-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійний комплекс код ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 23:18 - 18.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Авторизаційнй листи
Номер:
5d0794d5279c44cd9d10655c2e61eb5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-014489-b.b2
Назва:
Авторизаційнй листи
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник! Згідно технічних вимог учасник повинен надати:
- лист від виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), запропонованого Учасником Обладнання, а саме: персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук, інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/ сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ
No 10218-р/пк- пз від 04.10.2018 року, No 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Вимагаємо видати вимогу надання Авторизаційних листів з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 12:36
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За даною процедурою проводиться закупівля товару для закладу освіти і в складі технічних вимог до учасника вимагається надання копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук, інтерактивну дошку та мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, що пропонуються до постачання; копії декларації про відповідність технічним регламентам на персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук.
Для того, щоб підтвердити, що вищеперечислені документи мають відношення саме до товару, який пропонується Учасником, в складі пропозиції Учасника вимагаємо надання авторизаційних листів виробника(ів) або представника(ів), дистриб'ютора(ів). Тобто, авторизаційні листи вимагаються з єдиною метою підтвердити, що всі вище перелічені висновки, декларації, сертифікати мають відношення до товару, який буде постачатись, а не зібрані з інших закупівель.
Щодо начебто наявності рішень АМКУ по аналогічних закупівлях, то різними колегіями АМКУ в різні роки приймались різні рішення з зазначеного питання. Так, за закупівлями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-14-003719-c, оголошення №106158, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 06.04.2015 №227, оголошення №144783, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 16.07.2014 №43 та іншими аналогічними рішеннями АМКУ (до речи прийнятими за різними версіями Законів про закупівлі»), орган оскарження не задовільнив вимоги Скаржника щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, через те, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискрімінаційна вимога
Номер:
b8ee1fc42c9a46e3a7f432012c3cb556
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-014489-b.b1
Назва:
Дискрімінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінуючі вимоги:
- лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення для персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Звертаємо Вашу увагу, що Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» не передбачає закупівлю спеціального програмного забезпечення. Згідно коду ДК 32320000-2 передбачено закупівлю лише техніки (телепроекційне обладнання, мультимедійне обладнання, відеомонітори, телевізори). Закупівля спеціального програмного забезпечення під даним кодом не передбачена. Для придбання спеціального програмного забезпечення передбачається проведення публічних закупівель під Кодом ДК 021:2015 48930000-6 – «Пакети навчального та розважального програмного забезпечення». Таким чином, вимагаємо дотримуватись порядку здійснення публічних закупівель та виокремити закупівлю спеціального програмного забезпечення згідно кодів закупівлі, оскільки воно є окремим програмним продуктом, який не виробляється виробниками мультимедійного обладнання (інтерактивних панелей), і не може бути предметом даної закупівлі.
Тому вимагаємо видалити з тендерної документації вищезазначений документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2021 12:35
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником здійснюється закупівля мультимедійних комплексів у складі: проєктора, інтерактивної дошки, персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук для вчителя. Окремо закупівля спеціального програмного забезпечення не здійснюється, що відповідає вимогам Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.05.2020 за № 410/34693.
Статус вимоги:
Відхилено