-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на Реконструкцію з розширенням Адміністративної будівлі з вбиральнею, інв.10131026, під медичний пункт за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с/рада, урочище "Плитила"2
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 11:42 - 20.05.2021 11:34
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3dbb76a75842406ea3e9c3a4722b4119
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001177-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №100 від 10 червня 2021 року було скасовано рішення про відхилення пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, «код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7 (послуги з інженерного проектування) виготовлення проектно-кошторисної документації на Реконструкцію з розширенням Адміністративної будівлі з вбиральнею, інв.10131026, під медичний пункт за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с/рада, урочище "Плитила" 2» Приватне підприємство "САБІ" з підстави правомірності вимог учасника про ненадання довідки про платника ПДВ.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції звертаємо Вашу вагу на те що:
Учасник спрощеної закупівлі ПП «САБІ» не виконав вимоги абз.7 пункту 1.5. «Технічних вимог» Додаток № 1 до оголошення про закупівлю так як «Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)» заповнена невірно: у колонці 6 даної Довідки вимагалося заповнити суму договору з ПДВ, а учасник подав суму без ПДВ.
Не надавши пояснення згідно вимог «Технічних вимог» учасник знехтував вимогу Замовника, а саме: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.» Згідно Інформації зазначеної в протоколі № 100 від 10 червня 2021 року Замовник вирішив скасувати рішення про відхилення пропозицію учасника спрощеної закупівлі Приватне підприємство "САБІ" з підстави правомірності вимог учасника про ненадання довідки про платника ПДВ.
Тим самим Замовник прийняв рішення в супереч умовам оголошення, а саме: «Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації. Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Цінова пропозиція» з новою ціною».
В свою чергу зазначаємо, що учасником ПП «САБІ» в супереч вимогам щодо документального підтвердження працівників, а саме в частині: «для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини», - надано цивільно-правові договори на зазначених працівників у Довідці за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Стосовно підтвердження наявності трудових відносин із працівником на підставі договору виконання робіт (надання послуг) слід зазначити, що відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Цивільно-правові угоди, договори підряду, договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками, таким чином пропозиція учасника ПП «САБІ» не відповідає вимогам документації у цій частині.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем учасника ПП «САБІ» від 10 червня 2021 року. В іншому випадку будемо вимушені звернутися для захисту своїх прав у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 15:33
Вирішення:
На виконання вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та захисту власних інтересів Замовник при визначенні переможця дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників викладених у ст. 5 даного Закону, зокрема це максимальна економія та ефективність. На вимогу скаржника щодо неправомірності визнання ПП «Сабі» переможцем повідомляємо наступне:
1) Законодавство України у сфері публічних закупівель прямо не зобов'язує Замовника запитувати у Учасників документи, які є у відкритих державних реєстрах (інформацію про платника ПДВ ПП «Сабі»);
2) Згідно форми «Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» технічних вимог зрозуміло, що Учасники у шостій колонці вказують «Штатний/працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо», тобто не вимагається наявність тільки штатних працівників, а допускається наявність робітників, працюючих за договором, угодою, контрактом, тощо.
3) Відповідно до Додатку 1 до оголошення закупівлі у «формі цінової пропозиції» кожен Учасник надав свою згоду з умовами, що Замовник не обмежений у прийнятті пропозиції з більш вигідними для Замовника умовами (у тому числі найбільш економічно вигідними, вирішальною може бути ціна).
Керуючись вищевикладеним та абз. 2 п. 14 ст. 14 Закону, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
c457df49490444d5a041f3c2b9fe6e5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001177-a.b1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Керуючись п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ПП «САБІ» як учасник спрощеної закупівлі має намір оскаржити рішення та дії Замовника у судовому порядку, тому звертаємося до Вас за роз’ясненнями щодо законних обґрунтувань у прийнятому Вами рішенні про відхилення пропозиції ПП «САБІ» в спрощеній закупівлі UA-2021-05-14-001177-a.
Протоколом № 97 від 07.06.2021р. Уповноваженою особою НАЦІОНАЛЬНОГО ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ з підстави ненадання одночасно усіх необхідних документів, а саме згідно абз.7 пункту 1.5. «Технічних вимог» Додаток № 1 до оголошення про закупівлю довідки у довільній формі про сплату (несплату) ПДВ з посиланням на відповідні норми законодавства України, так як «Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)» заповнена невірно: у колонці 6 даної Довідки вимагалося заповнити суму договору з ПДВ, а учасник подав суму без ПДВ, пропозиція ПП «САБІ» була відхилена, незважаючи на те, що дана пропозиція була визначена системою як найбільш економічно вигідною, відповідно до ст. 29 Закону.
Стосовно Вашого наведення у протоколі щодо невідповідності нашої пропозиції, зазначаємо.
Згідно додатку 1 до оголошення Замовник вимагав надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів).
Та навів форму довідки:
№ з/п
Замовник (генпідрядна організація) найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ
Номер та дата укладення договору, предмет договору, строк дії договору
Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення)
Перелік та обсяги проектних робіт, що виконувались, місце знаходження об’єкта
Сума договору з ПДВ
1
2
3
4
5
6
У довідці замовник зазначив, що необхідно вказати суму аналогічного договору який надає Замовник з ПДВ (стовп. 6 довідки), але Замовник не надав роз’яснення щодо заповнення стовпчика 6 довідки, учасниками які не є платниками ПДВ.
Оскільки довідка повинна містити інформацію про виконані аналогічні договори та відповідати інформації, що міститься у аналогічних договорах, Учасник заповнив довідку відповідно до інформації яка значиться саме у аналогічних договорах, копії яких надаються у складі пропозиції.
Таким чином нами було вірно надано інформацію, та вказано суму договору БЕЗ ПДВ, оскільки ПП «САБІ» не є платником податку.
У телефонній розмові Уповноваженою особою нам було роз’яснено, що відповідно до додатку 1 до оголошення, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Шановний замовник роз’яснюємо Вам, що прощена система оподаткування, обліку та звітності (далі - спрощена система оподаткування) - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених главою І Розділу ХІV ПКУ, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою I Розділу XIV ПКУ (пункт 291.3 статті 291), та реєструється платником єдиного податку у визначеному порядку.
З цими та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України.
Тож на підставі зазначеного вбачається, що Українським законодавством передбачено, що підприємства можуть бути не платниками ПДВ, і навіть є такий документ, має назву «ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ», але у вимогах про закупівлю Замовник не вимагав документів щодо підтвердження системи оподаткування Учасника. Тож Ваше роз’яснення по телефону з посиланням на цю вимогу у додатку 1 до оголошення є безпідставне та не має до нашої пропозиції жодного відношення.
Вважаємо, що причина з якої була відхилена наша пропозиція не обґрунтована, безпідставна, та є такою що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, з метою всебічного неупередженого розгляду та запобігання двоякому тлумаченню виразів, просимо Уповноважену особу пояснити, з яких законних підстав Замовником передбачена форма довідки лише для платників ПДВ? Та як повинні були себе повести у даній ситуації учасники які не є платниками ПДВ?
Оскільки система PROZORRO є офіційним майданчиком закіпівель, то ми маємо намір Вашу офіційну відповідь додати до нашої позивної заяви, тому просимо Вас надати чітку відповідь з посиланнями на нормативні документи чи законодавчу базу на підставі яких відбулося відхилення нашої найбільш економічної пропозиції.
Відповідь просимо надати у строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2021 11:59
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
10.06.2021 10:20