-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Торги не відбулися
634 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 340.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 22:51 - 26.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника з порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі", що спричинило порушення прав учасника
Номер:
226ac6adbae646da8c0ad5e31207abc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-014452-b.b3
Назва:
Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника з порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі", що спричинило порушення прав учасника
Вимога:
Шановний замовник!
Просимо надати роз’яснення дискваліфікації нас, як учасника.
ТОВ Торговий дім «Бекон», виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та розмістив їх, шляхом завантаження в систему Прозоро, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того було надано усі пояснення щодо виявлених невідповідностей!
Але, Вами – як замовником незважаючи на це, та в порушення Закону «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Торговий дім «Бекон» на закупівлю м’яса.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2021 15:42
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «Промагротрейд» (далі - Учасник) переможце у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі - ТД)
Номер:
27be09e10c4d4fb2afb4cd737031fd50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-014452-b.b2
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «Промагротрейд» (далі - Учасник) переможце у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі - ТД)
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «Промагротрейд» (далі - Учасник) переможце у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі - ТД):
- П. 1 Додатку 1 до ТД вимагалась довідка в довільній формі, про наявність укладених аналогічних договорів, яка повинна включати інформацію щодо замовників, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному та вартісному виразі). Довідка №2521 від 24.05.21 р. не містить кількісний вираз виконаних договорів.
- П. 3 додатку 1 до ТД вимагалось надати Оригінал листа-відгука від Замовника щодо виконання вказаних аналогічних договорів, відповідно до п.1 (Листи відгуки повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі в системі «Prozorro» за підписом уповноваженої посадової особи, що їх видала). В складі пропозиції Учасника відсутні оригінали листів-відгуків від Замовників щодо виконання вказаних аналогічних договорів, хоча наявні три договори які виконувалися.
Відповідно до вищенаведеного Замовник зобов’язанний відхилити тендерну Учасника тому, що вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2021 11:28
Вирішення:
Повідомляємо, що замовником взято до уваги ваші зауваження, зазначені у вимозі, та замовником прийнято рішення скасувати своє рішення про вибір учасника переможця, та провести повторну оцінку тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Неправомірні вимоги
Номер:
935f2efb0ed14e9e9d379aceb0d98a1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-014452-b.c1
Назва:
Неправомірні вимоги
Вимога:
1. Вимога оплачувати консультаційні послуги, надані Замовнику є незаконною. Договір між замовником та виконавцем послуг не може зобов'язувати третю особу (учасника-переможця) оплачувати послуги. Рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ, що додається. Вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації.
2. Вимога про виключно ізотермічний автомобіль є незаконною, оскільки позбавляє можливості брати участь підприємства. що використовують автомобілі-рефрежиратори, які також можуть підтримувати температурний режим.Вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації або дозволити подавати інформацію про авто-рефрежератор.
3. Вимога наявності виключно найманих працівників є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які, наприклад, користуються послугами транспортування вантажів. що надаються іншими особами на підставі договорів перевезення. Вимагаємо виключити або змінити цю вимогу.
4. Вимога мати досвід виконання не менше двох аналогічних договорів саме у 2019-2020 р. та саме з асортиментом товару, ідентичним предмету закупівлі є дискримінаційною. Обгрунтуйте будь-ласка та надайте докази того що учасник з досвідом виконання одного договору у 2018 або у 2021 р. на постачання тільки, наприклад, яловичини не зможе виконати договір на поставку свинини та філе курячого. Вимагаємо виключити цю вимогу або змінити її.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК (про конс. послуги).pdf 13.05.2021 16:23
Дата подачі:
13.05.2021 16:23
Вирішення:
Щодо першого пункту, повідомляємо, що зазначена вимога включена до тендерної документації, відповідно до умов укладеної угоди, між Замовником та консультантом.
Зазначена вимога не є дискримінаційна, так як вона відноситься однакого до всіх учасників, які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі. Більше того, зазначена вимога не зобов'язує учасника щодо оплати таких послуг.
Щодо пункту №2, повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до тендерної документації, щодо автомобілів-рефрежираторів.
Щодо пункту №3, інформуємо, що на нашу думку, Закон України «Про публічні закупівлі» надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі ставить собі за мету перш за все встановити, чи: 1) займається учасник постійно і професійно відповідним видом діяльності (поставка продуктів харчування); чи 2) є на цьому ринку аматором, або виступає посередником між замовником і реальними виконавцями.
Стверджуючи про дискримінаційність вимоги замовника, Ви не обґрунтовуєте, як саме ця вимога порушує Ваші законні права та інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі, і, не пропонуєте альтернативного формулювання такої вимоги. Тому змінювати вимогу стосовно наявності виключно найманих працівників ми не будемо, бо, на нашу думку, зазначений критерій визначений для того, щоб перевірити професійну спроможність учасників виконати замовлення.
Щодо пункту №4, інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановив вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, саме в такому обсязі, який , на його думку, надає йому можливість переконатись в спроможності учасника виконати замовлення. Жоден замовник не може розробити якісну документацію по закупівлі, не обмеживши, при цьому, можливість частини учасників брати у ній участь. Адже саме для цього і існують кваліфікаційні критерії – щоб відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Інше питання, чи є таке обмеження дискримінацією? В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». У наших же вимог – є логічне пояснення і законна мета, яку ми вже Вам озвучили в попередній відповіді. Хочемо звернути Вашу увагу, що наявність чи відсутність дискримінації в вимогах замовника встановлюється АМК завжди в контексті особи скаржника. Завдання скаржника довести, що конкретно він, а не якісь інші гіпотетичні учасники, загалом спроможний виконати замовлення, незважаючи на невідповідність встановленій замовником вимозі і, що замовник може застосувати і більш проконкурентне наповнення кваліфікаційного критерію і досягти тих цілей, які він ставить перед собою, формулюючи змістове наповнення критеріїв.
Статус вимоги:
Задоволено