-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Торги відмінено
320 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2021 14:35 - 25.05.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
06ee2ceece574a9eacff51b36f9c8541
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.b6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник! Просимо звернути увагу, на те, що ФЛП "ШПИРКО ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ" не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
1. В документі "03_Досвід виконання аналогічних договорів_растровый.pdf" наводить 2 договори, що мають різний предмет закупівель, а саме: ДК 021:2015-38650000 та ДК 021:2015-30230000. Хоча в ТД чітко була описана вимога: "Довідка в довільній формі, про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів".
2. Не надав сертифікати відповідності та якості на монітори та ноутбуки, які підтверджують відповідність якості обладнання Державним стандартам України, які підтверджують доцільність використання бюджетних коштів.
3. В документі "06_Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf" не надав чіткої інформації стосовно моделі, партнамбера ноутбуків, що унеможливлює перевірку відповідності технічних вимог та пропозиції. В зв'язку з наявністю грубих порушень вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФЛП "ШПИРКО ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 15 .pdf 02.08.2021 11:23
Дата подачі:
29.07.2021 17:09
Вирішення:
29 липня 2021 року було надана вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ", щодо неправомірного вибору переможця відкритих торгів згідно предмету закупівлі Комп’ютерне обладнання - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Згідно цієї вимоги було повторно розглянута пропозиція учасника та надана пропозиція скасувати закупівлю у зв’язку з відсутністю можливості усунення порушень.
Було вирішено скасувати закупівлю згідно предмету закупівлі Комп’ютерне обладнання - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
Незначні помилки
Дата скасування:
04.08.2021 15:23
Скарга
Виконана замовником
Щодо неправомірних дій Замовника при визначенні переможця
Номер:
26fbceb517544b7b8f6fdd05898ee715
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.c5
Назва:
Щодо неправомірних дій Замовника при визначенні переможця
Скарга:
Замовником торгів, Національним транспортним університетом, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-13-002555-a, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-13-002555-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПИРКО О.К. (ФОП ШПИРКО О.К.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та, згідно вимог тендерної документації, подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання».
На етапі кваліфікації за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення визнати переможцем ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" визнавши його пропозицію, як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації (Протокол № 9 розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021 року) (копія додається).
Скаржник, ФОП ШПИРКО О.К., не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», щодо дотримання принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Стосовно незгоди з рішенням замовника ФОП ШПИРКО О.К. повідомляє наступне:
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)»: «На блок живлення необхідно надати декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання».
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" в своїй пропозиції не надало декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання на блок живлення.
Необхідно зазначити, що встановлена в Додатку 3 до тендерної документації вимога, щодо надання декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання не є кваліфікаційним критерієм, її встановлення регламентовано нормою п. 3 ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також згідно п. 11 ст. 26 «Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Можливість отримання сертифікатів відповідності та декларацій, передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців. Скасована на території України обов’язкова сертифікація наразі є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Таким чином, сертифікація передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, хоч і не є обов’язковою. Тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції.
Таким чином невиконання вищезазначеної вимоги та ненадання документів, що вимагаються тендерною документацією є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ".
Виходячи з вищевикладеного, Замовник, Національний транспортний університет:
- не мав підстав визнати тендерну пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" такою, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання»;
- повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" на підставі порушень, які полягають в невиконанні вимог та ненаданні документів, що вимагаються тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про те, що тендерна пропозиція ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" відповідає вимогам тендерної документації та скасувати рішення про визнання ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерная документація зі змінами docx.docx 18.06.2021 13:34
- ПРОТОКОЛ 9 оцінки.pdf 18.06.2021 13:34
- Скарга до АМКУ.pdf 18.06.2021 13:34
- Платіжне доручення.jpg 18.06.2021 14:10
- Платіжне доручення.jpg 22.06.2021 10:37
- рішення від 23.06.2021 № 14094 + лист Замовнику.pdf 24.06.2021 16:13
- інформація про перенесення від 05.07.2021 № 13005.pdf 06.07.2021 16:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 № 16302.pdf 19.07.2021 16:53
- рішення від 16.07.2021 № 16302.pdf 21.07.2021 20:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 14:20
Дата розгляду скарги:
05.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2021 20:19
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2021 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доповідач повідомила, що 18 червня 2021 року було надана скарга ФОП "ШПИРКО ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ", щодо неправомірного вибору переможця відкритих торгів згідно предмету закупівлі Комп’ютерне обладнання - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Антимонопольним комітетом було розглянуто скаргу 16 липня 2021 року та надано рішення задовольнити скаргу учасника ФОП "ШПИРКО ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ" та дискваліфікувати переможця ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" за невідповідність тендерній документації.
Згідно скарги до закупівлі відкритих торгів предмету закупівлі Комп’ютерне обладнання - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання було вирішено дискваліфікувати переможця ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ".
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного вибору переможця
Номер:
2bd9fc95501c4c9ba1c6ffce6cd4cded
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.b4
Назва:
Щодо неправомірного вибору переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
На підставі вимоги ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» вашою організацією було скасовано рішення про дискваліфікацію ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» на підставі ненадання документів, які вимагалися тендерною документацією на підтвердження якості товару, що пропонується, зокрема декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання на блок живлення персонального комп’ютеру.
На свою користь ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» надав наступну інформацію: «Згідно вашого тендерного оголошення V. Оцінка тендерних пропозицій, п.2 Інша інформація, чітко вказано, що "У випадку, якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.". Згідно цього пункту, ми надали лист-пояснення в файлі "Технічні характеристики UA-2021-05-11-001981-a" під назвою "ЛИСТ ПРО НЕСЕРТИФІКАЦІЮ ОБЛАДНАННЯ", де чітко поясніли, що згідно законодавства України "НАКАЗУ N 93 від 26.01.2018 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» (Із змінами і доповненнями), «Розділ 5 "Засоби обчислювальної техніки" виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 162 від 25.10.2011». Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що обладнання запропоноване до закупівлі, а саме: персональні комп’ютери, Багатофункціональні пристрої, комутаторі, інтерактивні дошки та проектори не підлягають обов’язкової сертифікації на території України." Тому ми не надали сертифікати на обладнання, тому що цього закон вже не вимагає, і це є необов'язкова сертифікація.
Вважаємо своїм обов’язком зазначити, що встановлена в Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та висновку державної санітарно-епідеміологічної не є кваліфікаційним критерієм, її встановлення регламентовано нормою п. 3 ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо уважніше звернути увагу на зміст п. 11 ст. 26 «Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Можливість отримання сертифікатів відповідності та декларацій, передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Скасована на території України обов’язкова сертифікація наразі є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Таким чином, сертифікація передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, хоч і не є обов’язковою.
Таким чином, подання сертифікатів, декларацій та висновків на вимогу тендерної документації є обов’язковим, а їх ненадання є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2 або Рішення №10826-р/пк-пз від 07.08.2019.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо:
Скасувати рішення про визнання ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» переможцем на підставі невідповідності умовам тендерної документації.
В разі, якщо нашу вимогу не буде задовільнено, ми вважаємо своїм правом звернутися для вирішення даного питання до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 15.06.2021 17:21
- Протокол № 10.pdf 22.07.2021 14:56
Дата подачі:
15.06.2021 17:21
Вирішення:
Доповідач повідомила, що 15 червня 2021 року було надана вимога ФОП "ШПИРКО ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ", щодо неправомірного вибору переможця відкритих торгів згідно предмету закупівлі Комп’ютерне обладнання - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Згідно цієї вимоги була подана скарга до Антимонопольного комітету. Згідно рішення Антимонопольного комітету було вирішено дискваліфікувати переможця та продовжити розгляд пропозицій учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна дискваліфікація, та неповномірний вибір Переможця
Номер:
373dbea924604744addd2978222a908d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація, та неповномірний вибір Переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Уважно вивчивши протокол відхилення, нашої тендерної пропозиції, надаємо наступну інформацію. В протоколі про відхилення Ви пишете: "Що для виконання п. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен був надати "В складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист про те, що їх тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій." Нажаль такого документа Учасник не надав. Ала якщо уважно подивитися файл: "Пропозиція UA-2021-05-11-001981-a", та пролистити до низу можна побачити Лист "ЛИСТ ПРО ДІЮ ПРОПОЗИЦІЇ" де чітко вказано, що "Даним листом, ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ», надає інформацію, що наша тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій." Отже лист наданий. Але ви його не побачили. По друге ви вимагаєте надання сертифікатів декларації на комп'ютерний клас, або на кожну складову окремо. Але, згідно вашого тендерного оголошення V. Оцінка тендерних пропозицій, п.2Інша інформація, чітко вказано, що "У випадку, якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.". Згідно цього пункту, ми надали лист-пояснення в файлі "Технічні характеристики UA-2021-05-11-001981-a" під назвою "ЛИСТ ПРО НЕСЕРТИФІКАЦІЮ ОБЛАДНАННЯ", де чітко поясніли, що згідно законодавства України "НАКАЗУ N 93 від 26.01.2018 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» (Із змінами і доповненнями), «Розділ 5 "Засоби обчислювальної техніки" виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 162 від 25.10.2011».Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що обладнання запропоноване до закупівлі, а саме: персональні комп’ютери, Багатофункціональні пристрої, комутаторі, інтерактивні дошки та проектори не підлягають обов’язкової сертифікації на території України." Тому ми не надали сертифікати на обладнання, тому що цього закон вже не вимагає, і це є необов'язкова сертифікація. Отже ми надали всі необхідні документи, для підтвердження нашої відповідності як кваліфікаційним критеріям, так і відповідності технічним вимогам. Але нажаль ви не схотіли побачити надані документи. Просимо вас уважно вивчити надану інформацію, та виправити помилку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 20:47
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
11.06.2021 09:57
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1e1b1106f8b643a68add0e9698b6db5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасувати протокол №6 про відхилення ФОП Наборщиков Р., оскільки протокол не відповідає вимогам Закону. Пропозиція ФОП Наборщиков Р. повністю відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 8.pdf 10.06.2021 17:32
Дата подачі:
08.06.2021 17:01
Вирішення:
Відповідно до вимоги учасника було вирішено додати уточнення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
За результатами розгляду та оцінки тендерна пропозиція учасника Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович були допущені такі не відповідності умовам тендерної документації:
1. Не надано лист згода або завірений печатками проект договору.
2. У інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) був вказаний ноутбук типу 2 модель Acer Aspire 7 F715-75G-56AA (NH.Q99EU.009). При перевірці даний ноутбук не відповідає характеристикам, які були зазначені підтвердженням є посилання на сайт виробника с коректними характеристиками даної моделі https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/model/NH.Q99EU.009 також невідповідність виникла і з проектором з зазначеною моделлю BENQ MS560 коректна характеристика за посиланням на сайті виробника https://www.benq.eu/uk-ua/projector/business/ms560/specifications.html .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінація технічних вимог
Номер:
39cb4114bd3a4801a7bc33c83d4d5a3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-002555-a.c1
Назва:
Дискримінація технічних вимог
Вимога:
Замовником прописані дискримінаційні вимоги, які перешкоджають нашому підприємству прийняти участь у зазначеній закупівлі. А саме: у додатку №3 до ТД прописані наступні вимоги до корпусу системного блоку: «колір чорний, темно-сірий, світло сірий ( на вибір Учасника ), форм-фактор корпуса – MiniTower, типорозмір матеріальної плати – mATX, Mini-ITX, висота корпусу не більше 380 мм, глибина корпусу не більш 420 мм, ширина корпусу не більше 200 мм, товщина стінок корпусу – не менше ніж 0.5 мм., матеріал – сталь, наявність електромеханічного замка блокування кнопок включення\вимкнення для захисту від несанкціонованого включення ПК з індивідуальним ключовим доступом, з програмним управлінням ( електромеханічний замок на кнопці вкл/викл, з комплектом ключів) ( необхідно для захисту комп’ютеру від несанкціонованого включення пристрою та захисту збереження даних, а також захисту від доступу до внутрішніх компонентів пристрою), наявність вбудованого датчика, що спрацьовує ні відкриття\закриття панелі корпусу, наявність слотів на задній панелі – не менше 4, наявність зовнішніх відсіків 3.5 " - не менше 2 шт ., наявність внутрішніх відсіків 3.5 " - не менше 3 шт ., наявність внутрішніх відсіків 2.5 " - не менше 2 шт., наявність роз'ємів USB на фронтальній панелі ( розташування верхнє або по середині) не менше 4 штук, в тому числі не менше двох портів з підтримкою швидкості передачі даних понад 500 Мбіт / с ., наявність роз'ємів HD Audio і MIC на фронтальній панелі, можливість установки вентилятора на передній панелі корпусу - не менше 120x120мм, можливість установки вентилятора на задній панелі корпусу - не менше 120x120мм, наявність отвору для замку "Кенсінгтон", наявність петлі для навісного замка, можливість безінструментального зняття лівої панелі, наявність ніжок з діелектричного матеріалу. Блок живлення – не менше ніж 450 В».
Під зазначені вимоги підпадає лише корпус Crown http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Archive/corporate+solutions/cmc-4803-cm-ps450w-smart/.
Таким чином, вимога про корпус підпадає лише під одного виробника та під одну модель, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ вимогою та що заборонено прямою нормою Закону. Еквівалент (аналог) такого корпусу до системного блоку відсутній на ринку. Сам корпус теж не можливо придбати у вільному продажі, необхідно лише замовляти його виготовлення.
Вимагаємо внести зміни в ТД, в додаток 3, в частині вимог до корпусу системного блоку. Прибрати дискримінаційну вимогу та розширити варіації корпусу системного блоку до принаймні двох виробників. В іншому випадку будемо звертатися до АМКУ зі скаргою, з подальшим відшкодуванням витрат на скаргу за рахунок Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 4.pdf 19.05.2021 12:18
Дата подачі:
18.05.2021 10:08
Вирішення:
Шановний учасник, було розглянуто Вашу вимогу про дискримінаційну умову в тендерній документації стосовно до корпусу системного блоку, який викладений в Додатку № 3 та вирішено внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено