• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 7800,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.

Завершена

261 380.30 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 306.90 UAH
Період оскарження: 14.05.2021 09:41 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про внесення змін до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі

Номер: 118a507ba6f048ae8acd8803f03e8758
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-14-001440-c.b1
Назва: Про внесення змін до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Просимо розглянути питання та внести відповідні зміни до Технічної специфікації в частині вимоги щодо надання завіреної копії Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єктів матеріально-технічної бази щодо їх відповідності санітарним вимогам, який виданий відповідним державним органом (згідно форми 315/0, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я України № 160 від 11.07.2000). Зазначаємо, що для участі у процедурах закупівлі нами було направлено звернення до територіального управління відповідного державного органу щодо отримання висновку щодо відповідності складських приміщень вимогам санітарного законодавства для постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у вигляді акту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 №160 за формою 315/0. У відповідь на зазначений запит Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області надано лист від 21.12.2020, яким повідомлено про неможливість надання Акта санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою 315/0, мотивуючи наступним: «Відповідно до Положення що затверджено наказом Держпродспоживслужби від 24.02.2020 №151, Головне управління, забезпечує реалізацію державною політики у різних сферах, в т.ч. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства і окремо у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів. Також, згідно із змінами внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», з 20.09.2015 дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації виключено. А отже застосування форми №315/0 «Акта санітарного-епідеміологічного обстеження об’єкта» під час заходу державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників їх якості – неможливе. На даний час, відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами регулює Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». На виконання вимог цього закону затверджено: - форму акта, складеного за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.08.2019 за №980/33951); - форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.08.2019 за №963/33934); які використовуються під час заходів державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників якості.» (копія відповіді Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області додається). Отже, враховуючи позицію Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області (державного органу, уповноваженого реалізовувати державну політику у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства і окремо у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів) щодо відсутності правових підстав для надання та неможливості видачі Акта санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта за формою 315/0, вимога Замовника, викладена у підпункті г) пункту 7.1. «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі» про надання відповідного Акта, не ґрунтується на нормах чинного законодавства, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та є дискримінаційної в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене, просимо виключити вимогу надання завіреної копії Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єктів матеріально-технічної бази щодо їх відповідності санітарним вимогам, який виданий відповідним державним органом (згідно форми 315/0, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я України № 160 від 11.07.2000).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 160 від 11.07.2000р. на сьогодні є діючим. В зв’язку з чим, вимога щодо надання завіреної копії(ій) Акту(ів) санітарно-епідеміологічного обстеження об’єктів матеріально-технічної бази, які Учасник планує залучати для виконання договору, не суперечить чинному законодавству України. Відповідно до останнього абзацу частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне вимагати від Учасників і яка не суперечить чинному законодавству. Враховуючи вищевикладене, технічна специфікація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.05.2021 16:51