-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій та USB-кабель.
Багатофункціональний пристрій CANONi-SENSYSMF3010 з 2 (двома) картриджами (5252B034) та USB-кабель
Завершена
177 732.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 777.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 777.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2021 10:21 - 20.05.2021 18:00
Вимога
Відхилено
Вимоги відповіді на запитання
Номер:
de6107347ebf491ca5e1f380df47ac50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002498-c.b5
Назва:
Вимоги відповіді на запитання
Вимога:
Згідно Цінової пропозиції, яка надана учасником торгів ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c, в графі «Відомості про учасника процедури закупівлі» зазначена юридична та фактична адреса учасника: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, буд. 19, офіс 830. Згідно наданих документів учасником, а саме Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. кінцевий строк оренди офісного приміщення діє до 31.05.2021р. Замовник обирає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем торгів 31.05.2021р., не зважаючи на те, що строк наданого документа - Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. сплинув, і інформація про учасника не є достовірною.
Отже Замовник обрав переможцем торгів учасника, про перебування або розташування якого не має жодної інформації на момент укладання договору та виконання умов тендерної пропозиції, а також на момент постачання товару. Цей факт не є вирішальним для Замовника. Також не є вирішальним, що пропозиція Учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" є значно дорожчою у порівнянні з пропозиціями інших учасників, що не є економією бюджетних коштів.
Але в своїх відповідях на вимоги учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», замовник надає учаснику торгів лекції по Цивільному кодексу України про набуття права власності, які не прописані у Законі України «Про публічні закупівлі», та не було посилання на Цивільний кодекс України , зокрема на ст.328 у тендерній документації замовника.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. Згідно оголошення замовника п.12. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага - 100%.
Вимагаємо відповіді на питання:
1. Яким чином може вплинути доказова база щодо права власності на майно (ноутбуки, монітори та інше, які були зазначені в довідці про матеріально-технічну базу) на якість виконання учасником зобов‘язань по тендерній закупівлі, постачання товару, забезпечення гарантійних умов та виконання договору закупівлі в цілому?
2. Яким чином впливає факт надання документів про набування права власності на обладнання, яким користується учасник, у той час, коли переможець торгів надає інформацію, що не є достовірною, та без урахування прописаного критерію оцінки – ціна?
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога відповіді на запитання.pdf 02.06.2021 14:50
Дата подачі:
02.06.2021 14:50
Вирішення:
Шановний учаснику, при формуванні цінової пропозиції Вами були здійснено помилку яка спричинила відхилення цінової пропозиції. Задля дотримання норм ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником відхилено пропозиції учасників процедури закупівлі які не підтвердили документально наявність матеріально-технічної бази про яку зазначено в довідках. Учасники, дотримуйтеся вимог законодавства щодо оскарження процедур закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Відповідь замовнику щодо дискваліфікації учасників
Номер:
e5c3828df9e945db9a23b739830bd569
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002498-c.b4
Назва:
Відповідь замовнику щодо дискваліфікації учасників
Вимога:
Згідно Додатка 2 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати наступні документи:
п. 11. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Повідомляємо, що в якості підтвердження наявності власного обладнання є оборотно - сальдові відомості бухгалтерського обліку по рахунку 103,104,105,106,110, фінансова звітність підприємства (баланс та фінансовий звіт), інформація про чисті активи. Не має договорів на користування власними засобами та обладнанням, договір укладається, в разі коли є більше одного учасника сторін. Отже, якщо Замовник хотів глибоко вивчити обладнання учасників, то повинно було прописати вимогу щодо подачі цих документів в тендерній документації. Такої вимоги не було зазначено в документації.
Посилаючись на вимогу Замовника ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» у складі своєї пропозиції надає Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в якій зазначається тип, марка і кількість обладнання, власне чи орендоване, найменування орендодавця (надавача послуг тощо). На підтвердження обов‘язкової вимоги п. 11 ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» надає в складі своєї пропозиції оригінал договору суборенди частини нежитлової будівлі №1Е4, площею 250 м2, що укладений між ТОВ «Дісі Лінк Плюс» та ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» від 01 серпня 2020 року.
Виходячи з цього, вважаємо, що Замовник не зазначив у документації, які саме документи він хоче отримати від учасників в підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, тим самим дискваліфікація учасників за цією ознакою є не правомірною та дискримінаційною.
Отже тендерна документація була зроблена з помилками, так як дискваліфікація учасників була зроблена на підставі відсутньої інформації щодо документів, які потрібно було подати учасникам в тендерній пропозиції та за які було прийнято рішення про дискваліфікацію учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на вимогу.pdf 01.06.2021 14:49
Дата подачі:
01.06.2021 14:49
Вирішення:
Шановний скаржнику, відповідно до статті 328 Цивільного кодексу України, право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Згідно ст.334 Цивільного кодексу України «Право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом. Переданням майна вважається вручення його набувачеві або перевізникові, організації зв'язку тощо для відправлення, пересилання набувачеві майна, відчуженого без зобов'язання доставки. До передання майна прирівнюється вручення коносамента або іншого товарно-розпорядчого документа на майно». А відтак зазначаємо, що оборотно-сальдова відомість та фінансова звітність не є документами які підтверджують набуття права власності на речі (майно). Цінові пропозиції учасників, які відхилені, не відповідали вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо правомірності визнання переможця
Номер:
ac4c43d5b5b449b48ad408745072b477
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002498-c.b3
Назва:
Вимога щодо правомірності визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА
Звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення згідно Протоколу №96 від 31.05.2021р. стосовно вибору переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c, як таке, що не є правомірним та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатка 2 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати наступні документи: п. 11. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Обраний переможцем в торгах Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", на підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, надав довідку, в якій зазначив, що орендує два автомобілі та приміщення: офісне – 49,1 м2 за адресою м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19, оф. 830 та складське приміщення – 171,6 м2 за адресою м. Київ, провулок Радищева, буд. 4. Згідно Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. кінцевий строк оренди офісного приміщення діє до 31.05.2021р.
Отже, враховуючи все вищезазначене, термін дії Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" сплинув 31.05.2021р., офісне приміщення більше не є складовою матеріально-технічної бази даного учасника та інформація щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази є недостовірною. Згідно Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Виходячи з того, що попередні учасники були дискваліфіковані на підставі не відповідності їх пропозицій вимогам тендерної документації Замовника, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" повинен бути дискваліфікований згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такий, що надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію, що приводить до спотворення результатів торгів.
Також слід зазначити, що одним із принципів державних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто головна мета державних закупівель - економія державного бюджету України. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" за підсумками аукціону складає 166 656,00 грн. з ПДВ, що в середньому є на 20 000,00 грн. більше, ніж пропозиції учасників, які були дискваліфіковані.
Вважаємо, що обрання учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем торгів в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c відбувалось з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо правомірності визнання переможця.pdf 01.06.2021 13:05
Дата подачі:
01.06.2021 13:05
Вирішення:
Шановний скаржнику, учасником переможцем зазначено матеріально-технічну базу та надано діючі на момент подання пропозиції договори оренди, Замовник не має право вимагати пролонгації договорів між учасником та орендодавцем до термінів раніше ніж визначено самим договором. Відтак, підстав для відхилення не має, документи відповідають вимогам замовника визначені в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА Звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення згідно Протоколу №96 від 31.05.2021р. стосовно вибору переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c, як таке, що не є правомірним та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Додатка 2 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати наступні документи: п. 11. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг. Обраний переможцем в торгах Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", на підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, надав довідку, в якій зазначив, що орендує два автомобілі та приміщення: офісне – 49,1 м2 за адресою м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19, оф. 830 та складське приміщення – 171,6 м2 за адресою м. Київ, провулок Радищева, буд. 4. Згідно Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. кінцевий строк оренди офісного приміщення діє до 31.05.2021р. Отже, враховуючи все вищезазначене, термін дії Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" сплинув 31.05.2021р., офісне приміщення більше не є складовою матеріально-технічної бази даного учасника та інформація щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази є недостовірною. Згідно Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Відхилення тендерних пропозицій: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Виходячи з того, що попередні учасники були дискваліфіковані на підставі не відповідності їх пропозицій вимогам тендерної документації Замовника, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" повинен бути дискваліфікований згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такий, що надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію, що приводить до спотворення результатів торгів. Також слід зазначити, що одним із принципів державних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто головна мета державних закупівель - економія державного бюджету України. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" за підсумками аукціону складає 166 656,00 грн. з ПДВ, що в середньому є на 20 000,00 грн. більше, ніж пропозиції учасників, які були дискваліфіковані. Вважаємо, що обрання учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем торгів в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c відбувалось з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
d071eaa7442e4ce1ae435a7bd7a1ae89
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002498-c.b2
Назва:
ВИМОГА
Звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення згідно Протоколу №96 від 31.05.2021р. стосовно вибору переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c, як таке, що не є правомірним та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатка 2 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати наступні документи: п. 11. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Обраний переможцем в торгах Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", на підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, надав довідку, в якій зазначив, що орендує два автомобілі та приміщення: офісне – 49,1 м2 за адресою м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19, оф. 830 та складське приміщення – 171,6 м2 за адресою м. Київ, провулок Радищева, буд. 4. Згідно Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. кінцевий строк оренди офісного приміщення діє до 31.05.2021р.
Отже, враховуючи все вищезазначене, термін дії Додаткової угоди від 28.12.2020р. до договору №7 оренди нежилого приміщення від 01.07.2018р. Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" сплинув 31.05.2021р., офісне приміщення більше не є складовою матеріально-технічної бази даного учасника та інформація щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази є недостовірною. Згідно Статті 31. Закону України «Про публічні закупівлі» Відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Виходячи з того, що попередні учасники були дискваліфіковані на підставі не відповідності їх пропозицій вимогам тендерної документації Замовника, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" повинен бути дискваліфікований згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такий, що надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію, що приводить до спотворення результатів торгів.
Також слід зазначити, що одним із принципів державних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, тобто головна мета державних закупівель - економія державного бюджету України. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" за підсумками аукціону складає 166 656,00 грн. з ПДВ, що в середньому є на 20 000,00 грн. більше, ніж пропозиції учасників, які були дискваліфіковані.
Вважаємо, що обрання учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем торгів в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c відбувалось з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Cкасувати рішення згідно Протоколу №96 від 31.05.2021р. стосовно вибору переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо правомірності визнання переможця.pdf 01.06.2021 13:01
Дата подачі:
01.06.2021 13:01
Опис причини скасування:
Не вірна назва
Дата скасування:
01.06.2021 13:04
Вимога
Відхилено
Скасувати неправомірне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ»
Номер:
a3fb072f179c428f9f6314094d0d390c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-14-002498-c.b1
Назва:
Скасувати неправомірне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ»
Вимога:
ВИМОГА
Звертаємось до Вас з вимогою скасувати неправомірне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» в спрощеній допороговій закупівлі за предметом: CPV (ДК 021:2015) - 30230000 – 0 - Комп’ютерне обладнання, що проводилась Макарівською селищною радою, оголошення № UA-2021-05-14-002498-c.
Згідно Додатка 2 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі в складі пропозиції повинні надати наступні документи:
п. 11. Довідка в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні до виконання завдання, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
На підтвердження даної вимоги ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» у складі своєї пропозиції надає Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в якій зазначається тип, марка і кількість обладнання, власне чи орендоване, найменування орендодавця (надавача послуг тощо). На підтвердження обов‘язкової вимоги п. 11 ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» надає в складі своєї пропозиції оригінал договору суборенди частини нежитлової будівлі №1Е4, площею 250 м2, що укладений між ТОВ «Дісі Лінк Плюс» та ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» від 01 серпня 2020 року.
Замовник торгів у Протоколі №93 від 31 травня 2021 року відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, нібито, учасник торгів не надав підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залучені до виконання завдання, посилаючись на п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємось з вимогою щодо обґрунтованого пояснення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ».
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» повністю відповідає кваліфікаційним та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та за своєю вартістю є економічно вигідною.
Рішення Замовника стосовно дискваліфікації пропозиції Учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ «ДІМ ПАРТНЕР АЙ ТІ» вважаємо дискримінацією учасника та неправомірним згідно Закону України Про публічні закупівлі згідно:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відхилення учасника.pdf 01.06.2021 11:58
Дата подачі:
01.06.2021 11:58
Вирішення:
Шановний скаржнику, в складі тендерної пропозиції Вами подано довідку про матеріально-технічну базу яку буде використано для виконання завдання №310/05/2021 від 25.05.202 року, в якій зазначено 22 найменування власного обладнання та орендоване офісне приміщення, в складі пропозиції подано лише документи що підтверджують наявність орендованого приміщення, а відтак відсутні документи що підтверджують наявність власного обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено