-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт - утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область)"
Торги відмінено
32 328.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 161.65 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 11:45 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
сканована копія скарги
Номер:
e5631ce5222d4967af3ca3bc446676f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002180-b.c2
Назва:
сканована копія скарги
Вимога:
невідповідність прийнятих рішень умовам оголошення п. 5.6.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2021 10:43
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Ваша вимога врахована та прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
31.05.2021 17:14
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Номер:
f081f6f6e2984590b688d6472256043d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002180-b.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
Вимога:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
14.05.2021 р. Державна податкова служба України, Головне управління ДПС у Сумській області (відокремлений підрозділ) (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015-71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» (далі — спрощена Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 25.05.2021 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— ТОВ «Аванбек», із остаточною ціновою пропозицією - 18800,00 грн.;
— ФОП Зенченко І.В., із остаточною ціновою пропозицією - 18850,00 грн.;
— ФОП Кузьменко Микола Юрійович, із остаточною ціновою пропозицією - 18858,30 грн..
Згідно із протоколом розкриття пропозицій, після проходження кваліфікації Замовник 27.05.2021 р. о 17 год. 04 хв. приймає рішення визнати переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Аванбек», пропозиції ФОП Зенченко І.В. та ФОП Кузьменко Микола Юрійович не розглядалися.
ФОП Кузьменко Микола Юрійович вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
У документі під назвою «Довідка щодо погодження з завданням на технічний нагляд зазначеним в ДОДАТОК 1, а саме:», вих. №78 від 19.05.2021 р., що був завантажений у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аванбек» в ЦБД Prozorro 21.05.2021 р. о 21 год. 57 хв., версія документу 21.05.2021 р. о 21 год. 57 хв., розкрито 25.05.2021 р. о 12 год. 32 хв. під назвою «погодження тз. pdf» відсутні значні частини тексту технічних вимог предмета закупівлі та велика частка обсягів робіт (п.1 – п.18 з 24 пунктів Технічної специфікації), які підлягають технічному нагляду, наведеному в технічному завданні до оголошення, завантаженого замовником в ЦБД Prozorro 14.05.2021 р. об 11 год. 45 хв. (Додаток №1 спрощеної Процедури закупівлі), а саме:
«Додаток №1
Державна податкова служба України, Головне управління ДПС у Сумській області (відокремлений підрозділ). (далі Замовник) доручає надати послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»;
- «…здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
- у відповідності до глав 1 – 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) витрати на технічний нагляд становлять не більше 1,5 %.
Послуги з технічного нагляду повинні бути надані відповідно до проекту: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)»згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (надається Замовником) та відповідно до Законодавчих актів.
Під час виконання послуг, повинні забезпечити дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, санітарних норм та правил перебування на території чи об’єкті реконструкції, вимог екологічної безпеки.
Виконавець повинен мати відповідну матеріально-технічну базу, прилади, обладнання.
Технічна специфікація до предмету закупівлі
Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Об'єми робіт:
№
п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без
крiплень з укосами, група ґрунту 2(0,6х1,0х53,2 м) м3 63,84
2 Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям,
група ґрунту 2(0,6х1,0х53,2 м) м3 63,84
3 Ущiльнення ґрунту пневматичними трамбiвками, група
ґрунту 1-2 (0,6х1,0х53,2м) м3 63,84
4 Демонтаж вимощення (600мм) м3 3,16
5 Демонтаж оцинкованої труби д.150 мм м 14
6 Демонтаж обшивки звису покрівлі та карнізної плити з
пластикової вагонки (118,4м2+53,9м2) м2 172,3
7 Демонтаж піддашків приямків (0,07т) т 0,49
8 Демонтаж водосточної системи м 82,5
9 Розбирання вiдливiв, звисiв тощо з листової сталi м 34,8
10 Улаштування вимощення товщ. до 100 мм, шириною 1,8
м м3 9,6
11 Готування важкого бетону на щебенi, клас бетону В20 м3 9,79
12 Навiшування водостiчних труб, колiн, вiдливiв i лiйок з
готових елементiв м 82,5
13 Монтаж відливу карнізної плити з плоского листа з
покриттям поліестер по ухилу (0,75х100,4 м=75,3 м2) м 100,4
14 Улаштування з листової сталi карнизних звисiв м 118,4
15 Монтаж піддашків приямків т 0,49
16 Улаштування з листової сталi пiдвiконних вiдливiв м 34,8
УТЕПЛЕННЯ СТІН
============================
17 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
120 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". Стіни гладкі м2 1040,95
18 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
50 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". (Карнизна плита) м2 145,9
…».
Дана помилка не входить до переліку формальних помилок, затверджених наказом №710 Мінекономіки від 15.04.2020 року, а є невідповідністю пропозиції учасника ТОВ «Аванбек» документації закупівлі, наведеній в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і є прямим порушенням пункту 5.6. Оголошення, в якому сказано: «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником».
Замовник, проігнорувавши власний пункт 5.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 27.05.2021 р. о 17 год. 04 хв. приймає рішення визнати переможцем спрощеної Процедури закупівлі ТОВ «Аванбек», та викладає Повідомлення про намір укласти договір з учасником, чим порушує ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, як що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення Замовника порушує п.5) ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки згідно із практикою, у переважній більшості випадків при виявленні Замовником пропозиції, що не відповідає умовам документації закупівлі така пропозиція відхилялась, а Замовник розглядав пропозиції інших учасників.
Також в пропозиції ТОВ «Аванбек» відсутня довідка, далі із Оголошення: «…застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає довідку у довільній формі», що також не відповідає документації Оголошення.
Виходячи з викладеного прошу переглянути рішення Замовника щодо визначення переможця спрощеної закупівлі та привести його у відповідність до діючого законодавства України .
Уповноважена особа учасника ________________ (Кузьменко Микола Юрійович)
Фізична особа-підприємець Кузьменко М.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оголошення технагляд за будівництвом 30.05.2021 02:53
- Скарга на рішення 30.05.2021 02:53
- погодження тз 30.05.2021 02:53
Дата подачі:
30.05.2021 02:53
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Ваша вимога врахована та прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
31.05.2021 17:14