-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Торги не відбулися
22 919 266.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 105.75 UAH
мін. крок: 0% або 2 105.75 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 18:10 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
7b3e88a0f8ee4e52b5dd6c3c727407de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.a19
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації з додатками
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.06.2021 13:55
- Рішення №4294 20.06.2021 13:55
- Рішення №5482 20.06.2021 13:55
- Інформація про ресорне підвішування 20.06.2021 13:55
- Рішення №12187 20.06.2021 13:55
- Інформація про каталог запчастин до єлектровозів 20.06.2021 13:55
- відповідь на заперечення 05.07.2021 13:01
- рішення від 24.06.2021 № 14196 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf 24.06.2021 22:32
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.07.2021 № 13000.pdf 06.07.2021 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 № 16395.pdf 20.07.2021 15:35
- рішення від 19.07.2021 № 16395.pdf 22.07.2021 19:48
- UA-2021-05-12-003160-a (ЗАПЕРЕЧЕННЯ АСЛУНД).docx 02.07.2021 14:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2021 14:04
Дата розгляду скарги:
05.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 22:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2021 19:53
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:
48081f9563644f848f76589c3d9de985
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.b18
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Додатком №1 до тендерної документації визначений перелік продукції, яка входить до предмету даної закупівлі та зазначені креслення до продукції. У складі тендерної документації відсутні креслення та технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначені креслення та технічні вимоги не знаходяться у вільному для ознайомлення з ними.
Зазначені умови тендерної документації обмежують коло учасників лише тими учасниками, які мають доступ до вказаних нормативних документів або ознайомлені з ними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, а отже порушують основні принципи проведення процедури закупівель, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Для того, щоб предмет закупівлі ОДНОЗНАЧНО розумівся замовниками і учасниками просимо внести зміни до тендерної документації та надати технічні вимоги та креслення до предмету закупівлі для постачання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2021 19:08
Вирішення:
Замовник не має можливості надати номера креслень до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін
Номер:
f28b6fc30f6c4c68a3f8fce68a1ca8d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.b17
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Додатком №1 до тендерної документації визначений перелік продукції, яка входить до предмету даної закупівлі та зазначені креслення до продукції. У складі тендерної документації відсутні креслення та технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначені креслення та технічні вимоги не знаходяться у вільному для ознайомлення з ними.
Зазначені умови тендерної документації обмежують коло учасників лише тими учасниками, які мають доступ до вказаних нормативних документів або ознайомлені з ними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, а отже порушують основні принципи проведення процедури закупівель, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Для того, щоб предмет закупівлі ОДНОЗНАЧНО розумівся замовниками і учасниками просимо внести зміни до тендерної документації та надати технічні вимоги та креслення до предмету закупівлі для постачання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 18:29
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до Проекту Договора
Номер:
f65c5ef08cdc41e583f099a31ec325c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.b16
Назва:
Внесення змін до Проекту Договора
Вимога:
П. 2.8. Проекту Договору (Додатка №9 до ТД) встановлює, що Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти (недоліки) та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 20-ти денний строк з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Даний строк на усунення недоліків та заміну невідповідної продукції на якісну це дуже маленький термін. Просимо внести зміни до цього пункту договору та викласти його наступним чином: Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти (недоліки) та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 30-ти денний строк з дати отримання відповідної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Також просимо внести зміни до пункту 7.4. даного Договору та викласти його наступним чином: У разі виявлення невідповідності асортименту, та/або кількості, та/або якості Продукції при прийманні, ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений строк, але не пізніше 30 (тридцяти) днів, робить за свій рахунок постачання недопоставленої або заміну невідповідної асортименту, неякісної продукції, або усуває за свій рахунок виявлені дефекти.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 18:21
Вирішення:
Замовник інформує:
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) в проекті договору передбачено обов’язок Постачальника за власний рахунок усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 20-ти денний строк з дати направлення відповідної вимоги на адресу Постачальника у випадку, якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти (недоліки) та/або невідповідна якість Продукції.
Відповідно до положень частини першої статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Положеннями частини шостої статті 269 Господарського кодексу України визначено, що постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу.
Викладене свідчить про неухильний обов’язок Постачальника усунути недоліки або здійснити заміну поставленої продукції невідповідної якості. При цьому термін заміни/усунення недоліків неякісної продукції законодавчо не встановлений, сторони можуть самостійно визначати тривалість такого терміну.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додаток № 9 до тендерної документації), що є частиною тендерної документації по вищезазначеній процедурі закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до Проекту Договора
Номер:
b7c070a98b7e4b99a7d93538febb34fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.c15
Назва:
Внесення змін до Проекту Договора
Вимога:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації кожен учасник процедури закупівлі, повинен зазначити строк поставки продукції у календарних днях але не більше 30.
Розділом 5 проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) визначено умови і строк поставки товару.
Пунктом 5.2. проекту Договору, передбачено зокрема таке:
• «Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта)» та/або електронною поштою (E-mail).
Пунктом 10.1 проекту Договору передбачено, що «при порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15 % від суми непоставленої в строк Продукції на умовах, передбачених п. 5.2. цього Договору…»
Таким чином, умови договору:
• передбачають поставку товару не з моменту одержання рознарядки Постачальником, а з дати цього документу. Така умова є дискримінаційною, оскільки дозволить Замовнику, у одних випадках – направляти рознарядку відразу, а в інших – направляти рознарядку по спливу певного часу, зменшуючи строк поставки для Постачальника та застосовуючи безпідставний штраф у розмірі 15% від вартості партії Продукції.
• передбачають, що Замовник може самостійно змінювати строк поставки у рознарядці. Така умова є дискримінаційною, оскільки дозволить Замовнику, довільно збільшувати строк поставки у разі перемоги одного Постачальника та довільно зменшувати строк поставки та застосовувати штраф у розмірі 15 % від вартості партії Продукції – у разі перемоги іншого.
• передбачають, що рознарядка направлена поштою вважається одержаною з моменту її відправлення. Така умова не відповідає законодавству, оскільки умови договору впливають на виникнення, зміну та припинення прав та обов’язків сторін договору. Умови договору не можуть змінювати обставини об’єктивної дійсності. Строк пересилання поштового відправлення залежить від Замовника (який тип поштового відправлення він обрав) та роботи АТ «Укрпошта», а не від Постачальника.
При цьому Учасник зазначає, що має намір та змогу належним чином виконувати зобов’язання по поставці товару, у строк та спосіб визначений Замовником. Але, власне порядок перебігу цього строку – повинен відповідати законодавству та бути однаковим для будь-яких підприємств, які можуть стати переможцями процедури закупівлі (не бути дискримінаційним).
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до п. 10.1. даного Договору та викласти його наступними чином: При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах, передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
Також просимо внести зміни до п.5.2. договору та змінити пункт Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта)» та/або електронною поштою (E-mail) на наступний: Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта)» та/або електронною поштою (E-mail). Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 18:12
Вирішення:
Замовник інформує:
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня).
Відповідно до ч. 1 ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звідси слідує, що штраф та пеня є видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у зв’язку із чим Замовником прийняте рішення щодо необхідності визначення положеннями пункту 5.2. проекту договору умов щодо встановлення моменту отримання рознарядки Постачальником.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додаток № 9 до тендерної документації), що є частиною тендерної документації по вищезазначеній процедурі закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення Змін до Проекту Договора
Номер:
4c602988059a4031bf3ae89cbf91fd4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.b14
Назва:
Внесення Змін до Проекту Договора
Вимога:
Замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника.
При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена пропорційно, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові).
Поряд з цим, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій.
Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 7% (сім) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.».
Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій.
Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 18:11
Вирішення:
Замовник інформує:
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня).
Відповідно до ч. 1 ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звідси слідує, що штраф та пеня є видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у зв’язку із чим Замовником прийняте рішення щодо необхідності визначення положеннями пункту 5.2. проекту договору умов щодо встановлення моменту отримання рознарядки Постачальником.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додаток № 9 до тендерної документації), що є частиною тендерної документації по вищезазначеній процедурі закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
7f7a3b5894724db2a24e96ad1c0d1aad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.a13
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
При формуванні лотів за принципом викладеним у ТД велика кількість виробників не може взяти участь у процедурі, через те, що процеси виготовлення окремих групп продукції суттєво відрізянються. Тому формування лотів за принципом технології виробництва суттєво збільшить можливості для участі. Пропонуємо сформувати лоти за принципом виготовлення та призначенням окремої продукції.
7313137 Шестерня (ВЛ80)
7313210 Шестерня (ВЛ80)
7313300 Шестірня
7313315 Шестірня
7315417 Шестерня
7315438 Шестерня
7320542 Шестерня
7320558 Шестерня
7321790 Стержень
7321800 Стержень
7340920 Ресорний вузол
У окремий лот просимо виділити наступний товар:
7322160 Підвіска "КПК-1"
Внесення відповідних змін у ТД та виокремлення вищезазначеної продукції у окремі лоти дозволить забезпечити конкурентоспроможні торги та збільшити кількість учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі, що у свою чергу призведе до збільшення конкуренції та відповідно більшої економії коштів. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 18:10
Вирішення:
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до Проекту Договору
Номер:
95b3960f50e04589836b00de69092d2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.a12
Назва:
Внесення змін до Проекту Договору
Вимога:
Замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника.
При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена пропорційно, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові).
Поряд з цим, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій.
Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 7% (сім) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.».
Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій.
Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 16:40
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до Проекту Договору
Номер:
3af6b8a1f11c4d52a89664a24277f31a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.a11
Назва:
Внесення змін до Проекту Договору
Вимога:
П. 2.8. Проекту Договору (Додатка №9 до ТД) встановлює, що Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти (недоліки) та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 20-ти денний строк з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Даний строк на усунення недоліків та заміну невідповідної продукції на якісну це дуже маленький термін. Просимо внести зміни до цього пункту договору та викласти його наступним чином: Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти (недоліки) та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 30-ти денний строк з дати отримання відповідної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Також просимо внести зміни до пункту 7.4. даного Договору та викласти його наступним чином: У разі виявлення невідповідності асортименту, та/або кількості, та/або якості Продукції при прийманні, ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений строк, але не пізніше 30 (тридцяти) днів, робить за свій рахунок постачання недопоставленої або заміну невідповідної асортименту, неякісної продукції, або усуває за свій рахунок виявлені дефекти.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене та принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, просимо Вас повторно розглянути дане звернення та у випадку незадоволення повідомити та обґрунтувати причину незадоволення даного звернення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 16:38
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Надання технічних вимог та креслень до предмету закупівлі
Номер:
1f2a50a253fb4b10a3b256e46a212a2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003160-a.b10
Назва:
Надання технічних вимог та креслень до предмету закупівлі
Вимога:
Додатком №1 до тендерної документації визначений перелік продукції, яка входить до предмету даної закупівлі та зазначені креслення до продукції. У складі тендерної документації відсутні креслення та технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначені креслення та технічні вимоги не знаходяться у вільному для ознайомлення з ними.
Зазначені умови тендерної документації обмежують коло учасників лише тими учасниками, які мають доступ до вказаних нормативних документів або ознайомлені з ними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, а отже порушують основні принципи проведення процедури закупівель, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Для того, щоб предмет закупівлі ОДНОЗНАЧНО розумівся замовниками і учасниками просимо внести зміни до тендерної документації та надати технічні вимоги та креслення до предмету закупівлі для постачання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 16:36
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 10:03