• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона території об'єкта "Будівництво бювету на проспекті Миру у м. Дніпро"

Завершена

111 957.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 358.71 UAH
Період оскарження: 04.07.2017 07:28 - 07.07.2017 08:00
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційної вимоги в документації

Номер: 68a2887c82964329a842fafc5f6b93cd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-04-000009-c.c2
Назва: щодо дискримінаційної вимоги в документації
Вимога:
Відповідно до листа – роз'яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у місті Дніпро (із зазначенням адреси, підстав користування - власність, оренда, інше; номерів телефонів офісу; номерів телефонів для швидкого реагування) суттєво обмежує коло учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в розділі ІІ документації, щодо надання довідки про наявність у учасника офісу у місті Дніпро (із зазначенням адреси, підстав користування - власність, оренда, інше; номерів телефонів офісу; номерів телефонів для швидкого реагування), порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та чп. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Перше запитання прямо пов'язане з даним, тому пропонується розглядати дану відповідь одразу на обидва запитання, оскільки внаслідок технічного збою до першого запитання було прикріплено відповідь на іншу вимогу по закупівлі замовника. Звертаємо увагу скаржника на те, що дана закупівля відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" не підпадає під його дію. Замовник не обмежений данним законом при проведенні цієї закупівлі та має встановлювати насамперед ЄДИНІ вимоги для всіх учасників. Викладені вимоги є єдиними для всіх, швидкість реагування, досвід охорони майна територіальних громад є важливою складовою в закупівлі для замовника, оскільки режими комунального та приватного майна є відмінними. Наявність офісу в місті Дніпро також не є дискримінацією, оскільки не висувається жодних додаткових вимог, але замовник не заінтересований у закупівлі послуг з охорони у організацій, які не мають стандартної дислокації у місті здійснення охорони. Така ситуація може призвести до порушення договірних умов та втрати чи псування комунального майна, чого підприємство допустити не може. Таким чином, підстави для внесення змін до документації відсутні, умови закупівлі повністю відповідають потребам замовника. До участі запрошуються всі учасники, які мають намір надавати вказані послуги та відповідають вимогам документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації

Номер: 258f71e4e6304b44848b4823959e98f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-04-000009-c.b1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. У відповідності до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» , Учасник має право надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про охоронну діяльність», не зазначається межа або конкретний досвід, визначений щодо надання Учасником послуг у сфері охорони конкретного виділеного майна, наприклад комунального. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду з охорони тільки комунального майна. Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Вважаю, що вимога розділу ІІ до тендерної документації – надання довідки за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність позитивного досвіду роботи по охороні комунального майна із зазначенням номерів телефонів та кодів ЄДРПОУ замовників - балансоутримувачів такого майна, порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в розділі ІІ документації, щодо надання довідки за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність позитивного досвіду роботи по охороні комунального майна із зазначенням номерів телефонів та кодів ЄДРПОУ замовників - балансоутримувачів такого майна, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та чп. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити конкретизацію послуг за якими потрібно надати інформацію в довільній формі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! документація на закупівлю містить в собі вичерпний перелік документів, які вимагались від учасників для підтвердження спроможності поставки продукції, потрібної для задоволення потреб замовника. " будь-які інші обовязкові документи до заключення договору" від учасників дійсно не вимагались як на етапі подання пропозицій, так і на етапі їх розгляду. Звертаємо увагу скаржника на те, що його пропозиція була відхилена не через відсутність "інших" документів, а через неповне надання в складі пропозиції, з числа тих, які безпосередньо вимагались документацією. Так, учасники зокрема повинні були надати в складі пропозиції лист в довільній формі про згоду з істотними умовами договору, що не є тотожним заповненій формі "Пропозиції". Ненадання з боку скаржника такого листа свідчить не відсутність згоди, а отже наявність неврегульованих питань, зміст яких в пропозиції не наведено. Відмінність обсягів товару між потребою замовника та фасуванням, запропонованим учасником, не була пояснена в складі пропозиції жодним чином. Замовник не має наміру закуповувати товар для складування чи зберігання, тому будь-які відмінності в обсягах є такими, що не відповідають потребам замовника. Для уникнення подібних ситуацій в подальшому пропонуємо учаснику більш уважно вивчати зміст документації та подавати свої пропозиції в суворій відповідності до викладених вимог.
Статус вимоги: Відхилено