-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на Реконструкцію з розширенням Громадського будинку Спальний корпус Літ.-"А-2" урочище "Плитила"2, інв.10131014, під адміністративну будівлю за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с/рада, урочище "Плитила"2
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги відмінено
735 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 675.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 11:28 - 20.05.2021 11:09
Вимога
Є відповідь
Про порушення ПП "САБІ" закону України "Про публічні закупівлі", податкового законодавства та вимог Тендерної документації.
Номер:
2df499a0fb7648478b753894f886eec5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001082-a.b4
Назва:
Про порушення ПП "САБІ" закону України "Про публічні закупівлі", податкового законодавства та вимог Тендерної документації.
Вимога:
Вимога додається
Пов'язані документи:
Учасник
- ВимогаМостовід..docx 10.06.2021 17:37
Дата подачі:
10.06.2021 17:37
Вирішення:
На виконання вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та захисту власних інтересів Замовник при визначенні переможця дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників викладених у ст. 5 даного Закону, зокрема це максимальна економія та ефективність. На вимогу скаржника щодо неправомірності визнання ПП «Сабі» переможцем повідомляємо, що Законодавство України у сфері публічних закупівель прямо не зобов'язує Замовника запитувати у Учасників документи, які є у відкритих державних реєстрах (інформацію про платника ПДВ ПП «Сабі») та відповідно до Додатку 1 до оголошення закупівлі у «формі цінової пропозиції» кожен Учасник надав свою згоду з умовами, що Замовник не обмежений у прийнятті пропозиції з більш вигідними для Замовника умовами (у тому числі найбільш економічно вигідними, вирішальною може бути ціна).
Керуючись вищевикладеним та абз. 2 п. 14 ст. 14 Закону, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
b324d573f51a47cf8c15e7fe051852f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001082-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 101 від 10 червня 2021 року було скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7 (послуги з інженерного проектування) виготовлення проектно-кошторисної документації на Реконструкцію з розширенням Громадського будинку Спальний корпус Літ.-"А-2" урочище "Плитила"2, інв.10131014, під адміністративну будівлю за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с/рада, урочище "Плитила" 2 Приватне підприємство «САБІ» з підстави правомірності вимог учасника про ненадання довідки про платника ПДВ.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції звертаємо Вашу вагу на те що:
Учасник спрощеної закупівлі ПП «САБІ» не виконав вимоги абз.7 пункту 1.5. «Технічних вимог» Додаток № 1 до оголошення про закупівлю так як «Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)» заповнена невірно: у колонці 6 даної Довідки вимагалося заповнити суму договору з ПДВ, а учасник подав суму без ПДВ.
Не надавши пояснення згідно вимог «Технічних вимог» учасник знехтував вимогу Замовника, а саме: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.» Згідно Інформації зазначеної в протоколі № 101 від 10 червня 2021 року Замовник вирішив скасувати рішення про відхилення пропозицію учасника спрощеної закупівлі Приватне підприємство "САБІ" з підстави правомірності вимог учасника про ненадання довідки про платника ПДВ.
Тим самим Замовник прийняв рішення в супереч умовам оголошення, а саме: «Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації. Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Цінова пропозиція» з новою ціною».
В свою чергу зазначаємо, що учасником ПП «САБІ» в супереч вимогам щодо документального підтвердження працівників, а саме в частині: «для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини», - надано цивільно-правові договори (угоди) на зазначених працівників у Довідці за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Стосовно підтвердження наявності трудових відносин із працівником на підставі договору виконання робіт (надання послуг) слід зазначити, що відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Цивільно-правові угоди, договори підряду, договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками, таким чином пропозиція учасника ПП «САБІ» не відповідає вимогам документації у цій частині.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем учасника ПП «САБІ» від 10 червня 2021 року. В іншому випадку будемо вимушені звернутися для захисту своїх прав у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 15:31
Вирішення:
На виконання вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та захисту власних інтересів Замовник при визначенні переможця дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників викладених у ст. 5 даного Закону, зокрема це максимальна економія та ефективність. На вимогу скаржника щодо неправомірності визнання ПП «Сабі» переможцем повідомляємо, що Законодавство України у сфері публічних закупівель прямо не зобов'язує Замовника запитувати у Учасників документи, які є у відкритих державних реєстрах (інформацію про платника ПДВ ПП «Сабі») та відповідно до Додатку 1 до оголошення закупівлі у «формі цінової пропозиції» кожен Учасник надав свою згоду з умовами, що Замовник не обмежений у прийнятті пропозиції з більш вигідними для Замовника умовами (у тому числі найбільш економічно вигідними, вирішальною може бути ціна).
Керуючись вищевикладеним та абз. 2 п. 14 ст. 14 Закону, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
194b6e41b98f4adeb6b32b90cf166bdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001082-a.b2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Керуючись п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ПП «САБІ» як учасник спрощеної закупівлі має намір оскаржити рішення та дії Замовника у судовому порядку, тому звертаємося до Вас за роз’ясненнями щодо законних обґрунтувань у прийнятому Вами рішенні про відхилення пропозиції ПП «САБІ» в спрощеній закупівлі UA-2021-05-14-001082-a
Протоколом № 99 від 07.06.2021р. Уповноваженою особою НАЦІОНАЛЬНОГО ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ з підстави ненадання одночасно усіх необхідних документів, а саме згідно абз.7 пункту 1.5. «Технічних вимог» Додаток № 1 до оголошення про закупівлю довідки у довільній формі про сплату (несплату) ПДВ з посиланням на відповідні норми законодавства України, так як «Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)» заповнена невірно: у колонці 6 даної Довідки вимагалося заповнити суму договору з ПДВ, а учасник подав суму без ПДВ, пропозиція ПП «САБІ» була відхилена, незважаючи на те, що дана пропозиція була визначена системою як найбільш економічно вигідною, відповідно до ст. 29 Закону.
Стосовно Вашого наведення у протоколі щодо невідповідності нашої пропозиції, зазначаємо.
Згідно додатку 1 до оголошення Замовник вимагав надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів).
Та навів форму довідки:
№ з/п
Замовник (генпідрядна організація) найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ Номер та дата укладення договору, предмет договору, строк дії договору Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення) Перелік та обсяги проектних робіт, що виконувались, місце знаходження об’єкта Сума договору з ПДВ
1 2 3 4 5 6
У довідці замовник зазначив, що необхідно вказати суму аналогічного договору який надає Замовник з ПДВ (стовп. 6 довідки), але Замовник не надав роз’яснення щодо заповнення стовпчика 6 довідки, учасниками які не є платниками ПДВ.
Оскільки довідка повинна містити інформацію про виконані аналогічні договори та відповідати інформації, що міститься у аналогічних договорах, Учасник заповнив довідку відповідно до інформації яка значиться саме у аналогічних договорах, копії яких надаються у складі пропозиції.
Таким чином нами було вірно надано інформацію, та вказано суму договору БЕЗ ПДВ, оскільки ПП «САБІ» не є платником податку.
У телефонній розмові Уповноваженою особою нам було роз’яснено, що відповідно до додатку 1 до оголошення, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Шановний замовник та його Уповноважена особа, роз’яснюємо Вам, що спрощена система оподаткування, обліку та звітності (далі - спрощена система оподаткування) - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених главою І Розділу ХІV ПКУ, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою I Розділу XIV ПКУ (пункт 291.3 статті 291), та реєструється платником єдиного податку у визначеному порядку.
З цими та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України.
Тож на підставі зазначеного вбачається, що Українським законодавством передбачено, що підприємства можуть бути не платниками ПДВ, і навіть є такий документ, має назву «ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ», але у вимогах про закупівлю Замовник не вимагає документів щодо підтвердження системи оподаткування Учасника.
Тож Ваше роз’яснення по телефону з посиланням на цю вимогу у додатку 1 до оголошення є безпідставне, надумане та не має до нашої пропозиції жодного відношення.
Також Уповноважена особа у протоколі посилається на отримання з відкритих джерел, а саме державного сайту https://reyestr.court.gov.ua// інформації, що ПП «САБІ» вже мав судовий прецедент господарського характеру за неналежне виконання аналогічних договірних відносин (порушення строків виконання робіт) зазначених у справі № 910/16705/18 від 14.03.2019р. згідно якого Господарський суд міста Києва позовні вимоги закупівельника задовольнив повністю.
Відповідно до п.п. 4 п. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Або відповідно до п. 2 ст. 17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Але ця стаття застосовується при відкритих торгах.
Законом чітко зазначено у яких випадках Замовник має право посилатися на неякісне виконання робіт чи строків виконання робіт Учасником у минулому.
Між ПП “САБІ” та Замовником відсутні договірні відносини у минулому.
Відповідно до умов додатку 1 до оголошення, Замовник не зазначив, що Учасники які мають Господарські позови не можуть приймати участь у закупівлі. Також Замовником не зазначено період за який повинні бути відсутності господарські тяжби у підприємства яке хоче брати участь у закупівлі.
Якщо такі вимоги відсутні з боку Замовника, та не містяться у завданні чи оголошенні про закупівлю, то надумані Вами причини не можуть бути приводом для відхилення нашої пропозиції.
Також Уповноважена особа зазначила, що звернулася до комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» про надання відгуку про виконання робіт ПП «САБІ».
Просимо Вас офіційно надати лист- відповідь на Ваш запит, оскільки ПП “САБІ” має позитивні листи відгуки на аналогічні договори, які надані нами у складі нашої пропозиції, а отже Уповноважена особа своїми діями у даному випадку намагається заплямувати репутацію ПП “САБІ” користуючись своїми повноваженнями. Даний факт також буде зазначений нами у судовому позові.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов закупівлі нами у складі нашої пропозиції надано гарантійний лист вих.. № 22/05/4 від 22.05.21р. щодо можливості своєчасного та у визначений замовником термін виконати роботи, що закуповуються. З огляду на ситуацію, що склалася не зрозуміло чому така розбіжність між вимогами закупівлі та некерованими діями Уповноваженої особи, яка призводить до порушень Закону.
Вважаємо, що причини з яких була відхилена наша пропозиція не обґрунтована, безпідставна, та є такою, що містить перевищення своїх повноважень Уповноваженою особою та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», а також містить ознаки втручання у господарську діяльність нашого підприємства, що є порушенням адміністративного та господарського законодавства України.
На підставі викладеного, з метою всебічного неупередженого розгляду та запобігання двоякому тлумаченню виразів, просимо Уповноважену особу пояснити, з яких законних підстав Замовником передбачена форма довідки лише для платників ПДВ? Та як повинні були поводитися у даній ситуації учасники які не є платниками ПДВ?
На яких законних підставах Уповноважена особа застосовує критерії невідповідності щодо вимог закупівлі, які не було зазначено у оголошенні?
Оскільки система PROZORRO є офіційним майданчиком закупівель, то ми маємо намір Вашу офіційну відповідь додати до нашої позовної заяви, тому просимо Вас надати чітку відповідь з посиланнями на нормативні документи чи законодавчу базу на підставі яких відбулося відхилення нашої найбільш економічної пропозиції.
Відповідь просимо надати у строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі»
Додатки:
Позитивні листи відгуки на аналогічні договори.
Пов'язані документи:
Учасник
- відгук ушакова 2020 дог 401.pdf 08.06.2021 17:32
- скорая сергиенко 2021 дог 120.pdf 08.06.2021 17:32
Дата подачі:
08.06.2021 17:32
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
10.06.2021 11:11
Вимога
Залишено без розгляду
Надати дані для визначення ціни пропозиції
Номер:
d0b40c54ab1742d5ba152241bef40aea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-001082-a.b1
Назва:
Надати дані для визначення ціни пропозиції
Вимога:
1)Плануєма кількість працюючих? 2) плануєма кількість відвідувачів?; 3)Чи планується кондиціонування будівлі?; 4)Чи є побажання на матеріали стін прибудови?; 5)Чи є у Замовника авторські права на використання Проекту Капремонта іншим проектувальником?; Коли - ні, надайте будь ласка вимоги до внутрішніх оздоблення і інженерних систем; 6) вимоги до зовнішнього оздоблення будівлі?; 7)Вимоги до зовнішніх інженерних систем? 8)Вимоги до благоустрою та Зовнішнього освітлення?; 9)Скільки років геологічному звіту?; 10)Коли є вже Звіт з тех обстеження, навіщо ще раз його проводити?; 11)Обов'язкові Геодезичні вишукування, чому про них немає згадок?; 12) Обов'язок замовника надати ТУ та містобудівні умови чому він перекладує це на Проектувальника і чи буде це сплачуватись додатково?; 13) Хто буде замовником експертизи і хто визначає експертну організацію? Коли ії буде визначати Замовник - що це за організація?
з повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- відпвіді.docx 19.05.2021 19:10
Дата подачі:
19.05.2021 18:56
Вирішення:
частково задоволено Плануєма кількість працюючих?
Зазначена інформація міститься в Проектній документації на “Капітальний ремонт приміщень громадського будинку Спальний корпус Літ.-“А-2”, інв № 10131014, за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с\рада, урочище “Плитила” 2 з якою можна ознайомитись за контактами вказаними в технічному завданні.
2) плануєма кількість відвідувачів?;
Зазначена інформація міститься в Проектній документації на “Капітальний ремонт приміщень громадського будинку Спальний корпус Літ.-“А-2”, інв № 10131014, за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с\рада, урочище “Плитила” 2 з якою можна ознайомитись за контактами вказаними в технічному завданні.
3) Чи планується кондиціонування будівлі?;
Зазначена інформація міститься в Проектній документації на “Капітальний ремонт приміщень громадського будинку Спальний корпус Літ.-“А-2”, інв № 10131014, за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с\рада, урочище “Плитила” 2 з якою можна ознайомитись за контактами вказаними в технічному завданні.
4) Чи є побажання на матеріали стін прибудови?;
Згідно норм ДБН
5) Чи є у Замовника авторські права на використання Проекту Капремонта іншим проектувальником?; Коли - ні, надайте будь ласка вимоги до внутрішніх оздоблення і інженерних систем;
Зазначена інформація міститься в Проектній документації на “Капітальний ремонт приміщень громадського будинку Спальний корпус Літ.-“А-2”, інв № 10131014, за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с\рада, урочище “Плитила” 2 з якою можна ознайомитись за контактами вказаними в технічному завданні.
6) вимоги до зовнішнього оздоблення будівлі?;
Зазначена інформація міститься в Проектній документації на “Капітальний ремонт приміщень громадського будинку Спальний корпус Літ.-“А-2”, інв № 10131014, за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, Новосілківська с\рада, урочище “Плитила” 2 з якою можна ознайомитись за контактами вказаними в технічному завданні.
7) Вимоги до зовнішніх інженерних систем?
Немає
8)Вимоги до благоустрою та Зовнішнього освітлення?;
Немає
9)Скільки років геологічному звіту?;
Звіт про інженерно-геологічні вишукування – 2018 року
10) Коли є вже Звіт з тех обстеження, навіщо ще раз його проводити?;
п. 15 Технічного завдання передбачено проведення обстеження несучих конструкцій з урахуванням прибудови
11) Обов'язкові Геодезичні вишукування, чому про них немає згадок?;
Надається переможцю викопіювання з топографо-геодезичного плану 1:500
12) Обов'язок замовника надати ТУ та містобудівні умови чому він перекладує це на Проектувальника і чи буде це сплачуватись додатково?;
Відповідно до п. 11 технічного завдання отримання Містобудівних умов та обмежень передбачено «Виконавцем», без додаткової оплати.
13) Хто буде замовником експертизи і хто визначає експертну організацію? Коли ії буде визначати Замовник - що це за організація?
Експертну організацію буде визначено у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.05.2021 19:15