• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин марки А-92 або еквівалент Бензин марки А-95 або еквівалент Дизельне паливо або еквівалент

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 14:42 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування незаконного визначення переможця

Номер: f073cb6b680f45b1b8ee8f5b22f0117d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-003899-b.c1
Назва: скасування незаконного визначення переможця
Вимога:
ПРОТОКОЛОМ № 35 від 01 червня 2021 року розгляду тендерної пропозиції щодо відкритих торгів за оголошенням № UA-2021-05-14-003899-b Бензин марки А-92 або еквівалент Бензин марки А-95 або еквівалент Дизельне паливо або еквівалент 09130000-9 — Нафта і дистиляти, Ви визначили переможцем у закупівлі Учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", з чим ми не згодні в повному обсязі та вважаємо, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне: В процесі розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", нами було виявлено наступні невідповідності тендерної пропозиції учасника Учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації: По-перше: Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно Статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Згідно Статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Згідно пункту 12 Статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; Згідно пункту 23 Статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; Згідно частини 3 Статті 15 Закону України "Про електронні довірчі послуги" Використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до схем електронної ідентифікації. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 (https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf ) Міністерство цифрової трансформації України повідомило: Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Усі документи та інформація, що подається в складі тендерної пропозиції, завантажується в форматі .PDF ( електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або її копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та відбиток печатки Учасника, якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються (завантажуються) в окремому електронному файлі. Таким чином, з урахуванням Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", та враховуючи вищенаведений перелік правових норм, Учасники закупівель під час подання тендерних пропозицій мають завершувати їх формування шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису. Учасник ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" наклав на свою пропозицію електронний підпис, який не може вважатись кваліфікованим, оскільки під час його перевірки на сайті центрального засвідчувального органу надається інформація, що тип підпису «УДОСКОНАЛЕНИЙ», тип носія особистого ключа – «НЕЗАХИЩЕНИЙ». Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" було порушено норми частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого його пропозиція підлягає відхиленню. По-друге: Пунктом 9 частини 1 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Згідно ст. 9 ч. 2 п. 9 Закону в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: - 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Терміни "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)", вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ФІЗИЧНА ОСОБА, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. Отже, незалежно від того чи є засновником фізична або юридична особа відомості про кінцевого бенефіціарного власника повина бути внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У разі, якщо кінцевим бенефіціарним власником є юридична особа, має бути наявна інформація кінцевого бенефіціарного власника її засновника. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Під час перевірки Учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Міністерства Юстиції України шляхом здійснення безкоштовного запиту, станом на 04.06.2021 року відображається наступна інформація: КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК(КОНТРОЛЕР) У ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ВІДСУТНІЙ (НЕ ВІДПОВІДАЄ КРИТЕРІЯМ НАВЕДЕНИМ У СТ.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ №170 2-VII ВІД 14.10.2014). ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА", Код ЄДРПОУ:00135390, Країна резиденства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 04053, місто Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 2500000,00. Таким чином, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі, у разі, якщо кінцевим бенефіціарним власником є юридична особа, має бути наявна інформація кінцевого бенефіціарного власника її засновника, а саме, про ФІЗИЧНУ ОСОБУ (що відповідало б визначенню Терміну "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)", згідно Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"), у ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" ВІДСУТНЯ. З чого випливає, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" підлягає відхиленню на підставі Пункту 9 частини 1 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та враховуючи вищевикладені обставини, Замовник зобов’язаний прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. По-третє: Згідно підпункту 3 пункту 3 таблиці, викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалась до надання: Копія довідки, з обслуговуючого банку в якому, відкрито (-ті) рахунок (-ки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком не більше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів). Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Усі документи та інформація, що подається в складі тендерної пропозиції, завантажується в форматі .PDF ( електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або її копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та відбиток печатки Учасника, якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" надано таку довідку у вигляді чорно-білої, жодним чином не засвідченої копії документа. Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. По-четверте: Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалась до надання Довідка, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; • керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності. Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" надано таку довідку, проте у ній ВІДСУТНЯ інформація про форму власності та організаційно-правову форму, таким чином, документ не відповідає умовам тендерної документації, та не містить всю необхідну інформацію. По-п’яте:В процесі розгляду пропозиції даного учасника виявлено порушення щодо укладених договорів поставки нафтопродуктів. А саме: 1.Дійсно між ПАТ «Укрнафта» та ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"" був укладений договір поставки №12/02/1662-МТР від 31 грудня 2021 року. Але відсутній договір поставки ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" з ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ". ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" не є офіційним представником ТОВ «Лівайн Торг».ТОВ «Лівайн Торг» не уповноважувало ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" проводити реалізацію скретч-карток і не укладало з ним партнерського договору. ТОВ «Лівайн Торг» гарантує Покупцю заправку паливом на АЗС партнерів тільки по скретч-карткам, які було придбано безпосередньо на торгових точках ТОВ «Лівайн Торг». Також протягом 2018-2021 років було зафіксовано факт надання скретч-карток на АЗС для отримання палива, які виявилися підробними, тому ми не можемо гарантувати того, що скретч-картки, придбані не на торгових точках ТОВ «Лівайн Торг», будуть справжніми. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. В зв’язку з вищезазначеними обставинами ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати Протоколом № 35 від 01 червня 2021 року розгляду тендерної пропозиції щодо відкритих торгів за оголошенням № UA-2021-05-14-003899-b Бензин марки А-92 або еквівалент Бензин марки А-95 або еквівалент Дизельне паливо або еквівалент 09130000-9 — Нафта і дистиляти, про визначення переможцем у закупівлі Учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", та відхилити пропозицію даного Учасника з наведених вище підстав. 2. Визнати переможцем ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (по закупівлі UA-2021-05-14-003899-b).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за надану вами інформацію, Тендерним комітетом буде прийнято відповідне рішення та оформлене протоком.
Статус вимоги: Задоволено