-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71630000-3 (Послуги з проведення вимірювання опору розтікання струму заземлення, вимір перехідного опору, заміру повного опору петлі «фаза-нуль», вимірювання опору ізоляції обладнання мегаомметром кабельних та інших ліній напругою до 1кВ)
Торги не відбулися
206 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 032.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 032.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2021 14:49 - 27.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
3d4ee4b8e4ba47e2857af5bca1bb2ce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002985-a.a5
Назва:
скарга
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 22.06.2021 № 13913 + лист Замовнику.pdf 23.06.2021 12:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2021 № 14862.pdf 02.07.2021 19:50
- рішення від 01.07.2021 № 14862.pdf 06.07.2021 17:30
- Відповідь Замовника.PDF 29.06.2021 16:13
- Відповідь на скаргу.doc 29.06.2021 16:13
- Додаток 1. 13 Підписаний проект договору.pdf 29.06.2021 16:13
- Додаток 2. 14 Довідка погодження з Договором (1).pdf 29.06.2021 16:13
- Додаток 3. 17 Тендерна пропозиція Додаток 1 (1).pdf 29.06.2021 16:13
- Додаток 4. 25 Статут ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ (2).pdf 29.06.2021 16:13
- Додаток 5. Рішення від 15.04.2021 _ 8089 (3).pdf 29.06.2021 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2021 16:16
Дата розгляду скарги:
01.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 12:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.07.2021 17:30
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2021 08:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення ТОВ «Енергоексплуатація» переможцем процедури закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71630000-3 (Послуги з проведення вимірювання опору розтікання струму заземлення, вимір перехідного опору, заміру повного опору петлі «фаза-нуль», вимірювання опору ізоляції обладнання мегаомметром кабельних та інших ліній напругою до 1кВ)» за №UA-2021-05-13-002985-a на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14862-р/пк-пз від 01.07.2021р. скасовано.
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
99e258fcc3014d5298378e3a0131a36d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002985-a.a4
Назва:
вимога
Вимога:
Суть вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 15.06.2021 11:28
Дата подачі:
15.06.2021 11:28
Опис причини скасування:
Подання в АМКУ
Дата скасування:
17.06.2021 16:05
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
2747ffc74e584d468fefb678a0d8ea58
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002985-a.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Суть вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 08.06.2021 19:52
- рішення АМКУ 08.06.2021 19:52
- дозвіл 08.06.2021 19:52
- прот 201.PDF 10.06.2021 10:51
Дата подачі:
08.06.2021 19:52
Вирішення:
Відповідно до ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» було надано обгрунтування аномально низької ціни, яке не містить інформації, що підтверджує обгрунтованість застосування учасником такої ціни. В листі-обгрунтуванні учасник не враховує приклади належного обгрунтування аномально низької ціни, які наведено у ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а лише вказує на наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що жодним чином не обгрунтовує аномально низьку ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи положення ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» аномально низьку тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» було відхилено, як неналежно обгрунтовану.
Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.16. ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, дозвіл на експлуатацію технічного електрообладнання напругою понад 1000В, виданий відповідним органом, не належить до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону, та належить до документів, що підтверджують технічні, якісні характеристики предмета закупівлі..
ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» у складі тендерної пропозиції не було надано Дозвіл на експлуатацію технічного електрообладнання напругою понад 1000В, виданий відповідним органом, та відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель.
Отже, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» було відхилено відповідно до п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
5305b384824944ebb7415072306613c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002985-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник
1. Довідка про форму оподаткування та довідка про санкції були надані у пропозиції
2. Обгрунтування АНЦ теж надано. У вимогах в документації не було вимог до формування та обгрунтування АНЦ учасниками. Є подібні рішення АМКУ...
3. Під час періоду уточнень Замовником була надана відповідь, що роботи проводяться в електроустановках до 1000В, але Замовником не була видалена вимога на надання дозволу на експлуатацію технологічного електрообладнання понад 1000В, який не мав жодного відношення до закупівлі, так як відповідно до технічного завдання, норм ДБН СНІП ГОСТ ДСТУ в школах відсутня напруга вище 1000В.
На даний момент усунути вимогу незаконного дозволу з вимог не можливо, тому ми вбачаємо відміну закупівлі про причині не можливості усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі.
Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2021 15:24
Опис причини скасування:
подача нової скарги
Дата скасування:
08.06.2021 19:24
Вимога
Вирішена
документи
Номер:
4288c2ddedb74623afa3f9e21a75642b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002985-a.b1
Назва:
документи
Вимога:
Шановний Замовник, у відповідності до технічного завдання та вимоги, що всі наданні документи повинні бути чинним не менше ніж до 31.12.2021 року повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною для учасників, у яких на данний момент є чинні документи, але термін дії яких закінчується через 3,4 або навіть півроку, тобто вони чинні не до 31.12.2021 року. Це обмеження кола учасників.
У відповідності до постанови КМУ 1107 п.15 У разі коли під час строку дії дозволу роботодавцем не порушено його умов, строк дії такого дозволу продовжується на наступні п’ять років на підставі заяви роботодавця, поданої не пізніше десяти робочих днів до закінчення дії дозволу, за формою згідно з додатком 5, та оригіналу дозволу.
Тобто на даний час ніхто не буде продовжувати дозвіл, який закінчується через три місяці, так як це не можливо. Його приймають за 10 дній до закінчення строку дії.
Тому це є обставинами непереборної сили для таких Учасників
Просимо Вас встановити вимогу про надання учасниками, у яких документи закінчуються на протязі 2021 року надати гарантійного листа про гарантування продовження строку того чи іншого документа.
Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 19:21
Вирішення:
Шановний учаснику! Погоджуюсь з Вами, зміни до тендерної документаціїї будуть внесені протягом доби.
Статус вимоги:
Задоволено