• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території та громадського порядку комунального некомерційного підприємства "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради"

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана на умовах грошового забезпечення (покриття) шляхом списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами, які надаються у складі тендерної пропозиції: довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.7 тендерної документаці; документом, що підтверджує забезпечення гарантії – випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При посиланні на тендерну документацію про проведення тендера, має бути указано предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі. При поданні тендерної пропозиції учасником забезпечення тендерної пропозиції надаються у електронному вигляді з накладенням електронного підпису Гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16800,00 грн (шістнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» код ЄДРПОУ 02004841, 20708, Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46, р/р UA853052990000026003031602336, в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 (адреса відділення: 20700, Черкаська область, м. Сміла, бульвар О. Бобринського, 9). Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозицій, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок замовника.

Торги відмінено

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2021 15:54 - 25.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії та рішення Замовника

Номер: 3fd8344bdbb340b3ae6be19128fa052f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-010168-b.b4
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території та громадського порядку комунального некомерційного підприємства “Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради”). Товариство з обмеженою відповідальністю «Агентство Безпеки «Легіон-Київ» (далі – Скаржник) бере участь в зазначеній закупівлі. Відповідно до «Протоколу № UA-2020-04-13-001678-a/4 відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” на закупівлю за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території та громадського порядку Комунального некомерційного підприємства “Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради”) (№ закупівлі UA-2020-04-13-001678-a)» від 01.06.2021 (далі - Протокол) тендерним комітетом Замовника ухвалено рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Наведена в Протоколі аргументація щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” є такою, що не відповідає дійсності та ґрунтується на помилкових висновках. По-перше, в Протоколі зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції встановлено: «всупереч вимогам тендерної документації, а саме пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації копія паспорта директора Ткаченка Андрія Олеговича, що підписав тендерну пропозицію подана не в повному обсязі — відсутня титульна сторінка.». Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки в складі тендерної пропозиції міститься копія всіх сторінок паспорту директора Ткаченка Андрія Олеговича (файл 16. Паспорт керівника.PDF) включно з титульною сторінкою (аркуш 10 у файлі). По-друге, в Протоколі зазначено: «всупереч вимогам тендерної документації, а саме пункту 5.6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій в поданих довідках (їх змісті), які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6,12,13 частини першої та частини другої статті 17 Закону відсутнє посилання на відповідний пункт статті 17 Закону». Пунктом 5.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено: «5.6. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з посиланням на відповідний пункт статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.». В складі тендерної пропозиції надано довідки в довільній формі (Файли 7.2 Довідка п. 6 ч. 1 статті 17.PDF, 7.3 Довідка п. 12 ч. 1 статті 17.PDF, 7.4 Довідка п. 13 ч. 1 статті 17.PDF, 7.5 Довідка частина 2 статті 17.PDF), в яких зокрема зазначено, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» гарантує, що у нього відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також наведено детальну інформацію щодо дотримання відповідної законодавчої норми, передбаченої статтею 17 Закону. Крім того, аналогічна інформація зазначена також в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції шляхом заповнення відповідних електронних полів. Слід також зазначити, що наведене Замовником в тендерній документації словосполучення «… посиланням на відповідний пункт статті 17 Закону» не є коректним, оскільки стаття 17 Закону поділяється на частини, а не на пункти. Зокрема частина 2 статті 17 Закону на пункти не поділяється, тому навіть при бажанні буквально виконати вимогу Замовника вказати відповідний пункт статті 17 Закону в довідці щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі неможливо. Отже, Замовником в наданих ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” довідках та електронній системі закупівель отримано вичерпну інформацію щодо відсутності підстав, встановлених статтею 17 Закону. Зазначене також підтверджується тим, що відхилення тендерної пропозиції Замовником не обґрунтовується нормою абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону). По-третє в Протоколі міститься інформація про наявність невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, яка також не відповідає дійсності. 1. Так в Протоколі зазначено, що «(в довідці про наявність матеріально-технічної бази не зазначено право власності щодо матеріально-технічної бази та право власності щодо транспортних засобів (не менше двох одиниць)». В складі тендерної пропозиції міститься відповідна довідка (файл 4. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.PDF), в якій зокрема зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» підтверджує наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі транспортних засобів (9 одиниць). ….. Також ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» має достатню для якісного надання послуг охорони кількість власних спеціальних засобів, форменого одягу та засобів зв’язку…». Отже, в довідці чітко зазначено інформацію про право власності на матеріально-технічну базу та транспортні засоби. 2. В Протоколі зазначено, що «…не надано банківського документу, який підтверджує оплату за аналогічними договорами укладеними із суб'єктами, які за своїм статусом не є замовниками в розумінні п.11 ч.1 ст.1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або не є замовниками в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.)». Надані в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договори укладено з Національним юридичним університетом імені Ярослава Мудрого, Філією Управління будівельно-монтажних робіт "Укргазспецбудмонтаж" Акціонерного товариства "Укргазвидобування", Філією «Пасажирська компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», які за своїм статусом є замовниками в розумінні п.11 ч.1 ст.1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або замовниками в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.). Зазначені договори укладено в результаті відповідних тендерних процедур закупівлі, інформація наявна в електронній системі закупівель «Prozorro» (UA-2018-11-08-002233-c, UA-2018-11-08-001818-c, UA-2018-04-05-002051-a, UA-2019-07-11-002146-b та UA-2019-07-11-001967-b). Тендерною документацією (п. 5.2.4 Розділу ІІІ) передбачено наступне: «З метою недопущення укладання фіктивних договорів та підробки (фальшування) учасниками інформації стосовно досвіду виконання аналогічних договорів із суб’єктами, які за своїм статусом не є замовниками в розумінні п.11 ч.1 ст.1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або не є замовниками в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.) учасник надає банківський документ (не менше одного) оформлений належним чином, який підтверджує здійснення оплати за кожним аналогічним договором.». Отже, оскільки для підтвердження досвіду надано договори з суб’єктами господарювання, які є замовниками в розумінні статті 1 Закону, відсутні будь-які підстави стверджувати про наявність невідповідностей в інформації та документах, наданих в складі тендерної пропозиції Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель зокрема є: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ”, яке ґрунтується на недостовірній інформації, безпідставно позбавляє можливості брати участь в тендері та призводить до порушення його прав та інтересів, в тому числі фінансових втрат. Згідно статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування рішення про відхилення його тендерної пропозиції (Протокол № UA-2020-04-13-001678-a/4 від 01.06.2021). На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” (Протокол № UA-2020-04-13-001678-a/4 від 01.06.2021).
Дата розгляду скарги: 24.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2021 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2021 16:37
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2021 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ “ЛЕГІОН-КИЇВ” винесено на голосування згідно протоколу №12072021 від 12.07.2021 року.
Автор: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Андрій Ткаченко +380509989598 tender@legionkiev.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 915dff29a1ac46f4ac0c6635dc6546da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-010168-b.b3
Назва: Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Опис вимоги викладенний в прикріпленному документі - Вимога №234 від 04.06.2021
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Всупереч вимогам тендерної документації, а саме абзацу 4 пункту 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) технічна специфікація учасника (файл з назвою “Технічна специфікація” та файл з назвою “Довідка про відповідність Технічної специфікації”, подані у складі документів тендерної пропозиції не містить інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, оскільки згідно із вищевказаним пунктом замовником вимагалося подання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, яка повинна містити відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, які визначені в п. 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерних пропозицій. Наявність вказаних файлів у Вашій вимозі не підтверджують відповідність учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, які визначені в п. 6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення до замовника

Номер: d82f94fc5aaa4662ae87794a4d8d704f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-010168-b.c2
Назва: Звернення до замовника
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовнику. З кожним днем абсурд, який Замовники пишуть все більше і більше. У нас виникло запитання як Статут який завантажується не в одну закупівлю для всіх є читабельним, а саме для Вас він є не читабельним. Також цікавить де замовник знайшов в Законах України, визначення титульної сторінки Паспорту? Це на Вашу думку обкладинка? Також дуже смішним є той факт що всі завантажили однаково довідку про згоду з технічною документацією і у Всіх вона схожа, і всім 9 учасникам мабуть цікаво, як всеж має виглядати довідка яку Ви вимагаєте, а саме по абзацу 4 пункту 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій . Також хочемо звернути увагу самого замовника на те що в Вашій тендерній документації присутня інформація про формальні помилки що не впливають на зміст тедерної пропозиції і в випадку відсутності визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції не буде впливати на тендерну пропзицію. В свою чергу інформація щодо діяльності присутня в витягу з ЄДР, який був завантажений нами, та в самому Статуті. Нам цікаво отримати від Вас відповідь на нашу скаргу, особливо про титульну сторінку паспорта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 5 Постанови Верховної Ради України “По затвердження положень про паспорт громадянина України” паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Згідно вимог пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надання паспорту в повному обсязі. Тобто, титульна сторінка (обкладинка) паспорту Вами не надана. Крім того, Замовником в абзаці 4 пункту 1.1. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) прописана вимога, що технічна специфікація учасника, подана у складі документів тендерної пропозиції повинна містити інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а не згода з технічною документацію, оскільки відповідність вимогам та згода це різні речі. Що стосується копії Статуту, то саме в пункті 1.8. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) чітко прописано, що всі документи, які вимагаються тендерною документацією повинні мати чіткі та розбірливі зображення. Копія Статуту, надана Вами не має чітких та розбірливих зображень. Всупереч вимогам тендерної документації, а саме пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації в довідці, складеній в довільній формі, яка містить відомості про підприємство не зазначено видів діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 29068609924540788d5703d7f6bf86c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-13-010168-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до «Протоколу № UA-2020-04-13-001678-a/4 відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” на закупівлю за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території та громадського порядку Комунального некомерційного підприємства “Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради”) (№ закупівлі UA-2020-04-13-001678-a)» від 01.06.2021 (далі - Протокол) тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради” (далі - Замовник) ухвалено рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Вивчивши наведену в Протоколі аргументацію щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” вважаємо її недостатньою та такою, що ґрунтується на помилкових висновках. По-перше, в Протоколі зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції встановлено: «всупереч вимогам тендерної документації, а саме пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації копія паспорта директора Ткаченка Андрія Олеговича, що підписав тендерну пропозицію подана не в повному обсязі — відсутня титульна сторінка.». Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки в складі тендерної пропозиції міститься копія всіх сторінок паспорту директора Ткаченка Андрія Олеговича (файл 16. Паспорт керівника.PDF) включно з титульною сторінкою (аркуш 10 у файлі). По-друге, в Протоколі зазначено: «всупереч вимогам тендерної документації, а саме пункту 5.6 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій в поданих довідках (їх змісті), які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6,12,13 частини першої та частини другої статті 17 Закону відсутнє посилання на відповідний пункт статті 17 Закону». Пунктом 5.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено: «5.6. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з посиланням на відповідний пункт статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.». В складі тендерної пропозиції надано довідки в довільній формі (Файли 7.2 Довідка п. 6 ч. 1 статті 17.PDF, 7.3 Довідка п. 12 ч. 1 статті 17.PDF, 7.4 Довідка п. 13 ч. 1 статті 17.PDF, 7.5 Довідка частина 2 статті 17.PDF), в яких зокрема зазначено, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» гарантує, що у нього відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також наведено детальну інформацію щодо дотримання відповідної законодавчої норми, передбаченої статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовником в зазначених довідках отримано вичерпну інформацію щодо відсутності підстав, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене також підтверджується тим, що відхилення тендерної пропозиції Замовником не обґрунтовується нормою абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону) Крім того, в Протоколі міститься інформація про наявність невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка також не відповідає дійсності. 1. Так в Протоколі зазначено, що «(в довідці про наявність матеріально-технічної бази не зазначено право власності щодо матеріально-технічної бази та право власності щодо транспортних засобів (не менше двох одиниць)». В складі тендерної пропозиції міститься відповідна довідка (файл 4. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.PDF), в якій зокрема зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» підтверджує наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі транспортних засобів (9 одиниць). ….. Також ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ» має достатню для якісного надання послуг охорони кількість власних спеціальних засобів, форменого одягу та засобів зв’язку…» 2. В Протоколі зазначено, що «…не надано банківського документу, який підтверджує оплату за аналогічними договорами укладеними із суб'єктами, які за своїм статусом не є замовниками в розумінні п.11 ч.1 ст.1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або не є замовниками в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.)». Надані в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів укладено з суб'єктами (Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Філія Управління будівельно-монтажних робіт "Укргазспецбудмонтаж" Акціонерного товариства "Укргазвидобування", Філія «Пасажирська компанія» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця»), які за своїм статусом є замовниками в розумінні п.11 ч.1 ст.1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або замовниками в розумінні п.9 ч.1 ст.1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.). Зазначені договори укладено в результаті відповідних тендерних процедур закупівлі, інформація наявна в електронній системі закупівель «Prozorro». Враховуючи вищезазначене та відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” умовам тендерної документації. З метою недопущення порушення законодавства пропонуємо відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ”. Просимо врахувати, що ТОВ “Агентство Безпеки “Легіон-Київ” залишає за собою право звертатися до відповідних державних та правоохоронних органів з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу Комунальне некомерційне підприємство “Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради” повідомляє що під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено, що в довідках, які підтверджують відсутність підстав для відмову в участі у процедурі закупівлі відсутнє посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, оскільки п. 5.6 тендерної документації Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій чітко прописана вимога стосовно змісту надання вищевказаних довідок, а саме: “Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з посиланням на відповідний пункт статті 17 Закону....”. Тобто Замовник вимагав посилання на відповідних пункт Закону в змісті кожної довідки, а не в назві файлу, як Вами зазначено. Що стосується відсутності титульної сторінки паспорта то дане рішення було прийняте враховуючи вимоги Постанови Верховної Ради України “По затвердження положень про паспорт громадянина України”, оскільки подану так звану титульну сторінку паспорту неможливо ідентифікувати згідно пункту 6 вищевказаної постанови (відсутністю чітких відповідних написів).
Статус вимоги: Не задоволено