• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі їдальні Чернівецької загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 по вул. Мічуріна, 39 в смт. Чернівці Могилів-Подільського району Вінницької області

Торги відмінено

1 352 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 764.94 UAH
Період оскарження: 13.05.2021 16:09 - 19.05.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визнання переможця

Номер: f1e53ebc07cf4d8db18d252ab3b92ce7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-003303-c.b5
Назва: Оскарження визнання переможця
Вимога:
Оскарження визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога №11/06/2021/1 від 11.06.2021 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ "Метр-М" , згідно частини 13 ст.14 Закону ,задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.06.2021 16:55
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконного рішення про визнання переможця ТОВ "Метр-М"

Номер: 7620769ba27f490d8dc1551bb957619f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-003303-c.b4
Назва: Вимога щодо незаконного рішення про визнання переможця ТОВ "Метр-М"
Вимога:
Пропозиція ТОВ "Метр-М" не відповідає вимогам Оголошення та наявні корупційні ознаки між Замовником та ТОВ "Метр-М".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога №10/06/2021/1 від 10.06.2021 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ "Метр-М" задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.06.2021 16:55
Вимога
Відкликано скаржником

незаконні дії Замовника

Номер: 9aeaddc2fec042d2aa5a7135bf66e097
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-003303-c.c3
Назва: незаконні дії Замовника
Вимога:
Проаналізувавши документи пропозиції ТОВ «Метр-М», якого рішенням Уповноваженої особи Замовника визначено переможцем, повідомляємо, що дане рішення прийняте необ’єктивно, в порушення ст.5, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція ТОВ «Метр-М» не відповідає вимогам Оголошення з наступних причин. 1) Відповідно до вимог встановлених п. 4.7 Оголошення, «учасник в складі пропозиції подає довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням складського та офісного приміщення) для виконання умов договору (власне або орендоване) (у разі наявності орендованого майна, надати копію відповідного договору оренди)». ТОВ «Метр-М» у складі пропозиції завантажило договір оренди нежитлового приміщення від 15 березня 2016 року, про передачу в користування приміщення площею 325 м.кв. за адресою: смт. Тростянець, вул. Б. Хмельницького, 1-Б, яке начебто належало на дату оренди Мовчану О.А. Відповідно до відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно (інформація додається) право власності на комплекс будівель і споруд за цією адресою зареєстровано за Мовчаном О.А. лише 14.11.2018 року, тобто на 2,5 років пізніше дати, зазначеної в наданій учасником сканкопії договору оренди. У зв’язку з тим, поданий учасником ТОВ «Метр-М» договір містить завідомо недостовірну інформацію. пропозиція не може відповідати вимогам п.4.7 оголошення та підлягає відхиленню! 2) ТОВ «Метр-М» в складі пропозиції завантажило сканкопію довідки №385 про те, що «ТОВ «Метр-М» гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку – 5 років. При цьому, гарантійний строк не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір підряду за результатами спрощеної закупівлі…». Відповідно до вимог ст. 884 цивільного кодексу України та п.103 постанови КМУ №668 від 01.08.2005 року гарантійний термін за договором підряду має становити НЕ МЕНШЕ 10 РОКІВ. Тобто, ПОДАНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА. 3) Додатком 4 Оголошення Розділ «Інша інформація» визначено, що Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації, а пропозиція учасника має бути дійсною протягом не менше 90 РОБОЧИХ днів. Цінова пропозиції ТОВ «Метр-М» (документ №365) не відповідає вимогам Оголошення. В примітці форми цінової пропозиції ТОВ «Метр-М» зазначено: «Ми погоджуємось дотримуватися умов цієї пропозиції ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ з дня розкриття пропозицій…». Строк у 90 РОБОЧИХ днів значно більший, ніж строк у просто 90 днів, оскільки до 90 днів мають бути додані, як мінімум 12 вихідних днів та кілька святкових неробочих днів. Тобто, ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «МЕТР-М» в частині строку більш ніж на 10 % менше ніж визначена Замовником, у зв’язку з чим НЕ ВІДПОВІДАЄ ОГОЛОШЕННЮ В ЧАСТИНІ СТРОКУ ДІЇ ПРОПОЗИЦІЇ, та підлягає відхиленню. Відповідно по п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі». Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визначення ТОВ «Метр-М» переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога №09/05 від 09.06.2021 р.щодо скасування рішення про визначення переможця ТОВ "Метр-М" задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.06.2021 16:55
Вимога
Вирішена

Вимога щодо неправомірності дискваліфікації учасника закупівлі

Номер: 84b9817803c949e89de0c77ea3dace7f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-003303-c.b2
Назва: Вимога щодо неправомірності дискваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
Щодо 1. Скасування рішення про визнання ТОВ "Метр-М" код ЄДРПОУ 37663360, переможцем. 2. Скасування рішення про дискваліфікацію ПП “Будівельник-А” код ЄДРПОУ 31415124. 3. Повторного проведення оцінку пропозиції наданої ПП “Будівельник-А” код ЄДРПОУ 31415124, з подальшим адекватним та об’єктивним рішенням яке буде відповідати Закону України Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою Чернівецької селищної ради розглянуто вимогу ПП «Будівельник-А» від 09.06.2021р. №66/99 про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Метр-М», скасування рішення про дискваліфікацію ПП «Будівельник-А», повторної оцінки пропозиції наданої ПП «Будівельник-А» з подальшим адекватним та об’єктивним рішенням, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє наступне. У своїй діяльності, в тому числі при визначенні переможця конкурсних торгів Уповноважена особа керується Законами України, в тому числі «Про публічні закупівлі». Принципи здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є основоположними в діяльності уповноваженої особи. Пунктом 4.11 Оголошення про проведення закупівлі вимагалось надати «Оригінал або завірена копія листа-відгуку про якість виконаних робіт Учасником від Замовників (з обов’язковим зазначенням дати).». В наданому листі відгуку констатувався факт виконання робіт, позитивне враження про інженерно-технічних та інших працівників, виконання робіт з дотриманням усіх нормативних документів щодо організації та виконання будівельно-монтажних робіт та вимог охорони праці. При цьому, в листі інформація про якісне виконання робіт не значиться. Всі натяки та контекст відгуку доцільно було б викласти в листі відгуку. Одночасно, вказаний недолік не впливає предмет закупівлі і зазначався як недоліки при оформленні тендерної пропозиції. Щодо ненадання в складі оголошення підсумкової відомості ресурсів, локальних кошторисів, моделі з нульовими цінами повідомляємо наступне. Пунктом 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Також, п.6.2.2 вказаного ДСТУ передбачено для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. В складі оголошення про проведення закупівлі, нами було надано у вигляді дефектного акту відомість обсягів робіт. При необхідності ознайомлення будь кого з учасників закупівлі із проектною документацією чи обстеженням об’єкта будівництва в натурі, нами було б вжито всіх необхідних заходів для сприяння цьому. Крім того, п. 6.2.2.1 ДСТУ Б Д .1.1-1:2013 під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які запобігали б виникненню ризикових ситуацій або компенсували б його втрати на такий випадок; а п. 6.2.10.2 зазначеного ДСТУ зазначено, що при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан грунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Одночасно, ПП «Будівельник-А» не скористався наданим правом на ознайомлення із проектною документацією допустив ряд розбіжностей, що було викладено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від 07.06.2021 р. Пунктом 15 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві визначено, що у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Одночасно, ПП «Будівельник-А» до складу тендерної пропозиції включено склад робіт, які не відповідають визначеним проектно-кошторисною документацією. А підписання договору, який би не відповідав умовам поданої тендерної пропозиції прямо свідчило б про порушення статті 164-14 КУпАП. Окрім того, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Державної аудиторської служби України, Генеральної прокуратури України перевіряються дотримання вимог ДСТУ, проектних рішень, Закону України «Про публічні закупівлі», а тому при наявності розбіжностей з проектно-кошторисною документацією (яка має позитивний експертний висновок) ми не можемо не відхилити пропозицію ПП «Будівельник-А». Дякуємо за звернення. Надіємося на майбутню співпрацю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога щодо незаконного рішення про визнання переможця ТОВ «БК МІСТО»

Номер: 1b0a99713fde488bbb02deb6a66a1c88
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-003303-c.b1
Назва: Вимога щодо незаконного рішення про визнання переможця ТОВ «БК МІСТО»
Вимога:
Пропозиція ТОВ «БК МІСТО» не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам закупівлі згідно Додатку № 2 Оголошення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Після детального перегляду Локальних кошторисів на будівельні роботи , ми задовільняємо вашу вимогу та відміняємо наше рішення згідно протоколу № 33 від 31.05.2021 року щодо визнання переможцем ТОВ «БК Місто» ( код за ЄДРПОУ 42553216).
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так