-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
філе хек, філе сайди, скумбрія
Завершена
1 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2021 17:33 - 29.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо рішення замовника
Номер:
6d85f85dffcd49e0b7b44de31c43b5c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-004461-a.b1
Назва:
щодо рішення замовника
Вимога:
1. Відповідно до Додатку №4 тендерної документації встановлено Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема: Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвищ, ім`я, по батькові, посади таких працівників, досвіду роботи на посаді, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). У цій довідці учасником обов’язково мають бути зазначені працівники, які будуть залучатися до постачання товару, що є предметом закупівлі, та керівний склад учасника – юридичної особи. Також, Учасник повинен надати документальне підтвердження про проходження особи та/або осіб, які зазначені у довідці, обов’язкових профілактичних медичних оглядів у відповідності до МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», та гігієнічного навчання згідно з вимогами ст.21 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У складі пропозиції учасника надана довідка б/н від 27.05.2021 в якій зазначені наступні працівники: Кирлик Юрій Юрійович, Панов Юрій Олександрович, Марченко Віта Олександрівна, Прокофієва Альона Анатоліївна. Всупереч вимогам Додатку №4, а саме: "Учасник повинен надати документальне підтвердження про проходження особи та/або осіб, які зазначені у довідці, обов’язкових профілактичних медичних оглядів у відповідності до МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», та гігієнічного навчання згідно з вимогами ст.21 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»" у складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження про проходження осіб обов’язкових профілактичних медичних оглядів на наступних працівників: Марченко В. О. та на бухгалтера Прокофієву А. А. Хоча учасником надане пояснення щодо відсутності цих документів, разом з тим у складі пропозиції відсутні документи, що вимагались Додатком №4, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:
- сертифікат, що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та/або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів» та звіт за результатами останнього аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів);
- сертифікат, що посвідчує, що система екологічного управління відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), IDT), а також звіт за результатами останнього аудиту.
2.1 У складі пропозиції учасника надано сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), однак всупереч вимогам Додатку №2 до тендерної документації у складі пропозиції відутній звіт за результатами останнього аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів. Хоча учасником надано Пояснення щодо ненадання зазначеного звіту, однак це відміняє той факт, що документ який вимагається тендерною документацією відсутній у складі пропозиції. Якщо учасник вважає, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежеють можливість потенційного учасника прийняти участь у закупівлі він має право на підставі статті 24 Закону має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. або оскаржити зазначені умови на підставі статті 18 Закону. Однак Учасник своїм даним правом не скористався.
2.2 У складі пропозиції учасника надано сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, що не відповідає вимогам додатку №2, оскільки Замовником вимагався ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), а також відсутній за результатами останнього аудиту. Повторюємось: якщо учасник вважає, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежеють можливість потенційного учасника прийняти участь у закупівлі він має право на підставі статті 24 Закону має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. або оскаржити зазначені умови на підставі статті 18 Закону. Однак Учасник своїм даним правом не скористався.
Враховуючи вищенаведене, ФОП Марченко Віта Олександрівна не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що в свою чергу означає, що пропозиція ФОП Марченко В. О. підлягає відхилення.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 09.06.2021 11:08
Дата подачі:
09.06.2021 11:08
Вирішення:
Щодо першого аспекту, відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001р. №559, обов’язкове проходження профілактичного медичного огляду для працівників Підприємства продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків передбачене для адміністрації даного підприємства, окрім осіб що не мають контакту з продукцією, яка зберігається та реалізується. А в тендерній пропозиції ФОП Марченко В.О. було надано Довідку якою засвідчують відсутність безпосереднього контакту з продуктами харчування. А тому вимагати від Учасника дані довідки про проходження періодичного медичного огляду Замовник вважає протиправним.
Щодо другого аспекту, то варто звернути увагу, що ФОП Марченко надала лист-пояснення в якому було зазначено, що звіт про проведення останнього аудиту не було надано у зв’язку з ненастанням термінів їх проведення. Оскільки сертифікат ISO 22000:2019 було отримано 26 листопада 2020, а сертифікат ISO 14001:2015 було отримано 08 лютого 2021 року.
Статус вимоги:
Відхилено