведенні аукціону, що призведе до необхідності перерахунку договірної ціни , погодження договірної ціни буде здійснюватись безпосередньо при укладанні договору, з урахування того що умови не повинні будуть відрізнятись від умов тендерної пропозиції.(тобто вимога про внесення тех.нагляду буде виконана перед укладання договору) В рішенні комісії з розгляду звернення у справі з закупівлі UA-2017-04-05-0021113-b.b3 Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт по заміні вікон Авдіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5 за адресою: м.Авдіївка, вул.Менделеєва,6) від 20.05.2017 р. зазначено: Системою передбачено довантаження/подання документів після кінцевого строку їх подання, визначеного Замовником, однак, Замовник в умовах закупівлі повинен чітко передбачити таке право із обов’язковим визначенням переліку документів, які подаються на етапі «кваліфікація» та строків їх подання. В наших діях не вбачається порушення з боку відкритості та прозорості на всіх стадіях ,та принципу об’єктивної оцінки і неупередженої оцінки ,максимальної економії і ефективності, не дискримінуємо учасників.
Статус вимоги: Відхилено