• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Болт із шестигранною головкою в асортименті, гайка шестигранна в асортименті

Завершена

458 727.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 293.64 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 14:03 - 28.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Просимо розглянути зауваження

Номер: 28cb5ec6664d430ab0b1672c27d97942
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-001860-a.b2
Назва: Просимо розглянути зауваження
Вимога:
Просимо розглянути можливість внесення змін згідно доданого файлу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» розробляє проєкт Договору. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, чи інших вимог проєкту Договору при закупівлі товару Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати та вимоги Проєкту Договору сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця». Разом з тим, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме у п. 5.3, 7.2, 7.3 Проєкту Договору. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни у тендерну документацію

Номер: af5032d5f94843e5868ba49d2412acb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-001860-a.c1
Назва: Просимо внести зміни у тендерну документацію
Вимога:
Просимо змінити: строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця на строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (календарних днів) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця Просимо змінити п 4.3.5 Договору: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює умови оплати товару. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця». Разом з тим, щодо умов поставки, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: «строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця». Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено