• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» (швейна машина Janome S-19 або еквівалент, швейна машина Janome 7518A або еквівалент, швейна машина Janome J925s або еквівалент, оверлок Janome T34 або еквівалент).

Торги не відбулися

509 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 548.80 UAH
Період оскарження: 12.06.2017 17:02 - 25.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга, щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій №591 від 04 липня 2017 р.

Номер: 540589d6fbad4e9dbae53012035fe9f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-12-000597-a.b2
Назва: Скарга, щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій №591 від 04 липня 2017 р.
Вимога:
Скарга, щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій №591 від 04 липня 2017 р. Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-06-12-000597-a. ДК 021:2015 код 42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» (швейна машина Janome S-19 або еквівалент, швейна машина Janome 7518A або еквівалент, швейна машина Janome J925s або еквівалент, оверлок Janome T34 або еквівалент). В попередньому «Протокол розгляду тендерних пропозицій №450 від 07 червня 2017 р.» (розгляд пропозицій учасників відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» (швейна машина Janome S-19 або еквівалент, швейна машина Janome 7518A або еквівалент, швейна машина Janome J925s або еквівалент, оверлок Janome T34 або еквівалент) від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністраціі, код ЄДРПОУ 37448113,номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-05-15-000435-b, не вистачало певних документів, які згідно протоколу були підставою для відхилення попередньої , а саме: 1)Довідка про виконання аналогічних договорів відповідно до вимог п.3.1 Таблиці №1 Додатку №1 тендерної документації; 2)Копії виконання аналогічних договорів відповідно до вимог п.3.1 Таблиці №1 Додатку №1 тендерної документації; 3)Листи-відгуки, щодо виконання аналогічних договорів відповідно до вимог п.3.2 Таблиці №1 Додатку №1 тендерної документації. Інших підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції заявлено не було! В новій закупці UA-2017-06-12-000597-a - ці зауваження до тендерної пропозиції були прийнятті до уваги та виправлено. До нової закупівлі було надано всі ті ж документи, що і в попередній закупці, а також ті, яких не вистачало. Аналізуючи протокол розгляду тендерних пропозицій № 591 від 04 липня 2017р, виявились нові підстави, а саме: 1)Надана копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі прострочена (дійсна до 30.05.2017 р.), згідно додатку №2 до тендерної документації – на момент протоколу розгляду тендерних пропозицій № 450 від 07 червня 2017 р. вона також була прострочена, так як нами була надана одна і та ж сама копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в обох тендерних заявках; 2)Не надано гарантійний лист (у довільній формі), щодо поставки товару до закладів освіти Дарницького району м. Києва, згідно Додатку № 2 до тендерної документації – який нами надано в переліку поданих нами документів, назва «Гарантійний лист на поставку»; 3)Не надано Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно Додатку №5 до тендерної документації – який нами надано, назва «Довідка про відсутність підстав, визнач. Частинами першою і другою статті 17 Закону». 4)Не надано учасником завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої особи – копія паспорту вимагається з учасника-фізичної особи, а ми Товариство з обмеженою відповідальністю. На підставі всього вище зазначеного складається враження, що тендерний комітет не досить ретельно вивчає надану документацію та халатно відноситься до своїх обов’язків. За собою залишаємо право передати Протокол № 591 від 4 липня 2017р. до Ваших керівних органів, а також до інших контролюючих органів. Дану проблему з цією закупкою висвітлимо на відповідних сайтах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти розглянувши Вимогу, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» (швейна машина Janome S-19 або еквівалент, швейна машина Janome 7518A або еквівалент, швейна машина Janome J925s або еквівалент,оверлок Janome T34 або еквівалент) (Реєстрація вимоги в ЦБД 05.07.2017 р., о12:36), повідомляємо наступне: - Надана копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі прострочений (який дійсний до 30.05.2017 р.), згідно Додатку № 2 до тендерної документації; - Не надано Гарантійний лист (у довільній формі), щодо поставки товару до закладів освіти Дарницького району м. Києва, згідно специфікації (Технічні Вимоги) Додаток № 2 до тендерної документації. - Вами було надано «Довідку (в довільній формі) про відсутність підстав визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону», згідно таб. № 3 Додатку № 1 до тендерної документації. А в протоколі відхилення пропозиції № 591 від 04.07.2017 р. було зазначено Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно Додатку № 5 до тендерної документації; - Згідно п. 1 р. 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації (Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.), а саме учасником надається завірена копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. А також зазначено про, те що в вимогах Замовника не зазначено конкретне посилання, щодо надання копій паспорта від претендента ФОП. А також просимо Вас уважно вичитувати вимоги Замовника і надавати правильні та дійсні документи!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Протокол розгляду тендерної пропозиції

Номер: 15968aebb9244ee0a2f7b15342c38827
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-12-000597-a.b1
Назва: Протокол розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
Звертаю вашу увагу на те, що по цій закупці, що була аналогічна вашій попередній, що не відбулась, ми подали всі ті ж самі документи, але зважаючи на ваші зауваження, викладені у Протоколі №449 від 07 червня 2017 року. Тепер, у Протоколі №594 від 04 липня 2017 у вас з'явились буцімто нові обставини як підстави для відхилення нашої пропозицїї. Наприклад. "Не надано копії сторінок паспорту" з посиланням на пункт 1, розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" вашої тендерної документації. По законодавству про держзакупки копія паспорту вимагаеться від претендента ФОП, але не ТОВ. До того ж, надання копії особистого паспорту стороннім особам окремо регламентується іншими законами України. У вашому Протоколі розгляду тендерних пропозицій вказано про "Не надано документи, що засвідчують якість та безпеку", що не відповідає дійсності, тому що у нашому пакеті документів доданих до тендеру є і Декларація про відповідність, і Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на швейне обладнання Бразер. Ви зазначаєте, що нами "не надано інформацію про субпідрядників", але ми й ніяким чином і не зазначали, що наша компанія планує виконувати умови вашого договора поставки долучаючи субпідрядні структури, тому подавати якусь інформацію про когось не залученого до договору не вважаємо за потрібне. В вашому протоколі розгляду зазначено, що у нашій довідці про виконання аналогічних договорів "не зазначено телефонів, та призвищ", що зовсім не відповідає дійсності. Насправді, у нашій довідці наведена вся необхідна інформація про виконаних нами договорах, що викладена на порталі Прозорро. Ви зазначаєте у свому Протоколі розгляду, що нами у довільній формі не надана гарантія щодо поставки товару до закладів освіти. Підказуємо. Ці гарантії були надані нами в пункті 4 нашої Тендерної пропозиції. Раджу перечитати її уважніше. Вважаючи все вищенаведене, рахую, що ви дискваліфікували нашу пропозицію по суто формальним причинам. Залишаємо за собою право передати ваші Протоколи №449 від 7 червня та №594 від 4 липня 2017 та повну супроводжуючу тендерну документацію до ваших керівних органів освіти, та інших контролюючих органів держави. Також обов'язково висвітлимо ситуацію по закупівлі швейних машин у пресі та мережі Інтернет. А також будемо належним чином слідкувати за подальшою публічною закупівельною діяльністю Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти розглянувши Вимогу, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 42710000-6 «Машини для виробництва текстильних виробів» (швейна машина Janome S-19 або еквівалент, швейна машина Janome 7518A або еквівалент, швейна машина Janome J925s або еквівалент,оверлок Janome T34 або еквівалент) (Реєстрація вимоги в ЦБД 04.07.2017 р., о17:50), повідомляємо наступне: - Згідно п. 1 р. 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації (Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.), а саме учасником надається завірена копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. А також зазначено про, те що в вимогах Замовника не зазначено конкретне посилання, щодо надання копій паспорта від претендента ФОП; - У наданому висновку санітарно-епідеміологічної експертизи вказані побутові швейні машинки “Brother” , а висновок на оверлок Janome T34 або еквівалент не надано. Надана декларація про відповідність, яка є простроченою (термін дії якої до 21.11.2016) в якій також вказані тільки швейні машини, оверлок не значиться, згідно Додатку № 2 до тендерної документації; - Оскільки Ваше товариство не планувало долучати субпідрядника( згідно п. 1 р. 3 тендерної документації), Філія "Веллтекс-Київ" ТОВ «Веллтакс-Україна» повинна надати лист пояснення, щодо не надання такої інформації, що зазначено в п. 2 р. 5 тендерної документації; - Не надано Гарантійний лист (у довільній формі), щодо поставки товару до закладів освіти Дарницького району м. Києва, згідно специфікації (Технічні Вимоги) Додаток № 2 до тендерної документації. А також просимо Вас уважно вичитувати вимоги Замовника і надавати правильні та дійсні документи!!!
Статус вимоги: Не задоволено