• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Довженко в с. Рогозів Бориспільського району Київської області

Торги не відбулися

1 643 167.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 643.17 UAH
Період оскарження: 15.06.2017 15:53 - 29.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4454303f71524a6c9b9a1e0d3bd7a7c5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-15-001476-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до Пункту 1 ІІІ Розділу Тендерної документації, а саме: Необхідно внести зміни до абзацу щодо накладення на документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису, оскільки судячи з вимоги цього абзацу, не можливо однозначно трактувати чий електронний цифровий підпис потрібен – автора документу (державних органів що видають документ) чи учасника який подає тендерну пропозицію. Також вимагаємо чітко вказати (а саме навести перелік), на які документи зі складу тендерної пропозиції повинно бути накладено електронно-цифровий підпис учасника, тому що не зрозуміло чи потрібно наклади ЕЦП на кожен документ окремо чи потрібно підписати пропозицію через функціонал електронного майданчика. Незрозумілість вимоги суперечить одному з принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису. Електронно-цифровий підпис накладається учасником процедури закупівлі на пропозицію вцілому (підписати пропозицію через функціонал електронного майданчика). Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення та загалом не розкриває поняття «дискримінація», ваші зауваження викладені у вимозі є безпідставними та необґрунтованими. При цьому маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно із частиною третьою статті 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» не вважаються дискримінацією дії, які не обмежують права та свободи інших осіб і не створюють перешкод для їх реалізації, а також не надають необґрунтованих переваг особам та/або групам осіб за їх певними ознаками, стосовно яких застосовуються позитивні дії, а саме особливі вимоги, передбачені законом, щодо реалізації окремих прав осіб. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних. Так, до дискримінаційних вимог відносяться: - вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; - необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; - вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних. Отже, тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації, керуючись наданим правом щодо встановлення вимог до Учасників торгів, встановив вимоги, що забезпечують дотримання норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено