-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для обробки даних
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 16:04 - 25.05.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
caaa142b2967438ebbf014e9632340a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-001894-b.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пенсійним фондом України (далі – Замовник) 28.04.2017 оголошено закупівлю № UA-2017-04-28-001894-b (Обладнання для обробки даних (ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)). Кінцевий термін подання пропозицій у вказаній закупівлі визначено 29.05.2017. Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Енглер» 29.05.2017 (далі – Учасник, Скаржник) у межах, строки та спосіб, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), відповідно до тендерної документації Замовника подано тендерну пропозицію.
Підставою подання даною скарги є прийняте Замовником із порушенням процедури закупівлі, визначеної Законом, рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Так, рішенням Замовника, що оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій, що оприлюднено у системі електронних закупівель 06.06.2017 (далі – Протокол), тендерна пропозиція Учасника відхилена . Підставою відхилення визначено «… згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»». Наголошуємо, що тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначаємо, що Замовником у Протоколі не
конкретизовано невідповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації, взагалі не зазначено нічого, окрім посилання на норму Закону.
Згідно частини третьої статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Користуючись правом, наданим Законом, Скаржником 07.06.2017 скеровано Замовнику відповідний запит (електронною поштою та нарочно у паперовому вигляді) з проханням щодо конкретизації причин відхилення тендерної пропозиції із чітким зазначенням та аргументацією невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації (копія додається). Проте, станом на 09.06.2017 відповіді на вказаний запит не отримано.
Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, останнім терміном подання Учасником скарги є 11.06.2017 (вихідний день). Викладене вище свідчить, на думку Учасника, про свідоме затягування Замовником надання відповіді на запит з метою фактичного позбавлення Учасника можливості звернення з мотивованою скаргою.
Згідно преамбули Закону, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель віднесено добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
З огляду на викладене наголошуємо, що Замовником при прийнятті оскаржуваного рішення та супутніми подальшими діями порушено зазначені вище норми Закону та фундаментальні принципи останнього. Вчинено по відношенню до Скаржника дискримінаційні дії, винесено рішення із порушенням процедури закупівель, встановлених Законом.
Окремо зазначаємо, що у разі отримання відповіді Замовника на зазначений вище запит, Скаржником будуть надані додаткові пояснення по суті даної скарги та оспорюваного рішення.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Визнати рішення Замовника від 06.06.2017 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника таким, що прийнято із порушенням процедури закупівлі та зобов’язати Замовника скасувати рішення від 06.06.2017 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції Скаржника тендерній документації та допуск до електронного аукціону.
Додаток:
1. Копія листа від 07.06.2017 №060617-001Б (направлено на електронні адреси lkrupina@ukr.net; vtyshchenko@pfu.gov.ua);
2. Копія платіжного доручення від № 742 від 09.06.2017
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга+ додатки.pdf 09.06.2017 23:31
- Про відкликання скарги.pdf 23.06.2017 12:52
- рішення від 13.06.2017 № 3746+лист Замовнику.pdf 14.06.2017 17:03
- Рішення від 30.06.2017 № 4272.pdf 30.06.2017 18:12
- Лист.АМК.22.06.2017.pdf 22.06.2017 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2017 15:54
Опис причини скасування:
Скарга № UA-2017-04-28-001894-b.а3
Про відкликання скарги
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3746-р/пк-пз від 13.06.2017 прийнято до розгляду скаргу ТОВ «НВП Енглер» (вих. № 0906/17-01ІО) від 09.06.2017 № UA-2017-04-28-001894-b.а3, розгляд скарги призначено на 10.00 30.06.2017.
Листом Замовника від 09.06.2017 №18458/06-50 (далі – Лист; надійшов електронною поштою на адресу Скаржника 09.06.2017 о 17.53) надано відповідь на запит Скаржника від 07.06.2017 №060617-001Б щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Так, у вказаному листі визначено наступні невідповідності:
1. Невідповідність пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, зокрема, щодо технології підключення серверів до зовнішньої системи збереження даних, системи управління серверами в 19-дюймовій монтажній стійці IP-KVM,обсягів пам’яті SDD-диску системи збережених даних;
2. Невідповідність наданої Банківської гарантії умовам тендерної документації;
3. Авторизаційна форма виробника підписана особою, чиї повноваження, на думку Замовника, не підтверджені. За її змістом на запропоновані Учасником продукти зобов’язання виробника обмежені стандартними гарантіями, що надаються на продукцію HPE, оприлюднених http://h17007.www1.hpe.com/us/en/enterprise/servers/warranty/, що на думку Замовника, не відповідає умовам тендерної документації щодо рівня сервісного обслуговування.
Проаналізувавши викладене у Листі, зміст тендерної пропозиції та тендерної документації повідомляємо, що невідповідності, визначені у пунктах 1, 2 відповідають дійсності та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Поряд з цим, наголошуємо, що підстава викладена у пункті 3 Листа не відповідає дійсності. Вважаємо вказану підставу надуманою та такою, що порушує визначену Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) процедуру закупівлі. Категорично не погоджуємося із викладеним у листі Замовника у зазначеній частині та акцентуємо увагу Постійно діючої колегії на повну відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону повідомляємо про відкликання скарги № UA-2017-04-28-001894-b.а3 та просимо:
1. Розглянути лист про відкликання скарги;
2. Вважати скаргу№ UA-2017-04-28-001894-b.а3 відкликаною та залишити останню без розгляду.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.06.2017 13:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.06.2017 18:12
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Вимога
Номер:
7a9c54e5151c4ace8f341d4bf32da36b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-001894-b.c1
Назва:
Вимога
Скарга:
Доброго дня !
Шановний замовнику, просимо надати більш детальне пояснення щодо причини відхилення пропозиції ТОВ "НВП Енглер" згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Завчасно вдячні !
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення № 3619 від 08.06.2017.pdf 08.06.2017 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2017 17:51
Опис причини скасування:
не правильна подача
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.06.2017 18:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.06.2017 17:37