-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 13:01 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства
Номер:
a9782497e1074338ae7bd0f2bd5b93b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-006436-c.b1
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Законодавець в Законі України «Про публічні закупівлі» встановив норми, які стосуються всіх закупівель до зокрема:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник вимогою - "Пропозиції з аналогами або еквівалентами товару не розглядаються" порушує принципи викладені в вищенаведеній статті, оскільки перевага надається визначеному виробнику, у якого ціни на товари є вищі чим у інших виробників.
а також пункту 5 статті 14 Законі України «Про публічні закупівлі»
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до документації про закупівлю.
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до документації про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2021 19:08
Вирішення:
Шановний учасник!
На вашу вимогу повідомляю наступне: відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а тільки визначає його право на це. Визначення торгівельної марки при здійсненні допорогової закупівлі не порушує принцип добросовісної конкуренції, оскільки не надає неправомірних переваг жодному з учасників, який пропонує товар з визначеними характеристиками.
Таким чином ваша вимога внести зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вважається відхиленою.
Статус вимоги:
Відхилено