• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Див. додатки

Торги не відбулися

1 490 666.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 906.67 UAH
Період оскарження: 12.04.2017 15:35 - 23.04.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 5d90ccc341d4463fae10d8b54e3c89e5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-12-001826-b.b3
Назва: порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Пропозиція ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відповідає умовам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2017 16:17
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2017 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Тендерним комітетом Комунального закладу "Дніпропетровське КОШМД" ДОР" було прийняте рішення про скасування визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛЬЧУГА ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015: 79710000-4 – «Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за на № UA-2017-04-12-001826-b., у зв’язку з Рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3726-р/пк-пз від 12.06.2017р. З повагою, тендерний комітет КЗ "Дніпропетровське КОШМД" ДОР.
Автор: ЧП "ОРЛАН-800", ОРЛАН-800 +380970736910 vikadunnuk@gmail.com http://orlan.kiev.ua
Скарга
Залишено без розгляду

заява про порушення

Номер: fe12f21b69f04d7593265619601bf771
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-12-001826-b.b2
Назва: заява про порушення
Скарга:
ЗАЯВА про порушення законодавства про захист економічної конкуренції Вважаємо за необхідне повідомити про антиконкурентну практику суб’єктів господарювання у вигляді узгодженої участі в торгах та усунення інших суб’єктів з ринку виходячи з нижчевикладеної інформації. Погоджуємось на двосторонній (електронний) зв'язок з Вами, у разі якщо Вам необхідно буде попросити у нас додаткову інформацію або роз'яснення щодо отриманої інформації. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-12-001826-b; ID: 234309de50c64213a6bf5311e7279e8a) Комунальним закладом «Дніпропетровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги» Дніпропетровської обласної ради» (Замовником) було оголошено закупівлю на охоронні послуги (ДК 021:2015: 79710000-4). Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій Замовник торгів отримав пропозиції від п’яти учасників: ПП "Центр службової кінології Віліс", ПП "АКСАКАЛ", ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", ПП "ОРЛАН-800", ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ". 16.05.2017 року Замовник визначив пропозицію ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" як таку, що відповідає вимогам тендерної документації (Протокол №41/2017 засідання членів тендерного комітету від 16.05.2017р. - розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO). 16.05.2017 року Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO). Таким чином пропозиція ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" взагалі не була розглянута Замовником, внаслідок чого були порушені наші права та інтереси. Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника, оскільки учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 38434049) не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Кваліфікаційні критерії): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником В п.2 Додатку 1 тендерної документації (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO) Замовник з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначив документ, що підтверджує інформацію учасника про його відповідність цьому кваліфікаційному критерію, а саме - інформація в довільній формі про наявність в штаті працівників, які працюють на повну ставку, відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» кадрове забезпечення суб’єктів охоронної діяльності зумовлено залученням громадян до охоронної діяльності за трьома категоріями: 1 - фахівець з організації заходів охорони; 2 - персонал охорони; 3 - працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження. Зазначимо, що вищезазначені назви категорій осіб не підміняють назв посад та професій. ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" в складі своєї пропозиції (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO), надало довідку від 21.04.2017 року (про кваліфікаційні вимоги до працівників), в якій підтверджує, що штат працівників учасника нібито повністю відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність». Також в цій довідці зазначено, що в штаті ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" міститься посада - «Фахівець з організації заходів охорони», яку займає Якунін Андрій Владиславович. Але вказаний документ не підтверджує відповідність ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" кваліфікаційному критерію а навпаки свідчить про недотримання учасника вимогам чинного законодавства України. Згідно ч.3 ст.64 Господарського кодексу України Підприємство встановлює штатний розпис. Згідно ч.3 ст.5 Господарського кодексу України Суб'єкти господарювання здійснюють свою діяльність, додержуючись вимог законодавства. Тобто складання штатного розпису повинно здійснюватися з дотриманням вимог законодавства, зокрема - трудового. Доречи розроблення штатного розпису має здійснюватися з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема: Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, Національного класифікатора України «Класифікатор професій», Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. А саме, назви посад і професій мають відповідати професійним назвам робіт, внесеним у Класифікатор професій. При цьому мають бути враховані вимоги Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Невідповідність запису про виконувану роботу в штатному розписі свідчить про порушення вимог трудового законодавства. В Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 р. № 327) за кодом КП 3450 значиться чимось схожа назва професії – «Фахівець з організації майнової та особистої безпеки». В Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників (затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 N 336) в п.35 значиться чимось схожа назва професії – «Фахівець з організації майнової та особистої безпеки». Але ні в Класифікаторі професій ні Довіднику кваліфікаційних характеристик професій не передбачена така професійна назва роботи як - «Фахівець з організації заходів охорони». Таким чином ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" встановило в своєму штаті посаду, що не має відповідного коду КП, чим порушило вимоги трудового законодавства України. Згідно абзацу 8 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» (Визначення термінів): фахівець з організації заходів охорони - керівник суб'єкта охоронної діяльності або його заступник, начальник філії, іншого відокремленого структурного підрозділу або його заступник, до посадових обов'язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов'язків. Так зі змісту довідки ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" від 21.04.2017 року вбачається, що інформація стосовно фахівця з організації заходів охорони не відповідає вимогам абзацу 8 ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність». Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 38434049) немає відокремлених підрозділів. Таким чином на підприємстві ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" фахівець з організації заходів охорони, відповідно до вимог зазначеного Закону, має бути директором або заступником директора, до посадових обов’язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків. На підставі викладеного робимо висновок, що учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" насправді не відповідає, визначеному в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В п.5 Додатку 1 тендерної документації Замовник з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного договору визначив перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про його відповідність цьому кваліфікаційному критерію, а саме - не менш ніж два відгуки від бюджетної організації або від комунального підприємства в м.Дніпрі або Дніпропетровської області. ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" в складі своєї пропозиції надало два відгуки: 1– лист КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 01995663); 2– лист ПРИВАТНОЇ УСТАНОВИ "ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ "БЕЙТ-ХАНА" (код ЄДРПОУ: 23371466). Але згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПРИВАТНА УСТАНОВА "ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ "БЕЙТ-ХАНА" (код ЄДРПОУ: 23371466) за організаційно-правовою формою є приватною організацією та немає статусу бюджетної організації або комунального підприємства! Тобто замість двох належних відгуків учасник надав лише один відгук. На підставі викладеного робимо висновок, що учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" насправді не відповідає, визначеному в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", адже пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного позитивного схвалення пропозиції (неправомірної позитивної кваліфікації) учасника ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" та незаконного визначення його переможцем торгів. Це в свою чергу призвело до порушення майнових прав іншого учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником вищезазначеної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку охоронних послуг. На підставі вищенаведеного, з метою ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, що покликане розвивати добросовісну конкуренцію та запобігати проявам корупції у цій сфері, ПРОСИМО: - прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; - усунути вищенаведені порушення; - притягнути до відповідальності винних осіб; - зобов’язати Замовника скасувати своє рішення - про «визначення пропозиції ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", як такої що відповідає вимогам тендерної документації» (зазначене в Протоколі №41/2017 засідання членів тендерного комітету від 16.05.2017р.) та прийняті всі наступні рішення; - зобов’язати Замовника відкликати повідомлення про намір укласти договір (опубліковане 16.05.2017р.); - про вжиті заходи реагування проінформувати ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ».
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.05.2017 15:50
Автор: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Сташенко Олексій Григорович +380612229731 kuzum35@meta.ua http://respect.dp.ua
Вимога
Без відповіді

скарга на процедуру закупівлі

Номер: 5057a2d60b9349c2b0f4d4d2875531de
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-12-001826-b.b1
Назва: скарга на процедуру закупівлі
Вимога:
СКАРГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-12-001826-b; ID: 234309de50c64213a6bf5311e7279e8a) Комунальним закладом «Дніпропетровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги» Дніпропетровської обласної ради» (Замовником) було оголошено закупівлю на охоронні послуги (ДК 021:2015: 79710000-4). Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій Замовник торгів отримав пропозиції від п’яти учасників: ПП "Центр службової кінології Віліс", ПП "АКСАКАЛ", ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", ПП "ОРЛАН-800", ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ". 16.05.2017 року Замовник визначив пропозицію ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" як таку, що відповідає вимогам тендерної документації (Протокол №41/2017 засідання членів тендерного комітету від 16.05.2017р. - розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO). 16.05.2017 року Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO). Таким чином пропозиція ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" взагалі не була розглянута Замовником, внаслідок чого були порушені наші права та інтереси. Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника, оскільки учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 38434049) не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Кваліфікаційні критерії): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником В п.2 Додатку 1 тендерної документації (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO) Замовник з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначив документ, що підтверджує інформацію учасника про його відповідність цьому кваліфікаційному критерію, а саме - інформація в довільній формі про наявність в штаті працівників, які працюють на повну ставку, відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» кадрове забезпечення суб’єктів охоронної діяльності зумовлено залученням громадян до охоронної діяльності за трьома категоріями: 1 - фахівець з організації заходів охорони; 2 - персонал охорони; 3 - працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження. Зазначимо, що вищезазначені назви категорій осіб не підміняють назв посад та професій. ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" в складі своєї пропозиції (розміщено в системі електронних закупівель PROZORRO), надало довідку від 21.04.2017 року (про кваліфікаційні вимоги до працівників), в якій підтверджує, що штат працівників учасника нібито повністю відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність». Також в цій довідці зазначено, що в штаті ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" міститься посада - «Фахівець з організації заходів охорони», яку займає Якунін Андрій Владиславович. Але вказаний документ не підтверджує відповідність ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" кваліфікаційному критерію а навпаки свідчить про недотримання учасника вимогам чинного законодавства України. Згідно ч.3 ст.64 Господарського кодексу України Підприємство встановлює штатний розпис. Згідно ч.3 ст.5 Господарського кодексу України Суб'єкти господарювання здійснюють свою діяльність, додержуючись вимог законодавства. Тобто складання штатного розпису повинно здійснюватися з дотриманням вимог законодавства, зокрема - трудового. Доречи розроблення штатного розпису має здійснюватися з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема: Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, Національного класифікатора України «Класифікатор професій», Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. А саме, назви посад і професій мають відповідати професійним назвам робіт, внесеним у Класифікатор професій. При цьому мають бути враховані вимоги Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Невідповідність запису про виконувану роботу в штатному розписі свідчить про порушення вимог трудового законодавства. В Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 р. № 327) за кодом КП 3450 значиться чимось схожа назва професії – «Фахівець з організації майнової та особистої безпеки». В Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників (затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 N 336) в п.35 значиться чимось схожа назва професії – «Фахівець з організації майнової та особистої безпеки». Але ні в Класифікаторі професій ні Довіднику кваліфікаційних характеристик професій не передбачена така професійна назва роботи як - «Фахівець з організації заходів охорони». Таким чином ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" встановило в своєму штаті посаду, що не має відповідного коду КП, чим порушило вимоги трудового законодавства України. Згідно абзацу 8 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» (Визначення термінів): фахівець з організації заходів охорони - керівник суб'єкта охоронної діяльності або його заступник, начальник філії, іншого відокремленого структурного підрозділу або його заступник, до посадових обов'язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов'язків. Так зі змісту довідки ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" від 21.04.2017 року вбачається, що інформація стосовно фахівця з організації заходів охорони не відповідає вимогам абзацу 8 ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність». Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 38434049) немає відокремлених підрозділів. Таким чином на підприємстві ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" фахівець з організації заходів охорони, відповідно до вимог зазначеного Закону, має бути директором або заступником директора, до посадових обов’язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків. На підставі викладеного робимо висновок, що учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" насправді не відповідає, визначеному в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В п.5 Додатку 1 тендерної документації Замовник з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного договору визначив перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про його відповідність цьому кваліфікаційному критерію, а саме - не менш ніж два відгуки від бюджетної організації або від комунального підприємства в м.Дніпрі або Дніпропетровської області. ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" в складі своєї пропозиції надало два відгуки: 1– лист КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 01995663); 2– лист ПРИВАТНОЇ УСТАНОВИ "ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ "БЕЙТ-ХАНА" (код ЄДРПОУ: 23371466). Але згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПРИВАТНА УСТАНОВА "ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ "БЕЙТ-ХАНА" (код ЄДРПОУ: 23371466) за організаційно-правовою формою є приватною організацією та немає статусу бюджетної організації або комунального підприємства! Тобто замість двох належних відгуків учасник надав лише один відгук. На підставі викладеного робимо висновок, що учасник торгів ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" насправді не відповідає, визначеному в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", адже пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного позитивного схвалення пропозиції (неправомірної позитивної кваліфікації) учасника ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" та незаконного визначення його переможцем торгів. Це в свою чергу призвело до порушення майнових прав іншого учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником вищезазначеної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку охоронних послуг. На підставі вищенаведеного, з метою ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, що покликане розвивати добросовісну конкуренцію та запобігати проявам корупції у цій сфері, ПРОСИМО: - прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; - усунути вищенаведені порушення; - притягнути до відповідальності винних осіб; - зобов’язати Замовника скасувати своє рішення - про «визначення пропозиції ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", як такої що відповідає вимогам тендерної документації» (зазначене в Протоколі №41/2017 засідання членів тендерного комітету від 16.05.2017р.) та прийняті всі наступні рішення; - зобов’язати Замовника відкликати повідомлення про намір укласти договір (опубліковане 16.05.2017р.); - про вжиті заходи реагування проінформувати ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.