• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищ у закладах освіти

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 10:32 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Просимо ВАС керуватися Наказом 1064

Номер: d4f4855d03bb4731bffedecbae566ec4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-002803-c.b2
Назва: Просимо ВАС керуватися Наказом 1064
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Тендерної документації Ви не одноразово керуєтеся ПРАВИЛ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, як законодавчим базисом надання послуг з вогнезахисту. В Додатку 1 Ви навіть зазначаєте «Учасник-переможець повинен підтвердити гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття або просочення. Для цього Учасник-переможець повинен надати Замовнику на момент початку надання послуг копію Регламенту від виробника вогнезахисного засобу, який буде використовуватись при виконанні послуги з вогнезахисту (далі - Регламент), в якому повинні бути додані копії протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Ці протоколи повинні обов’язково бути додані відповідно до розділу IV п. 2 п.п. 2 ПРАВИЛ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064.», що вказує на ознайомлення Вами з даними нормами. Але, Вами передбачено в Додатку 1 Вимогу надання учасниками закупівлі «Також надати протоколи на групу вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я, корозійну активність, строк експлуатації покриття, токсичність, температуру самозаймання, групу горючості твердих речовин.», при цьому законодавчого обгрунтування не надали!!! А все тому, шо Наказ 1064, не передбачає таких протоколів. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміолог8ічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції. Визначиний Вами перелік протоколів є виключно в засобу «Пожзабезпечення Л1 « групи -ПП «ЛИТВИНЮК», ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"(виробник) , а також в засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT», тобто ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів. ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи. Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, ЛОБІЮВАТИ ІНТЕРЕСИ ПЕВНИХ ОСІБ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена. Замовником внесено зміни до тендерної документації, про що оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна Вимога, у випадку не реагування звернемося в Антимонопольний комітет

Номер: 6679d409846b44ad9741c11874fcb382
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-002803-c.b1
Назва: Незаконна Вимога, у випадку не реагування звернемося в Антимонопольний комітет
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для уточнення об’ємів робіт Учасник в період подачі пропозиції повинен здійснити огляд об’єктів та надати Акт огляду або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт за підписом та печаткою керівника закладу освіти і фахівця з питань пожежної безпеки та цивільного захисту управління освіти Чернівецької міської ради і Учасника." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. Вимагаємо дотримуватися чинного законодавства й привести Тендерну Документацію у відповідність до ЗУ "Про публічгі закупівлі, не порушувати базові принципи закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена. Замовником внесено зміни до тендерної документації, про що оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено