-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (послуги з встановлення та запуску систем відеоспостереження)
Завершена
3 076 264.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 381.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 381.32 UAH
Період оскарження:
12.05.2017 10:49 - 25.05.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження неправомірного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції заявника
Номер:
f2c68905ba17429a9aaab1d4a42e1a46
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-12-000544-b.b3
Назва:
Оскарження неправомірного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції заявника
Скарга:
Дніпропетровське облспец РБП ПР направляє скаргу до Органу оскарження з пакетом документів та підтвердженням про здійснення платежу
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи до АМКУ.zip 15.06.2017 10:23
- Рішення від 19.06.2017 № 3961.pdf 19.06.2017 20:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2017 № 4454.pdf 07.07.2017 22:10
- Рішення від 06.07.2017 № 4454.pdf 11.07.2017 19:40
- Пояснення по скарзі.PDF 30.06.2017 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.06.2017 10:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.07.2017 19:41
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів проведеної кваліфікації та вибору переможця
Номер:
c49a7d508e0046859586337d1d72da7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-12-000544-b.b2
Назва:
Оскарження результатів проведеної кваліфікації та вибору переможця
Вимога:
Зважаючи на лімітовану кількість текстових знаків у цьому полі, викладаємо своє оскарження у прикріпленому файлі у форматі .doc.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.doc 14.06.2017 13:51
- Додаткова інформація на запит Енерго.doc 16.06.2017 15:17
Дата подачі:
14.06.2017 13:51
Вирішення:
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» на ваш запит надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації. Протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 09.06.2017 року № 17-000544-b/4 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "Енергосервiс ПМК". Додаткова інформація надається згідно переліку, зазначеного протоколі № 17-000544-b/4 від 09.06.2017 року. Додаткова інформація надається згідно переліку, зазначеного у вашому запиті у прикріпленному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу №17-000544-b/1
Номер:
c7932b68696445369419750ab9087781
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-12-000544-b.c1
Назва:
Оскарження протоколу №17-000544-b/1
Вимога:
Оскарження пунктів Протоколу №17-000544-b/1
1. Так, безумовно, Директор Дніпропетровського облспец РБП ПР прийнятий за контрактом, але ще й діє на підставі Статуту. Його функції прописані у п.3.6 Статуту Дніпропетровського облспец РБП ПР (а саме: Директор підприємства: - вирішує всі питання діяльності Підприємства, за винятком тих, що віднесені цим Статутом до компетенції трудового колективу; - представляє інтереси Підприємства без доручення у всіх організаціях, підприємствах, установах, видає доручення іншим працівникам; - укладає від імені Підприємства господарчі договори; - приймає на роботу і звільняє працівників Підприємства; - затверджує штатний розпис і функціональні обов’язки працівників Підприємства; - відкриває в банках розрахункові та інші рахунки;- приймає рішення і видає накази з питань оперативної діяльності Підприємства; - виконує інші повноваження, які впливають із цілей та завдань Підприємства і не суперечать законодавству України, Статуту ДПТ України та цьому Статуту.). Тендерною документацією не вимагалося надання Статуту підприємства, але ми його додали на підтвердження того, що Директор має право підписувати господарські договори .У тендерній документації Замовника п. 1 р. 3 чітко було указано конкретні документи на вибір Учасника, які повинен надати для підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В жодному з пунктів ТД не вказано було, що необхідно було надати контракт Директора.
Тому, не надання контракту, не суперечить Вашій тендерній документації.
Вважаємо, що цей пункт не є причиною нашої дискваліфікації.
2. Згідно з законом України «Про стандартизацію» (зі змінами, внесеними згідно із Законом N 3164-IV (3164-15) від 01.02.2005 року) та наказу №28 від 01.02.2005 року Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746) з внесенням змін і доповнень, підлягають обов'язковій сертифікації в Системі сертифікації УкрСЕПРО, згідно з пунктом 6.3. Пристрої керування, санкціонованого доступу, сигнально-пускові: охоронні; охоронно-пожежні; контролювання доступу; охоронних теле(відео)систем. Саме на цю продукцію були надані сертифікати на українській мові (камери та реєстратори) для підтвердження якісних вимог Додатку 9 ТД. Жодного сертифікату не надано іноземною мовою.
Решта продукції та матеріалів не входить до переліку обов’язкового сертифікування згідно закону України «Про стандартизацію» (зі змінами, внесеними згідно із Законом N 3164-IV (3164-15) від 01.02.2005 року) та наказу №28 від 01.02.2005 року Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746) з внесенням змін і доповнень, таким чином зазначена продукція не є об'єктом обов'язкової сертифікації в системі сертифікації УкрСЕПРО і надання сертифіката відповідності на дану продукцію не потрібно, але для підтвердження якості продукції нами були надані сертифікати та листи на інших мовах (російській та англійській) відповідно до міжнародної сертифікації ISO 9001:2008 – це факт підтвердження продукції на міжнародному рівні, яка не потребує сертифікації у нас в Україні. Ці сертифікати складалися не нами. Ми не маємо права їх перекладати. І ще раз наголошуємо, ми додали всі сертифікати на українській мові для продукції, яка підлягає обов’язковому сертифікуванню. Та згідно ТД Замовником вони не вимагалися. А офіційні листи за підписом директора УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» на офіційному бланку Мінекономрозвитку України (російською мовою) – є інформаційними листами про необов’язкову сертифікацію продукції, які датовані 2015 р. складається виключно російською мовою.
3. Нашим підприємством були надані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Файл має назву «Відомості з ЄДРПОУ» формат pdf, де зазначена дата надання відомостей 25.05.2017 р., а оголошення опубліковано на порталі 12.05.2017 р.
Тому вважаємо, що члени тендерного комітету не додивилися цю довідку у нашій пропозиції. І це не є підставою для дискваліфікування.
4. У розділі 3 п.6 п.п. а) зазначено, що довідка, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики послуг, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування повинна бути у довільній формі.
А у договорі прописан, не термін гарантійного обслуговування, а термін гарантії нормальної роботи об’єкта і інженерних систем, що входять в нього, оснащення, матеріалів і робіт встановлюється на строк 36 місяців з моменту підписання сторонами акту про прийом закінченого будівництва об’єкта, за винятком випадків умисного пошкодження його третьою стороною.
Ми погодили підписом та печаткою проект договору (додаток 8 ТД), а значить, що повністю згодні з п.п.10.5. п.10 Проекту договору (Додаток 8 ТД). Таким чином нами підтверджені і п.п. а) п.6 р.3 ТД-довідка у довільній формі та п.п.10.5 п. 10 Проекту договору (Додаток 8 ТД).
5. Проект договору про закупівлю, що наведено у Додатку 8 ТД з власної ініціативи був завірений належним чином посадовою особою, яка завірила документ, згідно примітки п.п. д) ТД. У ТД документації в жодному пункті не було зазначено, що проект договору повинен заповнюватися реквізитами учасника. Договір укладається в письмовій формі із заповненням реквізитів за результатами торгів. У р.6 п.3 ТД Було зазначено «Проект Договору про закупівлю наведений у Додатку 8 до цієї документації» і навіть не указано, що його необхідно додати на майданчик! Натомість у р.6 п. 4 ТД зазначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору, який ми надали.
6. Юридичний статус підприємства зазначений у відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У довідці довільної форми «Інформація про підприємство» зазначено організаційно-правова форма (для юридичних осіб), яка передбачає, що ми є юридичною особою. У р.3 п.1 зазначено, що рішення про віднесення допущенної учасником помилки до формальної (несуттєвою) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. У р.5, п.1 зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію -100%), з включенням/не включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Вважаємо цей пункт несуттєвою помилкою, і це не привід дискваліфіковувати, адже нашим підприємством було надано пропозицію з найкращою ціною та з повним пакетом документів, який відповідає умовам ТД Замовника. Наше підприємство працює на ринку протипожежних послуг понад 59 років та має великий досвід виконання робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаткова інформація на запит 07.06.doc 09.06.2017 15:09
Дата подачі:
07.06.2017 12:04
Вирішення:
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» на ваш запит надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації. Протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 06.06.2017 року № 17-000544-b/1 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України. Додаткова інформація надається згідно переліку, зазначеного у вашому запиті у прикріпленному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено