• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Керований абляційний катетер зрошуваний однонаправлений)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання. НК 024:2019 – 46359 Відновлений крізьшкірний катетер для картування серця, разового застосування

Завершена

29 215 772.88 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 078.86 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 10:53 - 12.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Наявність дискримінаційних вимог

Номер: 41a40d14360147f1ac6805f2f5b691ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-003392-c.b2
Назва: Наявність дискримінаційних вимог
Вимога:
В медико-технічних вимогах наявні обмежуючі (дискримінаційні) характеристики, які впливають на можливість участі у закупівлі постачальників товарів від більше, ніж одного виробника Обмежуюча характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса 4 мм Рекомендована характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса не більше 4 мм Просимо розглянути можливість внесення змін до технічних вимог
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Інформуємо, що до даного тендеру будуть внесені зміни в частині вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю

Номер: e71dac3465f4466dba53bf6ec2eb6832
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-003392-c.b1
Назва: Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю
Вимога:
Деякі вимоги Договору про закупівлю порушують принцип Закону України «Про Публічні Закупівлі»(далі – Закон) -недискримінація учасників та рівне ставлення до них Також, оскільки нерезидент має більш обмежене становище, то Замовник порушує частину 2. Ст. 5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Та частину 4. Ст.5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наші Вимоги та пропозиції відповідають законодавству України щодо перевезення товарів та Закону, а також має метою покращити процедуру розмитнення та доставки товарів вчасно із кращим терміном придатності .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Відповідно до частини першої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проєктом Договору передбачено, що він виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, за якою Замовника визначено одержувачем бюджетних коштів. Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника. Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення. Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей. Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної). Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, імпортером лікарських засобів вважається суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність з імпорту лікарських засобів, має ліцензію на імпорт лікарських засобів та є зареєстрованим в Україні. За змістом пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1 проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору, що відповідає принципу добросовісності та не створює дисбаланс договірних прав і обов’язків. Поставка продукції з боку постачальника можлива із залученням логістичних партнерів. Нанесення на зовнішньому пакуванні зазначеної у пункті 6.3.1 інформації дозволить здійснити ідентифікацію вантажу, визначити необхідні вимоги по його транспортуванню, завантаженню-розвантаженню, зберіганню без пошкодження зовнішнього пакування (стрейч плівки, коробу тощо). Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі. Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Подана вимога ґрунтується на абстрактному порушенні, на Вашу думку, прав потенційного учасника закупівлі, що може і не виникнути. А тому такі положення не можуть бути дискримінаційними та такими, що порушують Ваші права, оскільки не обов’язково виникнуть у майбутньому. За практикою, аналогічній судовій, позивач не може обґрунтовувати подачу позову, майбутніми порушеннями, що можуть і не статися. Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено