-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуга на виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій об'єкта вогнезахисту - спальний корпус №1, спальний корпус №2, харчоблок
Завершена
141 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2021 13:29 - 19.05.2021 00:01
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
9c64bb2f8a0b44cebb3a308a0aa75d41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-13-007526-b.c1
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня!
ТД додаток № 2 вимагається надати учаснику в складі пропозиції наступні документи:
14. Учасник торгів повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління.
15. Копію сертифікату «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (або ISO 37001:2016)
16. Копію сертифікату « Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018);
17. Копію сертифікату «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги.» ДСТУ OHSAS 18001:2010 (або OHSAS 18001:2007, IDT) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління.
18. Копію сертифікату «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління.
19. Копію сертифікату «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги » ДСТУ ІSO/IES 27001:2015.
20. Копію сертифікату відповідності ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування, і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT ) зі звітом про проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність.
21. Досвід роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років (довідка в довільній формі);
22. Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт та перелік вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852;
23. Заповнена довідка (згідно таблиці 1), що містить інформацію про наявність …. транспортних засобів – не менше двох автомобілів);
24. Оригінал або завірену копію Ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій на надання послуг з технічного обслуговування установок пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику, щодо пожежної безпеки;
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 відсутні зазначені Вами вимоги до ліцензіатів з вогнезахисних робіт.
Також звертаю Вашу увагу, що предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб ( Послуга на виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій об'єкта вогнезахисту - спальний корпус №1, спальний корпус №2, харчоблок), а Ваші критерії не відносяться до даної закупівлі та не передбачені чиним законодавством України.
Своїми вимогами Ви створюєте штучні перешкоди для інших потенційних учасників і порушуєте законодавство України.
Внесіть зміни до ТД відповідно до діючого законодавства.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2021 20:32
Вирішення:
Шановний Учаснику! Закупівля створена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В зв’язку з тим, що в дитячому будинку-інтернаті відсутні фахівці з пожежної безпеки, а заклад є таким, де заходи безпеки мають бути реалізовані гарантовано якісно, ми вважаємо за необхідне вжити додаткових заходів для забезпечення максимально якісного результату, для чого вимагаємо додаткові документи. Оскільки наш дитячий будинок-інтернат використовує бюджетні кошти, а об’єкти, які підлягають вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій, потребують ретельного оброблення, тому що мають важливе соціальне значення, адже в приміщенні постійно знаходяться важконеповносправні діти, які потребують особливого догляду, для надання послуг з вогнезахисного оброблення вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку протипожежних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо наявності досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанії з досвідом роботи у сфері надання протипожежних послуг не є дискримінаційним положенням. Наявність сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління; Сертифікату «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (або ISO 37001:2016); Сертифікату « Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018); Сертифікату «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги.» ДСТУ OHSAS 18001:2010 (або OHSAS 18001:2007, IDT) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління; Сертифікату «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) зі звітом про наглядовий аудит сертифікованою системою управління; Сертифікату «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги » ДСТУ ІSO/IES 27001:2015; Сертифікату відповідності ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування, і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT ) зі звітом про проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність. , які видаються компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які надаватимуться ним будуть відповідати Національному стандарту. Таким чином, вимоги Оголошення щодо надання учасниками зазначених вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE.
Щодо надання оригіналу або завірену копії Ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій, учасник може надати документ, який підтверджує право учасника на здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення , а саме наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Підсумовуючи вищезазначене, відповідно до примітків додатку №2 до Оголошення: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вищезазначених документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання цих документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні